Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Nega tänäänkin. Kunhan kertyy tarpeeksi liuskoja niin otan kuvan hienosta blancorivistöstä... Perskuta. Näin viime yönä unta, että tein monta testiä ja kaikkiin tuli plussa. Jospa oli enneuni ja viivaa alkaisi näkyä kunhan dpo kasvaa. Nyt siis dpo7... Aikasin haamu on mulla tullut dpo9. Toivoa on vielä eikä blancot masenna. Parin päivän kuluttua asia onkin eri jos edelleenkään ei näy mitään.
 
Helou ihanaiset! Mä täällä alan taas aktivoitua ;) kivasti näkyy monilla haamuja! Kovasti toivon että vahvistuisivat ja saatas monta plussa huhtikuulle :) neIHM huolestuttaa noi sun lämmöt, eikö kannattais ees soittaa lääkäriin ja kysyä heidän mielipidettä, jos sulla on vaikka joku tulehdus siellä..ettei pääsis pahemmaks! Toivotaan et oireet kuitenki viittais hyvin piilossa olevaan salamatkustajaan ;) mulla menossa tänään kp11 ja oviksen tikuttelun alotin eilen..haalea viiva oli vielä..mullahan piti olla se lääkäriaika tänä aamuna et olis selvitelty mistä johtuu ne oudot tiputtelut muutamaa päivää ennen menkkoja ja todella kivuliaat ja lyhyet kuukautiset. Ennen mulla kesti sen viikon menkat ja nykyään vaan n. 3 pvää..mut eilen sit soittivat tk:sta että aika peruttu, ei kerrottu mitään syytä, eikä edes pahoitellut sanoi vaan et ottavat yhteyttä sit ku joskus aika löytys. Mut mähän en sitä asiaa nielly vaan annoin aika nasevan palautteen että kun oon lääkäriin pääsyä oottanut nyt viime syksystä lähtien niin ei se nyt oikein käy että mut noin vaan puotetaan jonon hännille odottamaan peruutusaikaa ja kappas viikon päähän löytyikin yllättäen uus aika! Ymmärrän et terveyskeskuksissa varmasti kiirettä pitää ja välillä peruutuksia tulee mut joku roti nyt sentään..nih!
 
Huomentaa :)

Aamulämpö 36.9 jei!!!
Menispä tää viikko nyt nopeesti :D
Tossa kun mittailin lämpöjä niin äijä tokas et mitä sä teet ja vastasin et mittaan aamulämpöjä ni sihen se tokas et anna sen vauvan nyt tulla jos tulee älä vahtaa :D :D :D

Oliskin se niin helppoa :D Miehille tää on niin eri juttu, ovat myöhemmin vasta enemmän innoissaan kun on jotain näkyvää :D Onneks se ei tiedä kuin pal olen tuhlannu noihin testeihin :D :LOL::whistle:

Mullinmallilla näkyy hentoista viivaa mutta kuva on jotenkin "tärähtänyt"

NelHM: aika jännät lämmöt sulla... ootko miettiny sitä lääkärireissua??? Hyvin paljon mahdollista että on voinut olla kaks ja toinen tullut ulos... ja kuten aikasemmin kirjoitin niin tokasta raskaudesta vuosin ruskeeta tuhrua 1-2 vko ja silti kaikki meni hyvin :)

Mulla on ihan sairaan rasvaset hiukset ne on niiiiiin ällöt et yök. Rinta,naama käsivarret ja selkä täynnä finnejä... en tykkää :headwall::kieh:

ovistestin tein viel tänään mut ihan hailuraa joten noilla dpo:lla mennään.
dpo 5 :whistle:
 
neIMH: täällä kuule sama tilanne melkeen. Oireet vaan vahvistuu vaikka perse vuotaa! :D Huomenna pitäski kolahtaa laatikkoon ovis- JA raskaustestit nii saa varmistettua ettei vaan ois valemenkat ;D vuoto on ollu reilua muttei niin reilua ku yleensä ja alkoikin sen 2pvää myöhässä. Ja kipuja ei oo ollu yhtään. Oksennusta saa aamusin pidätellä ja väsymys iltasin ihan kamalaa. Mutta toiveita en elättele vaan odotan innolla jo tulevaa oviksen metsästystä :) kyllä sen viivan pitäis pärähtää rtestiin jos tärähtää, huomenna ois 13pvää siitä kun oli ässää ja mikseipä oireet ois ovikseenki passannu niillä päivillä.

Mullinmalli: Kyllä siellä hentoista näkyy!
Namilla en nähnyt koneella väriä. Toivottavasti livenä kuitenki näkyy :)
 
Viimeksi muokattu:
Luin muuten eilen, että ovis saattaa siirtyä, jos on jotenkin poikkeukselliset olosuhteet eikä menkat sitten tavallaan olekaan myöhässä, vaan alkavat juuri oikein sen 14 vrk oviksen jälkeen. Poikkeusolosuhteista oli esimerkkinä mm. lomamatka, jonka aikana juhlitaan eli ryypätään ja valvotaan jne. Sitten toki myös kova stressi voi vaikuttaa jne. Ja siis stressihän ei siis myöhästytäkään menkkoja, niin kuin aina ajatellaan, vaan ovista ja siksi kierto pitenee. En jotenkin ollut tätä näin älynnyt ajatella.
 
Pidätin hiukan pidempään, kävin aamuyöllä vessassa. Tämä pissa oli kolme tuntia rakossa.

Nyt tapahtuu jotain. Ainakin tuo haamu vahvistuu. Jännittää.

Tää on testiajalla.


Ja tää melkein kuivana


Tässä kokonaan kuivunut.


Anteeks kuvasaaste. Hävettää, mut kyllä te tiiätte tän. :D :D Kiitti ja Anteeks.
 
Viimeksi muokattu:


Vihdoin pääsin laittamaan kuvaa :) eli dpo6 ja päiväpissa. Näkeekö joku jotain? Mun mielestä painauman vieressä on viiva!

Ajattelin tänne huikata, että tänään dpo8 digi ilmoitti "raskaana 1-2"<3 eli kyllä tuo dpo6 testin hailura viiva taisi sitä enteillä, vaikka täällä monet eivät uskoneetkaan :) dpo9 plussasin myös esikosta eli ilmeisesti nopeasti nousee mulla hormonit!

Tsemppiä kaikille ja toivottavasti tämä mun juttu antaa jollekin toivoa!
 
Testei oli poksahtanu laatikkoon ja olihan tuo ovis testi heti pakko huviksee kokeilla, vaikka menkoista nyt ainakin 3vk. Mut tosiaan mulla on ollut 34pv kierto yleensä. Mut siis mul oli viime perjantain nippailua munasarjoissa, lauantaina touhuiltiin ja sunnuntaina tuli verta pyyhkies. Voiko olla että mulla on ollut viime viikon lopulla ovis, kun kumminkin tuo viiva ei ole mikään ihan hailura?

Ylempi testiajalla ja alempi 5min jälkeen.
 
Tuli muuten mieleen yks juttu, tällanen ei tosikoille oleva ja ihan mielenkiintoinen... Elikkäs oleteko koskaan ajatelleet, miten lasten lukumäärän voi kädestä katsoa?

Joskus olin ennustajaeukolla ja mitä muiltakin olen kuullut, niin pikkurillin alapuolella olevat juonteet kertoisivat lasten lukumäärän.

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/helmi/5perjantai/mystiikkka/356820.jpg

Elikkäs linkissä olevassa kuvassa kun katsoo, niin kohta jossa lukee "sydämen viiva" niin kääntämällä käden sivuttain, niin pitäisi näkyä sydämenviivan suuntaisia pikkuviivoja... En tiedä tajuaako kukaan... :D

Mutta joo... Itselläni näkyy kolme viivaa ja kaks mukulaa olisi tällä hetkellä... :D

Tää oli siis ihan vaan tällainen piristys... Ainakin toivottavasti... =)
 

Yhteistyössä