Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Koko helvetin työpäivän vihlonu vattaa ja tuntuu ihan hennoilta supistuksen tapasilta välillä mahassa tai jotain... Rappusissa hengästyin! Oon ihan raato ja tissit tuntuu pommeilta!! En tiä haluanko tänään testata. Aamulla kusasin mut en jääny kyttään sitä ku töihin tuli kiiru. Saas nähä onko siä tikussa kuivuneena mitään.... Jahka tästä kotio pääsis...
 
Heips. Hainpas pc liuskat ja toisen tein tossa hätäseen tietty heti. Oisko kuiteski ovis jo nyt heti kun pc haamuaa noin? Koska ei iha noin "selvää" haamua antanu siemmin ja ovisplussan aikaa ssin mammaksin erittäin herkällä haamun r testiin.. laitan kuvaa että näkeeks joku muukin. Tässä testiajalla ja seuraava sit about puol tuntia teosta.20140406 135244 - Aijaa.com
 
Heippa!

täällä yksi himotestaaja :wave:

Mulla on menossa kp29/32 ja tikutin ovista tossa kp16.
Vuoden ollaan yritetty lasta. Ensi kierrosta jos nyt ei tärppää aloitan terolutit. olen jo alkuviikosta testanut kahtena aamuna ja ne olivat negaa... Toivoa ehkä vielä on :D
 
NeleLiis: Tervetuloa :wave:

On tää vaan niin puuduttavan hidasta ootella jotain selvää merkkiä tilanteesta :/

Lämmöt on ok, vetistä alhaalla, menkkajomotusta ja ihan sairaaaaaaaaaaasti finnejä ja paikoissa joissa ei ole ikinä ollut kuten kaula/rinta melkein 10 pientä finniä... |O

mä olen kuluttanut koko päivän melkein lueskellen ikivanhoja kirjotuksia tällä palstalla :LOL::headwall:
 
mymosa
Mä nään Nelhm ekassa kuvassa viivanpaikan, todella haalean. Luulisin, että ovistesti on näyttänyt vaan menkkojen jälkeistä vahvaa :)

Niilyn testissä joku haalea viiva myös, väriä ei kyllä näy.
 
Nillyllä nään korkeintaan harmaan viivanpaikan, mutta en väriä. Dpo6 ei kyllä pitäiskään näkyä vielä, et jospa se viiva sieltä vielä pian tulis. :)

NelHMillä näen aivan haalean haamun, tarkkarajaisen jopa. Mitäköhän tuo tarkottais..

Mulla ei oo mitään uutta näytettävää, mut näytänpä silti. :D

Ylin testiajan ihan alussa, sitte viitisen min ja alin on kuiva. Kännykkä tekee noista ihme rakeisia. :(



 
Niisku-rouva, samoilla oireilla mennään, lämpöä 37.2, ja kuivasta kaudesta ei tietoa. Aika menee törkeän hitaasti!

En tiedä mitä tekisin kätkyn iskiaskivun kanssa. Ei oikein saa nukutuks ja ei oikein voi noita rentouttaviakaan nyt ottaa :/ tänään puutu jalat autoa ajaessa :(
 
Iltalämpö 36.5 alavatsaa jomottelee... mullakin jaloissa puutumista ja hengästyttää! Naamaan tuli iltapesun jälkeen 2 järkyn kokoista finnipalloa kutiaa aivan hemmetisti :kieh: eilen vielä ihan sileä kasvoista ja nyt ihan ku pahanen teinifinniaika :headwall:

Piti kysellä tossa eilen vai edellispäiväkö se mahto olla... hemmetti menee jo ihan sekasin... niin kun jotkut kokeilee sitä kohdunsuun tilannetta ja arvioi myös siitä ovulaation mahdollisuutta niin mulla eilen/edellispäivänä kohdunkaulan oli ihan pehmeä/löllö ja aivan kadonnut/vetäytynyt siis lyhyemmäksi mitä normaalisti... ja nyt on taas normaalin tuntuinen niinkuin aikaisemminkin...

