Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Cristal näkyykö testissä livenä vaalea viiva? Kun musta kuvassa ehkä näkyy... Itse sain tosi haalean viivan testiajalla dpo 8 tuohon testiin, selkeytti testiajan jälkeen paljon. Ja sit dpo 10 jo selvä haamu :) ja digi tuolloin näytti sit jo plussaa
 
Cristal3, minusta tuo on lupaava haamulainen :)

Taitaa olla liikaa tyhjää tilaa kalenterissa kun ehdin näin kamalasti tuskailemaan tuloksen kanssa :LOL: Kökköä odottaa. Ja mulla vasta eka kierto :O Sen verran ottaa pattiin ihan kaikki että PMS tuntuu erittäin todennäköiseltä :(
 
Cristal3 ihan tuoreen ja verikokein vahvistetun kokemuksen myötä voin kertoa, että tosiaan pc antaa viivaa etenkin sitten "roskishaamuna", kun hormonimäärä on vielä pieni (alle sen 25mIu//ml)! Ja noilla DPO:illa se on, joten tuosta se varsin hyvin voi lähteä vahvistuun!

Hieno juttu! Toivottavasti nyt vahvistumista tapahtuu! Ja tosiaan, minullakin näkyi sitten dpo 12 digitestissä RASKAANA 1-2 ja vähän aivaa vahvistui sen jälkeen ennen kuin kääntyi laskuun.

Tsemppiä!

Ja onko täällä kokemuksia kemiallisista raskauksista?
Minä jo malttamattomana odotan, että vuoto alkaisi! Lugesteronin lopetin torstaina ja silloin oli kovat menkkakivut illalla ja ajattelin vuodon siitä alkavan - mut ei ole tapahtunut yhtään mitään.
Aamulämmötkin oli edelleen aamulla koholla.
Testeistä on viivat haalistuneet pois eikä niihin taida enää tulla minkäänlaista viivalaista, joten toivoa on, että vuotokin alkaisi pian. Kunhan nyt viikon sisään alkaa, niin on ok minulle :)

Mut haluaisin kuulla, jos muilla on kokemuksia kemiallisista, että kuinka pian haalenemisen jälkeen on sitten tullut vuoto?

Omasta mielestäni minulla oli kemiallinen joskus vuosi sitten ja se ilmeni sillä, että ensin tuli haaleaa viivaa testiin (apteekin oma ja pregcheck), mutta sitten se viiva katosi ja vuoto alkoi päivän-pari myöhässä.
 
Mulla on toistaseks vain noita 25 yksikön r-testejä, milloinkohan niitä on järkeä ees tehä? Onko kellään tietoa milloin (dpo) suunnilleen voidaan havaita tuota tasoa olevat hcg-hormonit? Mulla siis nyt kp 23, dpo 10 ja negatiivisia tehtyjä testejä viime päiviltä, tämä mukaanlukien.
 
Lukka minusta ei testaamiseen tarvitakaan yhtään sen herkempiä testejä kuin nuo 25 :) Niihin vaan tulee se viivalainen vähän myöhemmin (testiajan lopulla tai ns roskishaamuksi), jos hormonia on vähemmän kuin se 25yksikköä. Minulla se 17 näkyi varsin hyvin testissä, mutta viiva tuli vasta siinä 5min kohdalla tai sen jälkeen ja vahvistui kuivuessaan..
Minulla ne näytti viivalaista muistaakseni jo tuosta dpo 7-8 alkaen :) Mut onko se järkevää alkaa niin aikaisin testaan, niin siitä nyt en tiedä :D
Tsemppiä kuitenkin!!
Toivottavasti plussa tulee!

Pirunpelto pahoitteluni kemiallisesta :( Toivottavasti seuraavassa tärppää!
Olen nyt kovasti lueskellut asiasta ja tavallaan hyvä merkkihän se on tuo kemiallinen. Se kertoo siitä että aika pitkälle asiat onnistuu - munasolu hedelmöittyy, jakaantuu, kulkeutuu kohtuun, tarraa kiinni edes hetkeksi. Jospa se tapahtuisi sitten uudestaan, mutta jäisikin sitten pidemmäksi aikaa asukiksi :)
Tsemppiä sinullekin!

Minulla on nyt menossa siis dpo 19 eikä vuotoa ole tullut. Olin ihan varma, että se alkaa torstaina tai viimeistään perjantaina, kun kipuja tosiaan oli, mut ei.
Jospa huomenna :)
 
hCG Level Chart in Early Pregnancy | eBay

10 DPO (Days Past Ovulation)*- 16 mIU/ml (median level on all reported scores)
11 DPO - 24
12 DPO - 37
13 DPO - 62
14 DPO - 102
15 DPO - 139
16 DPO - 207

Tässä muillekin tiedoksi jännä taulukko.... :) Siinä on raskautuneilta kerätyistä hcg-arvoista yleisimmät arvot kutakin dpo:ta kohti. Ehkä lykkään huomisen pissaamisen maanantaille joka olis dpo 12!

Plussatuulia kaikille.... :heart:
 
Kirjoitin aiemmin, kun mulla kuukautisten jälkeen jatkui menkkamainen jomotusta. No nyt ollaan jo kp 21, ja edelleen joka päivä jomottaa. Tuntuu joka päivä siltä, että kuukautiset alkaa ihan minä hetkenä tahansa. Kipu ei ole siis niinkään kipua, vaan juurikin jomotusta. Ja tuntuu alavatsassa. Onko kenelläkään ollut tällaista vastaavaa? Maanantaina soitan terveysasemalle, mutta sitä ennen olisi kiva tietää, mistä tämä voi johtua. Toivoisin kovasti raskautta, tässä useamman kuukauden jo yritetty.
 
Niin ja silloin tällöin pahoinvointia, esim tällä hetkellä ja tietyt ruuat ei maistu. Nehän on raskauden merkkejä, mutta mitä tämä jomotus on. Tällä hetkellä makaan sängyssä, vähän paha olo, ja vatsaa jomottaa.. ja tuntuu ihan siltä että menkat alkaa :eek: tein testin eilen kun olen ihmetellyt, ja negatiivinenhän se oli.
 
Toista päivää aivan kamalat alaselän kivut, tänäänki vähän väliä tullut sellanen tunne ihan kuin oksettais..ei siis suoranaisesti ällötä tms vaan tavallaan tuntuu ihaku oksennus nousis kurkkuun tai semmone omituineb.. Viitisen päivää pitäs viel jaksaa odotella.. :/
 
Lukka: viivalaistahan tuolla näkyy :) suhtautuisin itse varauksellisesti sofiin kun niin paljon kuullut niistä, että antaa turhaa viivaista.

Tänään itsellä dpo8 ja aamulla tehty first response. Mielestäni testiajalla ei jäänyt mitään mainittavaa, mutta testiajan jälkeen jotain viivasta.. liekö viivanpaikkaa.. valoisuutta parannettu kuvassa ettei heijasta :)

IMG 20150222 083529
 
Viimeksi muokattu:
RiiMinikö se kyseli kokemuksia kemiallisista? Mulla niitä useampi, ja aina vuoto alkanut max 4 päivää myöhässä.

Cristal3 pc:ssä haalea viiva. Tuo dpo8 first response kyllä näyttää jotain viivantapaista myös! :)

Lukka näkyy viiva, mutta Sofi on sellainen testi että sitä ei kannata edes käyttää, kun näyttää viivoja vaikka veritestilläkin todistettu ettei raskaushormonia ole elimistössä. Toivottavasti kuitenkin vahvistuu!
 
Viimeksi muokattu:
Cristalilla jotain todella vaaleaa, mutta ei varmaan nuina päivinä paljon tummempikaan voi olla :) vahvistumista!

Nyt dpo14 meneillään. mulla alkoi se tiputteluvuoto proveran ansiosta dpo7 ja vaalean ruskeaa valkovuotoa tuli pyyhittäessä lähes päivittäin. Nyt kahteen päivään ei ole tullut mitään. Lämmöt edelleen yli asteen koholla. En uskalla testata kun pelottaa täältä pilvilinnoista tipahtaminen :( viimeisen rtestin tein dpo10 ja se oli tosiaan joku virheellinen kun testin pinta meni jotenkin röpölöiseksi. Haamua näytti niinkuin sofi aina. Aika oireeton olo, ensimmäistä toivotaan ja yk12 käynnissä. Kuvittelen jotenkin että kun raskautuu pitäisi olla selvät oireet. Nyt tissit kipeät vain puristellessa, lämmöt koholla, villit unet ja palelu. Jotenkin vaan en usko raskauteen.

Ainiin ja ovis hyödynnettiin hyvin. Seksiä muistaakseni kahtena päivänä ennen CB:n hymyä, testipäivänä ja päivä sen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:
Sofi tosiaan kuivuttuaan aika usein viivan jättää, enkä tuoreessa nää juuri mitään..

Cristalilla en nää mutta eipä tuolla dpo:lla piä näkyäkään tai sit laskuvirhe dpo:ssa :)

Toivotaan että ne plussat pärähtää. . Lähempä ite uittaa tikkua myös ;)
 
Lukka: kuivassa testissä näkyis punertavaa viivasta mutta koska sofin testi kyseessä niin ei mullakaan kauheesti luottoa. Mä sain kans joka testiin jotain vastavaa vaikka raskaana en sit ollutkaan. Mutta toivotaan toki että sulla olis kyytiläinen mukana, tsempit!
 

Yhteistyössä