Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Mullinmalli mulla ainakin km kierrossa aluksi pc oli tosi haalea ja kuivana sitten tummui paremmin nähtäväksi ja pikkuhiljaa se päivittäin vahvistui että pinkkiä tuli jo testiajala selvästi näkyviin. Mut kaks ekaa tollasia just =)
 
KP 26/29
Mun oli pakko tehdä aamulla testi. En vaan malttanu odotella menkkojen alkua ja ku kaapissa oli testejäkin valmiina niin aattelin että ei siitä haittaakaan oo... No se oli ihan selkee nega. Ei mitään haamuja tms :( Testi rfsu, onko kokemuksia?
Ja onko mahdollista että raskaus ei näkys vielä testissä tässä vaiheessa eli voiko heittää jo kirveen kaivoon tän kierron osalta vai voisko se sittenkin vielä olla mahdollista.... Tän lisäks kuulin eilen että mies lähtee työreissulle JUST kun on seuraavan kierron otollinen aika eli seuraava kierto on hukkaan heitetty jo valmiiksi :(
Oikeesti ihan sikamasentava perjantai....
 
Marjo, älä heitä kirvestä kaivoon! Rfsu on paitsi epäluotettava (tai ehkä ei plussatapauksissa, mutta antaa vääriä haamuja testiajan sisään), myös sieltä ei-herkästä päästä, ja on vimppoja tikkuja joilla ainakin oman kokemuksen perusteella saanut mitään luotettavaa näkyviin. Markettien halpaliuskatestit on tosi hyvä ja tosi edullisia, alle 2,5e saa kaksi testiä yhdessä paketissa.

Toiset haamuilee vasta vielä lähempänä menkkoja. Koita ottaa uuden testin kanssa ja vaikka hiukan herkempi testi kehiin?

Tsemppiä! :)
 
kiitti mullinmalli. mä oon näiden testien kans vielä hiukan hukassa ja kiitos tästä infosta! Ehkä mä en heitä kirvestä kaivoon ihan vielä... toivo elää siis vielä :)
Jotenki mä oon kuvitellu et olis saattanu tärpätä ku ollu menkkakipujen kaltaisia "supisteluita" alamahassa ja selässä jo kolmatta päivää ja menkkojen pitäs alkaa kumminki vasta 3-4 päivän päästä. Sit tissit jo neljättä päivää ihan super turvoksissa ja kipeet. Mut ehkä nää on vaan sitä toiveajattelua....
Toivo elää siis vielä!
Mua vaan vähän ahvdistaa kun en saanu siihen ovistestiin selvää viivaa ollenkaan vaikka tikutin reilun viikon :( Mun mulle on kyl sanottu että se lh huippu voi olla matalampi mitä testi näyttää. En löytäny mistään et kuin herkkiä noi pregcheck testit mahtaa olla mitä oon käyttäny...
 
En osaa sanoa siitä, kun mun ovistuntemusten mukaan menkkojen olis pitänyt eilen alkaa, mut eilen tuli vasta toi selkeä haamu. Mun kierto on 22-28 välistä, vaihtelee aika paljon ja nyt on kp23. Pääsen myöhemmin tänään kauppaan ja teen testin vasta aamupäivällä. Jännittää tosi paljon! :D
 
mullinmallin täydet onnittelut :flower: ja tanya85 näkyy :) sinulle aluksi varovaiset onnittelut :flower:

(.) vuoto loppui jesss!! :D Pien nyt tän päivän vielä suojaa kun lähen shoppailemaan mutta sitte heitän vesilintua sillä :LOL: Noh nyt sitten en ovistele tikkujen kanssa enkä kikkaile menkööt omalla painolla jatkossa :)
 
No ni, nyt sitte tulee pientä veristä vuotoa niinku olis menkat alkamassa. En kyl tajuu ku nyt on vasta kp 26 eikä mulla oo näin lyhyttä kiertoa ollu koskaan. Ja siis sitä verta ei ihan hirveen paljon tuu eikä oo menkkakipujakaan ninku yleensä. Mitäköhän tää nyt sitten on.... Mulla oli tässä kierrossa myös kp 20 pientä vaaleanpunaista vuotoa ihan muutaman tunnin ajan. Mitäköhän tää nyt voi olla?
 
Marjo toivottavasti ei nyt alkais :( mulla siis viimekierrossa tuli kans edellisenä päivänä ennen ku menkat alko vähän verta ja sellasta ei oo ollu koskaan ennen :( kai se jotenkin on ku kumminkin tai ainakin mä ressasin ja tikuttelin kokoajan niin sit se elimistö reagoi stressiin tai ns vouhotukseen ??
Ainiin ja mullakaan ei ollu menkkatuntemuksia ollenkaan paitsi sit ku ne alko niin oli joo ..:(
 
Viimeksi muokattu:
Tanya85 Haamuhan siellä =)

Mullakin vuoto loppu eilen alkuillasta taas ku seinään.. alaselkä vaan meni eilen kipeeksi :O.. että ävähä väärässä järjestyksessä menee. Toivon myös aikaisempaa ovista kun kp20 viimesen kolmen kiertoa ainakin. . Josoa kierto palais normaaliin ku imetys loppunut viimenkierron puol välissä jo.. ja ovuloisin edes siinä kp 14 paikkeilla. Tän kierron aion vielä ole tikuttaa sit jätön minäkin kesäksi kaiken.

Mullinmallin päivätestiä odotellessa. .
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
:) kun nyt vaan vahvistuis :) mulla on clearblue plus testi kuumottelemassa kaapissa ;) mietin uskaltaisinko tehä sen jo huomenna ku olis Dpo 11?? Viime raskaudessa testasin ekan kerran Dpo13 ja just tolla clearbluella tuli niin räiskyvän punanen plussa että :)
 

Yhteistyössä