Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Juu..omia kokemuksia noista ns. herkistä testeistä... ei kyllä kannata niitä enää tilaa.

Mä muuten kokeilin tuota valoa vasten myös ja kyllä mulla ainakin näkyi niissä viiva. :(
Mut jos on raskaus niin toki se tummuu se ns.viivanpaikkakin niin kuin täällä jollain on käynyt.
Sitkeästi kun testaa.
 
Viimeksi muokattu:
Minä en luota ainakaan clearbluen digiin.
Aiemmassa hyvin mennessä raskaudessa se antoi negaa vaikka oli reilut viikot menossa :/
Pitänee niitä pregcheck testejä käydä hakeen jos ei tässä sit menkat ala...nehän eikös ole niitä "normi"testejä, ettei kannata ennakkoon niillä testata?
Tekis vaan mieli tehdä miljooona testiä, vaikkei se mitään auta eikä ainakaan helpota tätä jännitystä :D
Mies on jo laittanut minut testien osto kieltoon, kun kuulema suotta vaan stressaan niiden kanssa koko ajan...mutta onneksi on tosiaan netti..dadaa :D :D :D
 
Sweeny. En tiiä mitkä pv sulla menossa mutta mulla pc on aina näyttänyt aikaisin raskauden. Nytkin dpo10 tuli viiva ja päivä kaks siitä se oli jo ihan selvä. :)

Nyyttitervetullut. Hankala tilanne.. Toivottavasti ei oo mikään kemiallinen :(

Theran. Ymmärrän erittäin hyvin :hug:
 
Theran voi ei haleja sinne :( Meilläkään ei plussaa tässä kierrossa joten sun mukana tuun enskiertoon taas!


Mies muuten eilen kysyi, että kannattaako meidän pupuilla nyt ensikierrossa joka päivä että varmasti tärppää :D Sanoi, että voi kuulemma uhrautua vauvan vuoksi näin :LOL: Mitenköhän se virallisesti on, laimeneeko se siemenneste jos joka päivä peittoja heiluttelee vai ei? Oon tässä lukenut jo pitkään kaikkia raskauskirjoja kirjastosta lainattuna ja yhdessä ainakin luki että ei oo mitään haittaa vaikka joka päivä harrastaa seksiä kun niitä siittiöitä kuitenkin tulee kokoajan lisää niin paljon?

Sanoin kyllä miehelle, että en todellakaan halua että sovitaan nyt mitään vauvantekoaikaa joka päiväll että nyt on "pakko harrastaa seksiä", mieluummin unohtaisin koko jutun ja oltais sängyssä kun huvittaa.. Tätä vauvajuttua ei niin helposti kyllä unohdakkaan :stick:
 
Viimeksi muokattu:
Nyyttitervetullut Onko sulla mitään vuotoja tai kipuja? Kyllä aika erikoinen tilanne on.. :(

).( Eihän tässä muu auta kuin odottaa..odottavan aika vaan käy vähän pitkäksi. Ensi kierrossa en todella luota yhteenkään halpistestiherkkäliuskoihin :kieh: Ostan vaan pc ja apteekin omia.
 
Theran: Minäkin nään tossa sun 4.5 laittamassa kuvassa hailakan viivan :)

Nyytikki: Me pupuillaan joka päivä, ei ole tullut mieleenkään että siitä vois jotenkin olla haittaa. Ei pupuilla väkipakolla, ehkä vaan ollaan niin kiihkeitä tapauksia miehen kanssa, että aina pupuiltu joka päivä :D
 
Ei oo mitään vuotoa, ei edes tuhrua. Tissit on kipeät ja nännit järkyttävän suuret. Alamahaa juilii ja "vääntää" vaihtelevasti. Ruoka ja herkut ei maistu. Että eipä tässä ota selvää, mistä on kyse. Kai tässä nyt pikkuhiljaa jotain pitäisi tapahtua suuntaan tai toiseen. Inhottavaa vaan, kun ihan tälleen ensikertalaisena törmää heti "ongelmaan". Kun ei oo normaalisti käyttäytyvistä viivoistakaan kokemuksia... Noo ei tää nyt tosiaan maailmanloppu oo vaikka viiva tuosta haalenisikin. Menee harjoittelun piikkiin vielä tässä vaiheessa :)
 
piiuli77
Aamulla postasin että tein ovistestin r-testinä ja siinä haalea viiva. Äsken hain apteekin testin ja selkeä viiva tuli.. Tunnin pissapidätyksen jälkeen. Aamulla pitää tehdä se toinen testi jotta varmistuu :) ja soittoa sitten neuvolaan jos niikseen on koska ei mitään hajua milloin on tärpännyt.
 
