Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti

:O:O Näättekö työ saman kun minä? Livenä paksu värillinen viiva.. hento, mutta viiva... onko mulla ovis tulossa ja voiko TULOSSA oleva ovis näin "vahvasti" raskaustestissä näkyä? Vai voiko tää olla ihteesä? ! Ainakin vahvistunut on eilisestä.
 
Viimeksi muokattu:
Näkyy, nelHM!! :eek:

Luin noista erittäin herkistä testeistä sen verran, että ne reagoi niin herkästi että voi haamuilla jatkuvasti sellaisilla, joiden hcg on luonnollisesti korkea esim n.5mlU/ml:n paikkeilla ja hieman alle. Sekään ei kai oo tavatonta. Siitä päättelin, et taidan olla yks tollasista, kun tuntuu, että melkein aina saan haamun johonkin tikkuun. Aamun testiä en oo vielä dipannut, mut nyt taidan sen tehdä. :D
 
Mulla on paristparisti otettu hcg ku En ole ollut raskaana ja arvo ain ollut alle 5, yleensä 1. Mutta joo.. en kyllä oikein jaksa uskoa että raskauteen mulla viittais. Tosin ei tuo testi ole aiemmin mitään antanut. Siksi ajattelinkin että löysinpäs hyhän testin mikä ei turhaa haamua joka kusasulla. Niin ja ovistesti nega.

Mullinmallin aamutestiä odotellessa.
 
Täällä aloitettu eilen oviksen testailu. Eilen näkyi hailakka viiva. Katotaan jos se siitä lähtis vahvistuun. kp 12/27-31. Oletettu ovis sunnuntaina tai maanantaina eli onhan siihen vielä aikaa 3-4 päivää :)
Mähän en saanu pc testeillä ovista näkyviin, joten tässä kierrossa kokeilussa david herkät liuskat. Katotaan miten mun käy.

Amora kateuden sekaiset mutta erittäin lämpimät ja suuren suuret onnittelut :flower:
 
Näistä eri valmistajien testeistä kuulee erilaisia mielipiteitä. Se joka ei toimi toisella voi toisella toimia.... pc:tä ihmiset on kehunu, mutta mulla ei toimi ku ilmeisesti ei oo tarpeeksi herkkiä mulle. David toiset haukkuu ja toiset kehuu ni se on nyt sitten itsellä kokeilussa :)
 
Hei ladies,
uus tyyppi kyselee ihmeissään, että mitä nää Pregcheck-liuskatestien roskishaamut oikein meinaa..? Ei varmaan mitään?

Dpo 15 ja 16 saatu tunnin sisällä testaamisesta tällaiset:


Toista lasta toivotaan, eka 6 vuotias. Neljä viikkoa sitten tehty laparoskopia, jossa poistettiin endometrioosia. Kierto lienee vielä sekaisin...
 
En oo kovin kokenut liuskatestien tiirailija, ovulaationkin testaan aina Clearbluen hymynaamoilla, kun oon niin malttamaton... Mistähän sais vähän kärsivällisyyttä odottaa a) menkkojen alkamista ilman yltiöpäistä testaamista ja b) raskaaksi tulemista?

Mistä noi testiajan jälkeen tulevat viivat tulee? Tiedän, ettei niitä testejä sais katsella sen 5 minuutin jälkeen, mutta mutta...
 
Sehän se onki ku ei malta olla kattomatta niitä ja sitten alkaa elätteleen toiveita.. :/ ite uskon enää vaan siihen kun tulee testiajalla viivat. kun vaan sais vielä toisenki kerran ne 2 viivaa.. Me yritettiin miehen kans yli vuosi mutta sitten ku lopetettiin "yrittäminen" niin ei menny kauaa ku sai esikoinen alkunsa ja nyt se on jo 7kk ikäinen pieni neiti :) Se on tämä naisen pää ku toivoo jotain niin paljon..
 
  • Tykkää
Reactions: Sphinx
Sphinx,noin selviä roskishaamuja ei voi tulla ku yhdestä syystä ja se on raskaus :) mulla kp 46, tänään kiireaika lääkärille 16.15, maha tosi turvoksissa,ei menkkoja. Hyvä että selvitetään mikä on,jos sen hcg:n sais nyt verestä sit samalla :)
 
^^ huomasin ite tammikuussa ku on ulin raskaaksi että pc:n viiva vahvistui tosi halilusta vadta testiajan jälkeen vahvemmaksi. Mulla kyllä meni kesken. Mutta joku muukin kirjotti vastikäön että tummuu hitaasti se viiva. On nuo kyllä tosi vahvoja roskishaamuiksi :O. Tee apteekin oma!

Mua vaivaa se aamuinen kusitikku! Ehkä ovuloin vasta nyt mutta silti, miksi r-testi haamuaa ennen kun on saanut edes ovisplussaa? Tajuisin vielä ovisplussan aikaan r-testiin haamun. MUTTA.. mähän tunnetusti kusen jonku viivan vaikka jäätelötikkuun.. paitsi sillo ku sitä eniten toivoo :D
 
Kiitos kommenteista, te ootte niiiiiin ammattilaisia näissä testeissä! Ihana tuo NelHM:n "mähän tunnetusti kusen jonku viivan vaikka jäätelötikkuun..." :D

Katsotaan, josko malttaisin vielä pari päivää odotella ja testaisin sit uudestaan. En oo tästä kierrostakaan nyt ihan varma, että missä päivissä mennään, kun se leikkaus ehkä sotki vähän kiertoa. Mä palaan ja kerron, miten on käynyt! (Ja tässä välissä mut tavoittaa tuolta roskista penkomasta...)
 
Moikka kaikille hätähousuille!!
Oon täällä ennenkin pyörinyt eri nimimerkillä :)

Eli mulla on e-pillerit käytössä, omituisia tuntemuksia alavatsalla ja -selässä, menkkamaisia ja repiviä kipuja. Myös tosi liukasta valkkaria havaittavissa o_O Myös etomista ja väsyttää kamalasti.
Jos pillerit on päässeet pettämään, niin dpo olisi nyt about 11-12. Vatsavaivoja ollut useamman viikon kipeä ja sekaisin, että se on mahdollisesti voinut heikentää pillereiden tehoa..

Epämääräisiä viivasia testeissä näkynyt:



Yllä eilisaamuinen testi. Livenä erottui suht selkeästi viiva, tämän aamuinen oli samanlainen. Kyseessä raskauskeiju.fi:n one step-liuska, ei se herkempi. Mitä mieltä olette? Kuvan ottohetkellä liuska on hieman ehtinyt jo kuivahtaa ja muutenkin nää on tosi hankala saada vangittua kuviin.
 
Viimeksi muokattu:
Heeei!
Pakko se on itsekkin kirjoittaa tänne tämän myllerryksen vuoksi ;o

Tässä vähän taustaa:
Itse en epäillyt mitään, minulla oli tuossa vasta aika gynelle ja juttelimme siellä normaalisti ehkäisykeinoista ym.kun minulla välillä äi yhtä - kolmea pilleriä pois kuukauden aikana, kun en muistanut ottaa..

no, ukko alkoi valittamaan, kun minulla on koko ajan nälkä ja oisin koko ajan syömässä ja olen väsynyt..toissa päivänä oli kuumetta, sen jälkeen lämpöä..

sain tehtyä raskaustestin vaikka epäilin sitä..tein testin aamulla, okei, kolme testiä..tein luiska-testiä, joiden luotettavuutta epäilin?
kolme testiä näyttivät plussaa..

Nyt, koska en uskonut sitä todeksi, tein vielä yhden, kun olin piätellyt pissaa sen 1,5h, tulos = haalea plussa...

Voin olla tyhmä mut voiko tää olla totta?

Lasta ei ole yritetty, mutta ei tämä suru uutinenkaan ole :) itse asiassa olen kyllä innossaini vaikka sekasin ajatuksista..

Ja tosiaan, kaiken vuoksi en nyt enää edes muista milloin viimeksi kuukautiseni ovat olleet mut sen tiedän et myöhässä ovat.....
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä