Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mä voisin sanoa täältä taka-alalta omat kokemukseni sofin 25IU testeistä. Olen testaillut oikeastaan vain niillä ja testikertoja on.... no monenmonta! Ainoastaan yhden kerran sain sofiin jonkun pienen haamulaisen ja päivän päästä alkoi vuoto, toisen kerran kun mitään siihen ilmestyi olikin oikea plussa.
 
Cristal, joo ihan ihmejuttu. Jotkut yksilöt levittää värin kyllä ihan onnettoman huonosti. -.- Mutta ei noissa kyllä taida mtn viivaa olla, harmillista 8( Vielähän tässä on aikaa jotain ilmestyä, tänään on kuitenkin vasta kp26. Mutta kuitenkin 8/
 
http://3.bp.blogspot.com/-yuBLY6wJnzY/VOsCri2BWCI/AAAAAAAAD7M/Mw5B5pVzu_0/s280/IMG_20150223_122410.jpg

Cristal3 ja empuska, molemmilla näkyy haamu!

Mut mä pistän paremmaks, postista tuli erityisherkkä Davidin testi... teki samaan testiin parikin heikkoa haamua :LOL: Ei vieläkään oikeaa plussaa :( Mitä ihmettä näistä ny aattelis paitsi että oon liian aikaisin liikkeellä todetakseni tän kierron tuloksen yksiselitteisesti... Vai pitäisikö Davidin herkän jo näyttää jos tästä kierrosta olis plussa tulossa? Kp 25, dpo 12.
 
Tammityttö: Yrittänyt tässä nyt asennoitua negaan. Kaikella aikansa ja paikkansa, niin kuin on mulla aina tapan sanoa. Ehkä pikku mies tarvii sitä tissiä vielä ja sitten kun tuo imetys loppuu niin varmaan silloin sitten paremmin onnistuu jos ei nyt :)
 
http://2.bp.blogspot.com/-3dReqfxwCxk/VOskwikxU-I/AAAAAAAAD7c/5soGu8EE1eM/s1600/IMG_20150223_145736.jpg

Cristal3, aika samat täällä, esikoinen reilu vuosikas, imetän enää/vielä 1-2 kertaa päivässä. Jos tulisin raskaaksi, lopettaisin imetyksen kuitenki. Jos ei ala tärppäämään niin sitte myös, hyvinhän tuo jo pärjäis ilman vaan ku tuo ei oo sairastellu ollenkaan niin on ollu mukavata, imetys tainnu suojata.

Niin turhautti nuo epäselvyydet että kaupasta tarttu matkaan PregCheck :LOL: Jälki oli vähän masentavaa, toki ei ollu aamupissa enkä tiiä miten herkkä toi on ja näyttääkö näillä päivillä vielä. Aivan mitätön haamulaisen varjo, phöh, kyllä osaa masentaa :( Taidanpa yrittää lykätä seuraavan testin ens viikolle, onpahan sit vähän varmempaa tää testailu.
 
Cristal ja Lukka. Jep sama ajatus :). Mäkin imetän vielä (1.5 ) ja aika tärkeää noi imetys hetket on. Toisaalta salaa toivon että raskaus alkais (juuu..ei ala mutta haaveilen :D ) ja lapsi alkais vierottaa itse itseään. Tuntuu ihan kaukaiselta alkaa kieltämään tissiä vaikka toi ei edes aina kaipaa jos on muuta :)
Mut juu, onhan se totta että joskus kertakim imetystä ehkäisee saati mulla kun muutenii on hankala raskautua.
 

Yhteistyössä