Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mikäs Theranin olo noin muuten?

Täällä on taas jännää viikonlopulle! Peukkuja pidän :)

Mä en osaa sanoa digiin mitään..mulla ne on näyttänyt aina ihan okein ja jopa "etuajassa " ne viikot.. mutta ainahan se on mahdollista että elimistö ja tekniikka on eri mieltä :)!
 
Joo no jos on vaikka pms niin herkkä :p tammityttö ei oikein tunnu miltään. Naama kukkii mut se nyt voi tosiaan kertoa alkavista menkoista. Välillä tökkii ruuat mut sekään ei poikkea normaalista. Vatsaa välillä kipristää mutta ei sekään mun mielestä poikkea normaalista. Joten ei mitään erikoista siis. Varmaan kyllä se täti tulee viikonloppuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Pupelaattori
Theran: minäkin näen viivaa tuossa =) En ole vielä uskaltautunut odottajien puolelle, mutta uskallan kyllä sinun kanssasi yhtä aikaa sinne mennä :hug: pidän peukkuja ja toivon kovasti viivan vahvistumista!

Nyyttitervetullut ja Blue Bird: Onnea :flower:

).( vieläkin tuntuu epätodelliselta, että olen raskaana. Siksi en ole vieläkään uskaltautunut tuonne odottajien puolelle. Olokin on ollut pelottavan hyvä. Eilen sain todella järkyttäviä ja surullisia uutisia (ei liity raskauteeni), mutta murheissani lankesin polttamaan yhden tupakan... Nyt olen varma, että vahingoitin masuasukkia peruuttamattomasti. Olen kaikesta niin yliherkkä nyt. Huoh.

Plussaista loppuviikkoa toivotellen :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Blue Bird
Theran joo eipä noista oireista tosiaan voi mitään aina päätellä :D mäkään en olisi mistään muusta "arvellu" kuin siitä että normaali "huudan ja räiskyn" persoona olikin yks kaks kuin viilipytty ja mikään muksujen kränä ei ärsyttäny. Mies kiukkuili ja mä vaan ihmettelin että wtf :D. Onks sulla lämmöt koholla tms. Peukkuja! Viivaa en kommentoi ku mun puh on valikoiva kuvien kanssa. Osassa näen vaikka mitä ja osa menee pikseliksi tai sellaseksi sumeaksi. Mutta aamulla uutta <3

Nyyttitervetullut. Toivottavasti vahvistumaan noi nyt lähtisi!
 
Oho aikamoinen plussa-aalto täällä! :) Onnea kovasti kaikille plussanneille! :heart:

Toivottavasti Theran sulla viiva vahvistuisi pian! :)

Mulla kp31 ja oviksen luulin bonganneeni 18 päivää sitten mutta näköjään ei sit ollutkaan silloin :D En oikein ymmärrä, ovistestit vahvistui ja sinä päivänä oli kaikista tummin ja alkoi haalistumaan. Oli myös tosi kovat kivut. Nyt ei kuitenkaan testeissä näy mitään eikä menkkojakaan ole eli joko ovis oli tyyliin viikon myöhemmin ja menkat alkaa kohta tai sitten en edes ovuloinut :(


//unna1 mä tilasin toissapäivänä iltapäivällä testejä raskauskeijusta ja tuli jo eilen aamulla! :D Aika ripeää toimintaa. ps. Siellä saa alennusta 1€ kun kirjoittaa AURINKO siihen kampanjakoodikenttään ;)!
 
Viimeksi muokattu:
On lämmöt koholla. Aamulämpöjä mittaillut.
Mä aloin miettii että jospa toi vaan on joku viivanpaikka mitä siinä näkyisi. En tosiaan kyllä usko että mitään muuta olis.. :(
Mamma2012 älä nyt ruoski itseäsi. Lopettaminen ei oo helppoa.
 
Viimeksi muokattu:
Theran älä nyt vielä surkuttele! Pidätä nyt pari tuntia ja tee se apteekin oma :) Mitä mä muuten teen jos säkin lähdet tammikuisiin, jään tänne yksin höpöttämään :LOL: No toivotaan sitä kuitenkin, mä täällä päivystän et millon laitat testikuvia ;)
 
Theran: No voihan viude, kaikkea sitä oppii kun vanhaks tulee :LOL:

Mikähän auttas tähän seinille hyppimiseen?
Tuntuu, että en uskalla enää viikonloppunakaan tehdä testiä, jos ei tuukkaan mitään viivaa.
Mies on kovilla tässä seuraavat päivät taas minun kanssa :LOL:
 
Se ois niinku sitten yk 4 vai 5..emmää muista :D täti tuli kylään, vihdoinkin :D
Päättypähän epätietoisuus :D

milloinkas sitä ovista ruvettiinkaan tikuttaa..ei muista enää ( notta mahdanko keretä niitä digitaalisia hommaamaan)
 
  • Tykkää
Reactions: Cisu
IMN
Enpä malttanutkaan jättää ovistestailua viikonloppuun.. hyvä etten jättänytkään, viiva oli nimittäin nyt kp9 lähes yhtä vahva kuin viime kierrossa kp16. Viime kierrossa siis plussasin kp19. Eli jospa se lh olisi jo lähtenyt nousuun (vai onko ees mahdollista vuodon aikana?) kun viikonloppuna olisi hyvin aikaa peitoillekin heilua..
 
En mä uskalla tehdä testiä enää tänään.. :ashamed: Saa nähdä uskallanko huomennakaan kun pelkään mitä se ei näytä.. :ashamed: Ja sitten jos se näyttää sen mitä haluan niin alan pelkää km.. :ashamed:
 
Onnea plussanneille!!:)

Meikäläinen sai vielä vahvemman ovisplussan keskiviikkoiltana,viiva ihan kirkui;) Samana iltana heiluteltiin peittoa ja nyt saa jännätä! Oli kyllä kaameat oviskivutkin,hyvä että pystyi kävelemään.
Mikä teidän mielipide on muuten alkoholiin ovulaatiosta-menkkoihin/plussatestiin välillä? Mulla ois yhdet kemut vkl:ma,mutta uskaltaako sitä ottaa pari-kolme lasia viiniä..? En nyt usko,että näin nopeasti pamahtaisin paksuksi,mutta silti...Mielipiteitä ja kokemuksia kaipailen:)
 
Tammityttö, kiitos ihan mukavasti menee. Kun vaan aika kuluis että kehtais testata. Eilen tilasin wonfoja ja kaupasta tartti tänään rfsu:n paketti :)
Närästys on ilmaantunut. Eilen ja tänään närästänyt. Eikä mua normaalisti närästä. Mutta yritän olla kuulostelematta tuntemuksiani ja unohtaa siirron. Jotenkin epätodellinen mutta rauhallinen olo.
 

Yhteistyössä