kuitenkin päätin että testailen sitä ovista vielä huomenna mutta "oireiden" perusteella olen sitä mieltä että se oli silloin kp 13-15 välillä... nyt kp 18
 
Tärkeimmät osa-alueet luonnollisessa ehkäisyssä ovat: [4]

Kehon aamulämpötilan tarkkailu
Valkovuodon määrän ja laadun tarkkailu
Kohdunkaulan asennon tarkkailu
Aamulämmön tarkkailu perustuu kuukautiskierron hormonitoiminnan todentamiseen. Alkukierrosta estrogeeni on vallitseva hormoni. Kun munasolu irtoaa, muuttuu follikkeli keltarauhaseksi, joka alkaa tuottaa progesteronia. Tämä hormoni nostaa kehon aamulämpöä muutamalla celsius-asteen kymmenyksellä.

Valkovuoto muuttuu ovulaatioajankohtana juoksevammaksi, läpikuultavaksi, kananmunan valkuaista muistuttavaksi. Valkovuodon muuttumista tarkkailemalla voidaan havaita lähestyvä ovulaatio, ja lämpötilamenetelmää käyttämällä todentaa ovulaation tapahtuminen.

Kohdunkaulan asennon tarkkailu on kolmas menetelmä, jota käytetään täydentämään kahta edellä mainittua. Ovulaation lähellä kohdunkaula vetäytyy ylemmäs, avautuu hieman, ja tuntuu pehmeämmältä.


Okei tämän tiedon perusteella minkä googlaamalla löysin voin todeta että mulla oli ovulaatio!!! Koska mä oikeasti pelästyin kun en löytänyt koko kohdunkaulaa mistään ja sit kun lopulta löysin niin se oli ihan löllö ja auki !

Jeps eli otan hentuntentun kanssa ne samat dpo:t mennään nyt näin niin pysyy joku roti ja jos ei mitään tapahdu niin ens kierron korjaan teroilla ja sit pitäis olla kaikki kohillaan :D Loistava suunnitelma :D

Nyt öitä :wave:
 
mulla täällä kp 2,onneks ei venynyt kierto pitkäksi :) mullinmallilla jotain ihan pientä näkyy,mutta eikös sullakin oo testit jo monta päivää haamuillut.. eli pitäis kai vahvistua pikkuhiljaa? toivotaan silti parasta, voihan se hormooni noustakkin hitaasti :) itse lopetin testauksen kun totesin että 4 pvän aikana ei ne haamut mihinkään vahvistuneet..
 
Mä en nähnyt mullinmallilla mitään :/ ja niilyllä jotain viivasta, mutta olisko viivanpaikka?? Tänään sit uuttatestiä kehiin :)
Itellä tänään Dpo9 ja tein NIIN puhtaan Negan kun tehdä voi...:| mutta itelläkin hu uutta kehiin ku ajattelin testatailla nyt joka päivä kun ensimmäisestä testasin ekan kerran Dpo 13 ja tuli niin vahva plussa (clearblue) :) ja jos nyt olis sattunu tärppi käymään niin olis kiva nähdä koska sieltä alkaa jotain näkymään jos jotain nähtävää on ;) mul on nyt käytössä one stepit ..
 
Viimeksi muokattu:
Kuvaa aamun testistä. Dippasin sen huolimattomasti ja kastui max-viivan yli ja koko testialue kastui aika nopeaa. Onkohan tuo kovin merkityksellistä lopputuloksen kannalta?

Sit tiirailin sitä enkä oikein nähnyt siinä mitään, otin kuvan ja sit siihen tuli tällainen. :eek: Mitä ihmettä?
 
Näkyyhän noissa nelHM vaalea viiva. Jopas on. Jospa kuitenkin vielä plussaa tulis...

Taidan koittaa tänään tota cb testiä, kun se uus versio ei oo antanut mulle ainakaan ainuttakaan viivanpaikkaa. Se vanha malli antoi melkein aina testiajalla viivan, joka sitte hävisi. Oon tänä vuonna koittanut muutaman tollasen ja ihan valkoinen oli kun nega pitänytkin olla. :)
 

Yhteistyössä