Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tanya! Ihanaa, onnea ihan superisti! En voi sanoa että tiedän miltä susta tuntuu kun ekaa lasta yritetään, mutta voin kuvitella! Ihanaa ja tarrasukkia mukaan :)

Mullinmalli: voi ei ja pahoittelut :( Mä en eilen uskaltanut vielä onnitella ku näitä tapauksia aina välillä saa lukea et on plussaa ja sit ei ookaan :( Mut pää pystyssä uuteen kiertoon! Vielä se nappaa! Me ollaan täällä sun kaverina yrittämässä <3
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
Tanya voih vitsit isosti ONNEA :flower:
mullinmallin :hug:

(.) kp7/28 ja ookoo tilasin digi ovistestejä :stick: mulla onkin se laite tarvitsin vaan tikkuja :LOL: onks hyvä syy :confused:
mä jatkan samaan malliin kp18 alotan sitte ne terolut:tit niinku viime km:no kierrossakin..
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
Ihanat kiitokset kaikille :heart: suunnittelin että en ihan vielä poistu täältä vaan testailen niin kauan Wondfo illa että saan niinhin tasavahvat viivat kun eilen oli ainaski viä niin hailuraista .. Ja en kyllä lähe täältä sittenkään kokonaan pois vaan jään tarkkaileen ja onnitteleen kaikkia muita :) <3 <3
Marjo tää tuntuu ihan samalta ku esikoista yritettiin tuntuu jotenkin kaikki samat jännitykset ja innostukset ku viimeksikin :D
 
Onnea tanya!! <3
Täällä dpo 10 ja aamulla tehty plussa! Vaaleahan tuo vielä on mutta selvästi jo pinkki :) ihan paras äitienpäivä lahja hieman etukäteen!! Uuden ongelman kanssa pähkäilen kun hiuksissani on nyt n. 1cm tyvikasvu (blondit jotka värjätty tummaksi) ja periaatteeni on ollut etten ekan kolmanneksen aikana värjää. Muttahuh huh miltä mä mahdankaan näyttää parin kk päästä?! Uskaltaisitteko näin alkuraskaudessa värjätä?
 
  • Tykkää
Reactions: Tanya85
Ihanaa onnea roks <3 mä ennakoin ja värjäsin hiukset ihan ekoilla dpoilla valmiiks ettei tarvii nyt hetkeen värjää mutta mun mielestä viime raskaudessa värjäsin alkuviikoilla.. Värjäsin viä sellasella useesti joka ei ollu kestoväri vaan sävyte ja ne oli kyllä hyviä kanssa :)
 
Tyhmä minä ku en kans tajunnu värjätä jo etukäteen! :) meillä yleensä lapsia tehty monta kuukautta ni vähän puskista ja yllärinä tuli kyllä tämä raskaus.. varsinkin kun kiertopäivät oli jo reilusti yli 50 kun imetys sekoitti kiertoa..
 
Tuollainen(jo kuivuneena kuvailtu)dippaus tänään dpo9

Kontrastia säädelty jonkin verran..vaan eipä tuossa näy kuin viivanpaikka - korkeintaan.
..itse näen siinä mukamas jotain hyyyyvin hailukkaa kännykän kautta..
Miulla selkeä haamuplussa näkynyt yleensä dpo11 alkaen.

Eilen kävin Naistentautien polilla ja siirreltiin sitä polyyppien katsomis aikaa(ei ruiskutettu keittosuolaa kohtuun)kun kerroin raskausepäilyksistäni.
Toki ultrattiin - kohtu "muheva" ja löytyi nesteen täyttämä "pussi"..joko polyypi tai alkanut raskaus..

Lääkäri sitä mieltä että rv 3+0 ei muuta voisikaan näkyä kuin nesteen täyttämä raskauspussi mi-kä-li raskaus olisi kyseessä.
Otettiin myös HCG määritys dpo8 ja lääkäri lupaili soitella jos selkeästi arvo koholla - ei kuulunut soittoa..olot vain kuitenkin jatkuu..:x
Väillä huonoa oloa ja vilutusta ja karsea vääääsyyyy, hooohoijakkata!!!!|O
 
Viimeksi muokattu:
kp1//27-31 yk2
Eli sieltä ne menkat vaan sitten otti ja alkoi. Toissapäiväiset vuotoilut oli siis ihan muuta kun toivoa raskaudesta, mut ei se mitään. Vasta tässä on alettu yrittää :)
Mulla toi kierto vähän heittelee eli pillereiden lopettamisen jälkeen näyttäny tälle: 31,30,27,29,27. Alko heti pillereiden lopettamisen jälkeen, mut on vähän vaihtelevuutta, tuskin tästä haittaa on?
Harmittaa vieläki ku se mies on tän kierron työreissussa. Eli lähtee viikko enne oletettua ovista ja tulee vasta pari päivää sen jälkeen. Eli tää kierto nyt sitten vain nautitaan toisistamme, koska vauvaa tästä kierrosta on kai turha odotella.
 
Ette nyt neidit oo tosissanne. Ei se väri sieltä perkeleen päänahasta mihinkään imeydy. Tsiisus mitä touhua! Mä oon kampaaja ja voin sanoa, että mulla on kymmenen vuoden aikana käyny raskaana olevia naisia värjäämässä hiuksiaan ja ihan on raskaudet hyvin menny ja terveitä lapsia ovat saaneet. Eivätkä oo ees lapset muuttunu oudon värisiks. Toi on taas jotain ihme hömppää kaikista vaaroista. Lähdetäänpä kuitenkin miettimään sitä mitä me sinne suuhun ahdataan. Niissä on enemmän E -merkkejä kuin lakisallii, eikä se näytä ketään pelottavan.
Miten te niinkuin ajattelitte, että ne kemikaalit sieltä päänahasta verenkiertoon siirtyy. Jos aihe askarttuu suosittelen, että ei sitten kannata värjätä ollenkaan. Ihan vaan oman terveyden takia. Voe helvata!
Anteeks. Olen helvetin pahalla päällä ja tää on vaan ihan keksittyä huuhaata. Pelotellaan teitä tulevia äitejä turhalla. Tosiasiassa se stressi kaikesta aiheuttaa enemmän hallaa kuin ykskään hiusväri.
 
ujm
Laitanpa tänne vielä ahdistuksissani. Luulin jo saavani äitienpäivään mennessä varmempia tuloksia ja hyvän mielen mutta ei... Aiemmin linkitin siis tänne first signalilla tehdyn testin josta kaikki tais jonkun hyvin hailuran löytää. Se oli kp28/28 eli torstaina.

Nyt muistaakseni kp31/28 ja testit näyttää epäselvää. Tässä kuva vielä pe illan testistä image - Aijaa.com

Apteekin oma testi. Tänään tein aamupissasta ja testiaikana tuli niin haalea ettei kuvaa saanut, ja samantien kun ei saisi enää tulkita (5min) viiva muuttuu selkeäksi ja kirkkaanpunaiseksi. Sama kävi tuon edellisen testin kanssa.

Aiemmin keskenmenoon johtaneessa raskaudessa plussaa näytti jo 3 päivää ennen menkkojen alkamispäivää, nyt vieläkin hailuraa.. Joten ei yhtään jaksais toivoa että nää tarkottais raskautta..
 
Eipähän tarvii testilla enää tässä kierrossa....Menkat alko tänään:((( Pettymys suuri...No yk oli vasta toinen mutta siitä huolimatta. Ajoitus yms muut kohdillaan, mutta ei..No eikun vaan toukokuussa yritys jatkuu....No saapahan ainakin omissa juhlissa hiukka kuohuvaa nauttia;))))
 

Yhteistyössä