Piiuli onnea!

Nyytikkii.. sanotaan että jokatoinen pv olis hyvä mutta en tiiä.. ennen lapsia pantin joka päivä tai kahdesti mutta 8v meni ennen lasta joka tehtiin hoidoilla. Nyt kun ei enää ehdi eikä jaksa eikä pysty ku pari kertaa kk niin olen ollu luomuna kolmesti raskaana neljän vuoden sisällä :LOL:. Ei vaan.. tuskin siitä haittaa on, me e kyl valitettavasti enää päästä mihinkään jokapäivä seksiin takas. Olihan se iso muutos.

Nyyttitervetullut. Toivottavasti tulee selvyys. Menkat ei ala useinkaan jos hcgtä on vähänkään. Mutta aika näyttää :hug:
 
Sweeny ja Tammityttö hah joo luin vaan vauva.infon tärppivinkeistä että pitäisi pidättäytyä ennen ovista että sperma olisi tarpeeksi "vahvaa" :D En kyllä jaksa alkaa noin ajattelemaan, stressaa vaan liikaa eikä sit ainakaan onnistu mikään!

Piiulille onnea kovasti! :)
 
IMN
Anteeksi taustailuni, en oo vähään aikaan jaksanut ajatella koko vauva"hanketta".. Jotenkin pistää tää loputon vuoto tympimään. Kp8 ja vuoto jatkuu edelleen.. Eipä kyllä ihme, koska edellinen vuoto oli helmikuulla, joten tavaraa kyllä varmaan riittää.

Oon kuitenkin käyny lueskelemassa teidän kuulumisia. Paljon onnea plussanneille ja tsempit muille uuteen kiertoon lähteneille! :heart:
Theranille varsinkin iso halaus :hug: Vielä on kuitenkin toivoa? :)

Jotain puhetta oli myös miehen osallistumisesta yritykseen. Itsekin kummaksun niitä naisia, jotka miehen tietämättä/vasten miehen tahtoa yrittävät raskautua.. Jotenkin tuntuu että voiko siitä raskaudesta edes täysin rinnoin nauttia kun toinen ei ole yhtään innoissaan, tai sitten ensimmäiset raskausviikot menee sulatellessa asiaa. No, jokainen tavallaan..
Meillä mies osallistuu yrittämiseen niin kuin.. no niin kuin mies pystyy :D En halua tehdä tästä mitään yhteistä isompaa "projektia" ja höpistä oviksista ja testailuista päivästä toiseen, koska uskon että silloin tästä tulisi liian iso stressitekijä parisuhteelle. Tietenkin myös nuo kaksi vilperttiä pitävät ajatukset muualla. Kyllähän mies silloin tällöin kyselee että milloin "pitää" taas heilutella peittoa ja milloin testailen mitäkin, mutta muuten kyllä itse "organisoin" tän homman :D Tykkään pitää ohjaimet omissa käsissäni muutenkin..
Miehen vauvakuumekin on lähtenyt nousemaan enemmän kuin mitä se oli aiemmin :) Toissailtana, kesken leffan katselun, tokaisi yhtäkkiä että haluaisi toisen tytön. On kuulemma elänyt nuoruutensa sellaisen äijälauman keskellä (4 veljeä ja sisko), että tahtoo omassa eteisessään haistaa muutakin kuin bensan ja jalkahien :LOL:

).( Niinku jo mainitsin niin kahdeksas vuotopäivä menossa.. Yleensä kestänyt vain viitisen päivää, jos sitäkään. Ja tosiaan heti eka kierto pillereiden jälkeen 28 päivää! Olin melko yllättynyt :) Viikonloppuna ajattelin aloittaa ovistestailut. Säilytin viime kuun kp 16-19 tikut ihan vertailun vuoksi, kun silloin niin vahvan plussan sain :)

