Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Suskilla ja bebebandinolla näkyy hailuraa. Itse tuumaan pc:stä kokemuksen syvällä rintaäänellä että jos siihen tulee testiajalla tihrustamatta näkyvä viiva, niin sit se on ihteesä. Muutoin en luota kuivuttuaan tulleisiin viivoihin. Tuntuu että sekin niin haamunnu turhaan nii testiajalla kun jälkeenkin. Mutta en usko et turhaan noi selvää antas ilman että ei ois hcg:tä veressä. Peukut pystyyn <3

Predictor early. . Katkeria muistoja itselläni siitä.. koitanpa etsiä kuvankin. Sain sillä ihan selvän pinkin viivan eikä se merkannut yhtään mitään. Googleti tuolloin sitä ja haukuttu testi, paljon vääriä plussia. Mutta aina pitää muistaa, niitä oikeitakin on ;)

Mymosa Taitaapa ovis+ olla iha just ;)

HooKoo No voi itku. Ymmärrän kyllä ku niin oot km:ja kokenut että pahinta pelkäät. Mutta toivotaan nyt vielä että näin ei nyt olisi! Todella toivon! Halit.

(.) Voi masennus. Piti pölö mennä tekee illasta toinen one step enkä mä siihen enää viivanpaikkaa kummempaa saanu, paska :( ! Tais olla aamuinen vaan virheellinen. Mä jo iha semisti omassa päässöni toivoin. Miehelle en kehtaa edes kertoa.. sit vasta jos saisin kunnon viivan ja voisin todeta: mä oon raskaana! Mutta se aamunen oli kyllä selkein ja tosiaan tekin ihanaiset sen punerruksen siellä näitte. Pienet on dpo:t.. oispa mulla sama ku Heilangalla nyt oli.. vahvat viivanpaikat muuttu haamuiksi ja sit plussaksi.
 
Viimeksi muokattu:
sandelma: ihan pieniveri viiva tuli paperiin pyyhkiessä ja sellasta tosi kirkasta pikemmin vaaleanpunaista ja ei ole enempää tullut ei paperiin eikä pöksyihin :) että tuota mitähän lie sitte ollu.. testailen jos ei nyt sitte tule enempää verta.
 
Hei!

Täällä tuli tämmöiset tänä aamuna Davidin- ja First Signalin testeillä:



onko nää nyt sitten haamuja, negoja vai uskaltaisko jo ajatella että vois olla raskaana?! Kierto ollut normaalisti 32-33 päivää ja nyt olisi kp 33. Eli onko jollain enemmän kokemusta näistä testeistä että miten normaalisti näyttäävät. Aiemmin kierrosta kun olen testannut Davideilla niin ovat olleet täysin vitivalkoisia kontrolliviivaa lukuunottamatta..
 

Tätä innovacon ei ole ennen tehnyt. Tikkuun kuivui leveä lila viiva :O. Hei eiks HooKoo sulla se eka dpo11 tehty innovacon kuivuttuaan just antanu lilaa viivaa? No mut mulla ei ole antanut aiemmin. Toi on ihan leveä.. vaikea saada kuvaan.. mut iha himpun nous toiveet että josko kuitenkin..

Maria Selvät plussat. Onnea =)
 
jeps mulle tuli niin kuivana lila viiva, se on sitä ihteään :) mutta märkänä se on punainen viiva.. Joskos sullaki meinaa raskautta :D
Maria: sulla kyllä jo plussa, onnittelut :)

(.) kp1 :ashamed: aamupissa+ ja verta kunnolla, että eiköhän se tässä ollu tää nyt.. Empä usko muuksi enää muuttuvan.
 
Maria, onnea :flower:
Hookoo, toivottavasti tuo vuoto olisi nyt tuossa ja pikkuinen pysyisi kyydissä. :heart: Muoks. Voi ei, eikä! Ei olisi silti ensimmäinen kerta, kun alkuraskaudessa on vuotoja. Toivotaan nyt parasta :hug:
Nelhm, kyllä näkyy, toivottavasti vahvistuisi!

Liityn myös Bebebambinon tavoin ihmettelyyn pc:n tuloksesta. Sain silminnähtävän haamu+ inan testiajan jälkeen, siis n. 10min tikun kastamisesta. Muuten kiljuisin riemuissani, koska viiva on yhtä vahva, kuin esikoisesta dpo 11, mutta nyt on tosiaan dpo 14. Laskin ovulaatioplussa-aamun olevan dpo -1 ja seuraavana aamuna testi oli haalennut negaksi, joten nyt voi olla oikein jossittelemalla dpo 13. Mutta kyllä jotain on tapahtunut?

n. 5min testiajan jälkeen:

Kuivuttuaan:
 
Viimeksi muokattu:
Dpo 10 ja aamupissasta ihan tyylipuhdas nega. David testit käytössä kun mulle oviksen näyttivät ainaki tosi selkeesti toisin kun pc.
Harmittaa mutta pitää vissiin yrittää vielä ajatella positiivisesti. Onhan se positiivinen viel ihan mahdollista eikö ookki? :)
 
Viimeksi muokattu:
mymosa
NELHM.. oisko sulla jotain kuvakollaasia kuinka noi perhosen ovistestit vahvenee?
Laitan myöhemmin omani mutta kiinnostais joko vois itellä olla plussa lähellä.

Kun eikös sullakin pc antanut ensin plussan ja sit vasta perhonen?
 
DronttiEdvard Mä vähän veikkaan tuota jos plussahaamuksi!!

Mymosa. Poistin kaikki kuvat.. vanhat siis ja meni ne oviskuvatkin.. mut jostain täältä tai ovispinosta vois löytyä.. saatoin jonnekin laittaa.. ehkä tänne. Joo nyt mulla loppukin perhoset ku ne oli jo melkeen tasavahvoja kp14. Pc:llä jatkoin ja sain plussan kp19. Mutta sillo aikasemmassa kierrossa sain pc:llä plussan kp16 ja perhosella kp 16.

HooKoo Pahoittelut :(
 
20140602 122530-1 - Aijaa.com
Minä jatkan saastuttamista. Tein viimesen one stepin ja paskat sanon minä! Se eilisen aamun kait susi kun niin värillä haamun antoi. No kyllä tossa joku viivanpaikka varmaa näkyy, punalasit päässä hitunen pinkkiäkin.. mutta pöh :(. Mä nyt jatkan aamuisin tolla innovaconilla. Tilasin just lisää. Toi viiva on ekaa kertaa tossa tikussa kontrollin paksuinen.. ja siis näkyy. Jos mä hetken olen että ehkä oon raskaana ja sit täti palauttaa maan pinnalle.
 
mymosa
Kuvasaastetta.. yllä eilinen ja tänpäivänen wondfo, sitten on tänpäivänen perhonen ja sitten perhoset kp7-14 (kp12 jäi välistä).. Illasta vielä teen.. Eilen ja tänä aamuna oli kyllä ihan valtavat viiltelyt.







Edit. miten se heittää noi kuvat tolleen isoksi.. ennen tuli koko kuva pienenä..
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hei ihunat hätähousuiset!!!:wave:

Auttakaatte nyt minua..
Tuleeko noihin One Stepin testeihin(25mIU/ml)tällaisia AINA?
Tämä tulkitsemisajalla.(10min)

..tämä reilu 30min myöhemmin..

..ja tämä n. reilun 1h päästä..


Kuvia en ole muulla tapaa muokannut, kuin tummensin hieman.

Miulla jäi näitä testejä viime kierrolta kun ihan kierron loppumetreille niitä tilasin R-keijulta.

Ovis miulla on ollut lämpöjen perusteella(pysyneet ylhäällä)..mutta ei ihan tarkkaa mielikuvaa milloin se saattanut olla?
..veikkaan kuitenkin että nyt saattaisi olla aikaisintaan dpo6 ja korkeintaan dpo9-10..

One Stepin testejä olen ennenkin kyllä käyttänyt ja niihin on usein tullut juuri ja juuri nähtävä viivan paikka(hieman harmahtava)
..ja kun raskaus alkanut, viiva punertanut selvästi mutta ei vahvistuen mitenkään nopsaan.

Kokemuksia kertoilkaa..kiitos kaunis jo edeltä:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: oliivitar
Murmur Moikkis =) Mullahan on noita samaisia kummatuksia nyt ja laittanut kuvia niistä useamman muutaman päivän aikana. En mä kyllä ole kaikkiin saanut.. eilen oli ihan selvä punertava viiva aamulla mutta illalla en saanut enää samanlaista enkä tänään päivällä. . Iha haaleaa vain. Joku osas kyllä kommentoida kun samaa kyselin että ossoovat noita vääriä haamuloita tehdä testiajan jälkeen. Mwlko vahva sulla toi kuivana. Jännää.. ;)
 
nelHM - tur-han-kin jännää kyllä..woe woe..:O
Miullahan oli HCG dpo8 viime kierrolla muistaakseni 5(kysyin sen labrasta vasta viime perjantaina)..ja miulla AINA se 1 silloin kun raskaus ei ole alkanut..niin monen monituisesti siellä HCG määrityksessä muinoin käyneenä sen tiedän.
Lääkäri sanoi silloin että soittelee jos yli 6..yritystä silloin siis oli ja oirehiakin.

Ei miulla ole minkäänmoisia "klassisia" oirehia, palellut vaan jo usiamman päivän..tai on mulla nälkä myötäänsä:popcorn: ja maha turvoksissa, painokin nousuut 1kg..kääääks!!!!:headwall:
..vaan ainahan miulle ruoka maistuu..:whistle:
Tuollainen oli samaisella testillä eilinen dippaus pikkasta yli tulkitsemisajan..

..hieman kuvaa tummensin..Sylvikin karvakin kuvaan päässynnä(koirani);)

Tuntuu vaan uskomattomalta, että nytkin olisi tärppi käynyt..meillä on kyllä vällyjen alla nykyään paljon vilkkaampaa kuin aiemmin..tämä oikiasti minua jo rassaa: /..anteeksi vuodatukseni ihunat kun täällä niin moni sitä tärppiä kuitenkin juuri toivoo kovasti:heart:

Miullahan on kuun lopussa uusi käynti naisten polilla ja silloin voi olla että siihen uuden ehkäisyimplanttin laittoon varailen jo aikaa.

En usko enää että raskaus miulla tällä ikää(48v)alkua pidemmälle etenisi.
(eikä uskonut lääkärikään)
..enkä tästäkään tietäisi jos en niin herkästi dippailisi..toki mie tuota palelua kovasti mietin kun sitä ja kuumottelua miulla aina tärppeihin liittynyt?..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä