Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Minun oireet ja siis närästyksestä lähtien oli kuvitelmaa.. menkat alako näköjään nyt kp25/28 :/ uusia tuulia teille minä tyydyn taas osaani ja laitan ehkäsy renkaan paikoilleen kun sen aika on. Vauvakuume ois kova mut....
 
bissama ihan selvät viivat! Rfsu (onko tuo se?) antaa tosi haaleeta viivaa vaikka pc lähes tasavahva. ;)

Riimini jos dpo 10 niin vielähän on aikaa vaikka kuinka? Mulla itsellä on tainnut ekahaamut tulla aina dpo10 kun pc:llä testaan, tässä kierrossa clearblue näytti jotain jo dpo9.

Naamiolammas tsemppiä testailuun!! :)

cristal ja pisamapeikko samaa mieltä, että itse oman kehonsa tuntee. Joskus oikein ottaa päästä lääkärit sun muut kun itse tietää miten asia on... mulla myös ollut juuri tuota keltarauhasongelmaa, luteaali lyhimmillään 8 tai 9 päivää..
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Zipuliini ihan totta, että vielä on aikaiset dpo:t, mut ihan tässä tuli sellanen masis päälle, että en usko onnistumiseen. Ja minulla luteaalivaihe on 10-11pv, joten menkat pitäisi alkaa huomenna tai viimeistään ylihuomenna. Primolutit kyllä pitää ne vielä poissa pidempään.
Mitään oireita ei ole ja jotenkin harmittaa sitten toivoa, kun se on niin ärsyttävää pettyä. Toisaalta - tasan viikon päästä alkaa sitten ivf, joten ei sitä kauaa ehdi sureen, kun pääsee jo tositoimiin. Mutta kiitos kannustuksesta :heart:

Jotenkin tuli parempi mieli, kun ajattelin, että nyt otan ja pidän paussin testailusta ja ehkäpä tästä palstastakin (hetikohta tämän viestin jälkeen :D )

Niin ja muuten mietin tuota ovistestiasiaakin, että minä oon kolmena päivänä nyt tehnyt ja joka kerta vaan haalistuu ovistesti :/ Eli ei kyllä sekään puhu yhtään raskauden puolesta. Lämmöt pysyy Primolutilla vielä ylhäällä eli niihinkään ei voi sitten sen puolesta luottaa.

Tänään minä saatan vielä kirjotella, mutta sitten pidän taukoa ainakin kaksi päivää ja tulen vasta aikaisintaan perjantaina, mut mielummin vasta viikonloppuna kertoilemaan kuulumisia ja ehkä tekemään testin.. Ja jos tulen ennen sitä, niin :p

Ai niin! Minä oon tuolla sivustolla, jonka linkitin, katsellut Wondfon testejä (kun sen sai sieltä sortattua) ja se kyllä tosiaan on hyvin samanlainen kuin tuo PC ja varmaan saattaa olla sama testi.
On ihan mielenkiintoista tiirata ja arvostella niitä kuvia..

katso liitettä 19821 Noh, lisäsin vielä kuvan. Tässä aamun testit rivistöjen alimmat (ovis- ja raskaustesteistä)
 
Viimeksi muokattu:
Nutturuu näkyykö noissa luonnossa jotain? Minä en saa silmiini ainakaan tässä koneella mitään. Mietin, että onkohan ne samanlaisia, kuin minulla - sellaisia, joissa olen näkevinäni jonkun viivan, muttei sitä vaan saa mitenkään tuohon kameralle ikuistettua.
 
Kyllä mulla dpo on jo jotain 14, siksi hämääkin noin haalea viiva, luonnossa tuollainen samanvahvuinen, ei ainakaan selkeämpi. Niin ja on ne ehkä hieman haalistuneet kuivuessaan mutta kyllä ne toki selkeästi siristelemättä näkee. Rfsu juu, sellaisia on niin näppärä napata mukaan kun käy isoilla kaupoilla. ;)

Joskus vuosi sitten kun vähän yritettiin kierron verran että josko nappaisi ilman poppakonsteja, testin kun teki missä oli näkevinään ties ja mitä väriä (kun tikun purki melkein atomeiksi, ja katseli kaikenlaisissa valoissa ja läpi ja ties mitä), niin sitä kyllä tuijotti päivätolkulla että jos siihen kuitenkin olisi ilmestynyt jotain. Kyllä sitä voi epätoivoiseksi mennä. Roskiinkin heitin mokomat tikun rippeet lopulta ja vielä ne kaivoin sieltä esiin, että josko kuitenkin. :D

Tuo testien arvostelu -sivusto oli hauska, automatkalla sitä eilen kännykästä selailin ja tänään aloitin aamun katselemalla erivahvuisia viivoja. Lumoavaa puuhaa.
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Nutturuu tuossa viimeisessä näen jotain. Minusta tuntuu, että se on jotain samaa mitä olen näkevinäni omissa testeissä.. viivalasit päässä.. :p
Voi tätä elämää.. Toivottavasti nyt vahvistuu! Mikä sinulla on nyt dpo?

bissama joo, tuota se juuri on, että läpivalaisee testiä ja suurennuslasilla tiiraa ja kuvaa erilaisissa valaistuksissa ja varjostuksissa, josko vaikka joku viiva sinne löytyisi.. :p
Toivotaan sinulle nyt hyvää viivanvahvistumista!
 
Toi Galleria sivusto on ihana!!! Mä en meinannu saada eilen illalla itteäni sieltä millään pois! :D

Mä näen tuossa Nutturuun viimesessä kuvassa jotain hentosta.. Peukkuja! :)

Ja bissamalla selkeitä vauva viivoja!! :heart:

Mulla meneillään nyt (vasta) kp6 ja himotestaaja aloitti eilen elämänsä ensimmäisen ovis tikutus putken! Noihin kahteen ekaan testiin ainakin sain hailura viivat näkyviin, eli vissiin ihan oikein otin. Saa nähä mitä tästä tulee ja kuva saastetta niistä luvassa palttiarallaa viikon päästä. Tai aiemmin jos en osaa tulkita.. :D
 
Hei taas, minä täällä. .

Päiväpissasta tein, kumpikin kuva siis samasta testistä. Hurjan vaikea saada kuvaa, enkä usko että väriäkään näkyy... mutta luonnossa, valossa näkyi hentoa punertavaa varsinkin viivan alareunassa, josta kohdin myös tuo kontrolliviiva on huomattavasti tummempi.. joku virhe testissä, vai? Kuvat tässä muokkaamattomia. .

DSC 3999

DSC 4004
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
dpo 14 Aamun uittelut.. Jos ei ois menkat näin paljoo myöhässä niin laittaisin vaan silmät kiinni ja jäisin odottelemaan viivojen häviävän silmistä. Nääh. =/

bissama, mulla on kans dpo 14, näkisin että sulla ei oo kauheesti hätää.. :)

Pisamapeikolle voimia..!
 
Viimeksi muokattu:
Täälläki uitettu taas parin tunnin päivä pissasta. Samanlaista haalean haaleaa punertavaa kun eilenki, mutta en oikeen usko että ois tummunut.

Tässä siis tämän päivän testi (sama kuva lähempää ja kauempaa)
kp24
kp24

kauhean haalea se on jos edes mitään on :(

Tässä vielä se eilinen:
kp23

Pitäis malttaa pitää välipäiviä tässä testailussa niin näkis paremmin jos on tummuakseen! Vähän epätoivoinen fiilis :( Taitaa olla vaan turhaa haaveilua ja turhia "viivoja" :(

Dpo 8-10
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Samhe, kyl minäkin nään sinun tikuissa jotain! Välipäivä ois varsin hyvä pitää joo, muttakunkun..!! :D

Minä aloin jo miettimään että pitäsköhän kohta soitella johonki arvauskeskukseen tai jotain... Haluisin selvyyden tähän, joko menkat tai kunnon plussan.
 
  • Tykkää
Reactions: Samhe
Minä tein viimeksi raskaanaollessa testejä 100e edestä ihan muutamassa päivässä, kun piti seitsemällä testillä tarkistaa kuinka vahvistuu ja vahvistuuko vai ei vai mitä ...
Voi härregyd..

Nyt sais tulla tilatut raskaustestit.. tilasin 60kpl erittäin herkkiä liuskoja ja toivon, että ne pian saapuisivat. Kalliiksi tulee lopultakin nuo PC:t, kun kuitenkin 2kpl maksaa sen 2,5e meidän kaupassa.
Liuskat eivät maksaneet juuri mitään, joten niillä voi ihan huoletta tikutella sitten. .. kun vaan tulisivat.

Ja siis kalliiksi tulee siksi, että ensin tekee 2-4 raskaustestiä ja siihen päälle vielä vähintään yhden ovistestin päivässä.. se on pian monta kymppiä, kun näitä päiviä tulee lisää..

Oon muuten koittanut lohduttaa itseäni katselemalla noita kuvia dpo 10 ja myöhemmin tehtyjä ihan sillä mielellä, että se ei tosiaan välttämättä vielä näy ja myöhemmin saattaa tulla kuitenkin plussa.
Vaikka ihan sellainen olo itselläni on, että pitäisi jo näkyä, jos jotain on tapahtunut. En voi uskoa, että vasta monen päivän päästä näkyisi ensikertaa testissä.

Fertilityfriendissäkin on ollut lohduttavaa nähdä, että isoillakin dpo:illa on tullut negoja, mut sit kuitenkin on se plussa lopulta löytynyt. Ja esim veritesti on saattanut olla negatiivinen dpo 10, mutta sitten muutaman päivän päästä siitäkin löytynyt sitten positiivinen tulos.
Voi kun nämä päivät nyt kuluisivat ja saisi tähän asiaan päätöksen ja selvyyden.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Neljänruusu kyllä minä muuten näen tuossa jotain tuossa sinun testissä, mut ei ihan selvä peli. Voi tätä jännitysnäytelmää..

MIetin tuossa, että pitääkö vaihtaa testimerkkiä, kun kaikilla tuntuu nyt noita tulevan PC:llä...
 

Yhteistyössä