Edit: Vielä tosta jokapäiväisistä petipuuhista.. a) Oon kade! :D perkeleen puput.. :LOL:
Mutta siis, oon lukenut tosta vähän kahdenlaista tietoa. Jossakin sanotaan että kannattaisi "säästellä" simppoja niille hedelmällisille päiville, mutta toisaalla taas sanotaan että tiheämpi touhuilu pitää ne eläväisempinä. Olisiko jollain faktatietoa? Tammityttö? :D
 
Viimeksi muokattu:
IMN Joo mä varmaan aloitin tuon keskustelun miehen osallistumisesta yritykseen, kun mies siis vihdoin halusi lopettaa keskeytetyt yhdynnät ja aloittaa ihan kunnolla yrittämisen! (vihdoin vuosien jälkeen..) Mutta joo en mäkään ymmärrä miten kukaan voi salaa yrittää miehen selän takana! Jossain oon lukenut keskustelua että jotkut tyyliin suihinoton jälkeen juoksee vessaan tunkemaan miehen tuotoksia sisäänsä ruiskulla! :LOL: Mua ainakin pelottais, että mies sitten ahdistuis vauvan tulosta niin että tyyliin lähtis kävelemään tai pettäisi tai jotain..

Ja joo meilläkin varmaan jokapäiväiset pupuilut loppuu kun vauva tulee taloon määräämään! :D Muutenkin mies pelkäsi, että ei voida enää harrastaa seksiä kun tulen raskaaksi koska tietenkin luulee että vehje tökkii vauvaa tai että sikiö saa traumoja kun näkee ensimmäisinä asioinaan peniksen.. :DD Sanoin, että rakkaani vaikka pidän sinusta kovasti niin pakko sanoa että ei se ole niin pitkä että se sinne kohtuun asti pääsisi :D
 
Nyytikki: O-ou..no toisaalta kun tähänkin asti on täällä menolla tärppännyt niin mennään edelleen joka päivä meiningillä :D
Pitäis vaan se tärppi saada pysymään eikä kesken tulemaan :(

Mun mies on ihan satasella mukana yrityksessä. Sillä on jopa selkeitä raskausoireita ollut ennen kun nää pari kertaa nyt olen plussanut jotka sittemmin menneet kesken.
Ja hän on nähnyt molemmilla kerroilla unia vauvoista jne...ennen plussausta :D
Koittaa kovasti olla cool, mutta ei se oikein onnistu :D
 
Heh kiitos kysymästä :D
Jenkithän tutkii kaikkea ja tiivistettynä joskus luin seuraavaa;
Periaatteessa naisella on n.6vrk hedelmällisyysikkuna. Tämä siis ennen ovulaatiota ja sen tuntee yleensä kun kohdunnapukka avautuu ja alkaa olla kosteampaa. Mutta kolmen päivän "aikaikkuna" on se tärkein. Pääsääntöisesti pari pv ennen ovisplussaa ja plussa päivä. Eli vähintään ne pitäis panna kuin pupu. Jos mies on normaali eikä mitään hedelm.ongelmia ole tiedossa ei oo mitään syytä pitää mitään panttauspäiviä vaan antaa mennä. Mutta mikäli sperman tilavuus on heikko tai simppoja heikosti voi olla parempi mennä esim jokatoinen pv. Hedelmällisyyshoidoissahan varoaika on pari kolme päivää mutta muistaakseni ei yli neljää viittä saanut olla laukeamatta. En enää muista enkä jaksa etsiä. Taitaa miehet laueta vaikka yöllä unissaan jos alkaa viikko olla väliä, uskoisin :D Mutta täytyy nyt sanoa että varmaan kaikkein paras mennä fiiliksellä :LOL:
 
IMN
Tuota "fiiliksellä menoa" minäkin pidän parhaimpana ratkaisuna :) Etenkin, koska naisenkin laukeaminen edesauttaa raskaaksi tulemista, kun kohdunsuu melkeinpä "imaisee" tavaran. Tai ainakin minä uskon tuohon teoriaan, ja hyvin toimi tokaa yrittäessä :D
 

Yhteistyössä