Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Terve taas. Parit negat välissä ja taas olevinaan haamu. Tänään kp24/22-28 eikä menkkoja vielä. Ruskeaa tuhrua tuli aamusta, laitoin siteen, mutta se on puhdas ollut koko päivän. Tai siis ei merkkejä menkoista. Kipuja ei ole ja yleensä AINA viikkoa ennen vuotoa alkaa kipuilu. Viimeinen toivo olis nyt ton tuhrun olevan jotain kiinnittymisestä johtuvaa, mut se ei millään selitä aiempia haamuja. On tää outoa kyllä.

Katson näkyykö missään noissa kuvissa sitä hailuraa..
Muoks. Tässä. Mulla ei oo kamalan hyvä tää kännykkäkamera lähikuviin, mut jos ei suurenna kuvaa, niin ne näkyy selvemmin.


Murmurilla näkyy selvästi viiva, mutta näyttää ku siinä olis kolhuja samassa kohtaa et voiko väri kerääntyä tollee vai oisko haamu... <3
NelHMillä näkyy myös ihan haalea viiva, haamulainen vois olla. :)
 
Viimeksi muokattu:
20140602 210050-1 - Aijaa.com (linkissä taas kaksi kuvaa ;) )
Kauheesti ei tuo kuiva tikku enää vakuuta.. mutta kyllä siellä hento viiva edelleen näkyy. Dpo:t on kyllä pienet, että ehtii vahvistua jos niikseen on. Aamulla teen Innovaconin niin pystyy vertailee luotettavasti. Pc:n teen varmaan päivällä sit. Perjantaina tai torstaina pitäs mun menkkojen alkaa. . Yleensä ne alkaa dpo13.
Noists oloista.. ei paljoa mitään. Jos en ois himotestaaja niin en osais epäillä mitään. Mut ruoka uppoo heikonlaisesti. Tänää ku söin sit ekan kerran puol neljän maissa niin nouskii yrjö suuhun :O. Väsyttää jonki verran ja nuo rukkaset täyteläisemmät. Imetyksen jälkeen nimittäin on ollu ihan rukkaset nuo tissit. Ja edelleen petipuuhissa erittäin liukasta.. eikä tarvii ku ajatella seksiä ni on valmista :D. . En pitäs itelleni kovinkaan tyypillisenä ominaisuutena loppukierrossa.

Mullinmallilla näen vikassa haamua selvemmin kuin aiemmissa.

Ja ihanaa Heilanga!!!!! <3

HooKoo Hmm.. mitän sun kropassa tapahtuu? Onko aiemmissa raskauksissa ollut vuotoja?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Heilanga
seawind uskon kyl kypällä, et pidemmäl pidätys ajal oisit sen 2-3 saanut. Uusinta! :D Tiedän että digiä ei kuulu availla, mut mä avasin ne molemmat ja se toinen on kyl selvästi vahvistunut. Avasitko sä omas?
Hoo-Koo82 aikas jännä juttu. Jos sul o valemenkat? :) eikös sul ollu joku aika ultraan vai oliks se joku muu?
Mullinmallin iihanaa! :heart: Äkkiä lisää kuvasia tänne! :)
neIHM Toivotaan, että huomenna olis testit vahvistunu. :)
 
se ultra aika oli aikasemman kmnon takia, mutta aikasemmin en muistaakseni oo vuotanu vaan viimesessä lapsen aikana oli se hematoosa (vai miten se kirjotetaan) :D Pitää nyt jossai vaihees taas testata ja kahtoo miten menee ja jos se vaa plussaa näyttää sitte mun käytävä kyllä varmaa gynellä.
No mutta mullinmallin siellähän näkyy kaks viivaa :popcorn:
 
Terve taas. Parit negat välissä ja taas olevinaan haamu. Tänään kp24/22-28 eikä menkkoja vielä. Ruskeaa tuhrua tuli aamusta, laitoin siteen, mutta se on puhdas ollut koko päivän. Tai siis ei merkkejä menkoista. Kipuja ei ole ja yleensä AINA viikkoa ennen vuotoa alkaa kipuilu. Viimeinen toivo olis nyt ton tuhrun olevan jotain kiinnittymisestä johtuvaa, mut se ei millään selitä aiempia haamuja. On tää outoa kyllä.



Katson näkyykö missään noissa kuvissa sitä hailuraa..
Muoks. Tässä. Mulla ei oo kamalan hyvä tää kännykkäkamera lähikuviin, mut jos ei suurenna kuvaa, niin ne näkyy selvemmin.


Murmurilla näkyy selvästi viiva, mutta näyttää ku siinä olis kolhuja samassa kohtaa et voiko väri kerääntyä tollee vai oisko haamu... <3
NelHMillä näkyy myös ihan haalea viiva, haamulainen vois olla. :)

Mullinmalli - kovasti viivaselle vahvistumisia!:wave::heart:
Tuossa dippaamassani testissä ei ole kolhuja, vaikka kuvassa niin näyttäisikin olevan.:)
..nyt iiiihan kuivana näkyy enää vaal.harmaa se toinen viivanen.
 
Uusi keskusteluun osallistuja, kp 29/32. Ovis oli ehkä 24.5, tällä kertaa yritin ottaa rauhallisemmin enkä tikutellut ovista. Kunhan malttaisin odottaa lauantaille-sunnuntaille ja jos menkat ei ole alkanu niin sitten testailemaan, jännät päivät menossa. :) Välillä tuntunu että menkat alkaa mutta ei kuitenkaan menkkajuilimisia ole ollut mitä yleensä on jo viikon ennen menkkoja, rinnat on arat, herkkä, otan kaiken itteeni ja kiukkuilen, voi kyllä hyvin tod.näköisesti johtua alkavista menkoista. Tänään ollut hutera ja etova olo. Kauhea jano jatkuvasti ja sen myötä vessassa saa ramppaa vähän väliä, parina päivänä mahakin ollut sekaisin. Nyt on jännät päivät edessä. Toivottavasti nyt olisi tärpännyt.
 
Tämä kierto oli 24 päivää, nyt kp1. Hyvin vähäistä vuotoa on, pikkusuojalla pärjää, mutta koska ei ton selvempiä haamuja tullut, oletan et nää on menkat nyt ihan normaalisti. :)

Jännään täällä kuitenkin KAIKKIEN puolesta taustalla. <3
 
mullinmalli pahottelut uuteen kiertoon :hug:

omanapa: aamuntesti vieläkii plussa vaikka koko yön vuotanu persus :O.. Menis jo ees negaks :headwall: niin kokeillaan vielä yksi kierto mieheni kanssa, sitte jos ei tärppää laitetaan jäähylle toisaiseks *lapsenteko hommelit*
 
  • Tykkää
Reactions: heartlove
mymosa
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnea plussissta :)

Hookoo, tuolleinhan mullakin alkoi km, plussaa oli pitkään kun kaikki ei tullut heti ulos ja hcg nousi aika rajusti.

Lämmöt nyt toista päivää 35.5-35.4.. Masentaa.. kauheet kivut on muniksissa vuorotellen ja alamaha on niin herkkä..
 
Suuret pahoittelut kaikille jotka lähdössä kohti uutta kiertoa :hug:

omassa navassa ei mitään uutta.. en ole varma milloin oli oikeasti ovis + kun kokemattomana täällä häärin, joten ei tietoa myöskään dpo:sta. Tosi alussa kuitenkin eikä mitään oireitakaan ole. Voi olla ettei tärppimahiksia ees oo kun ei kauheen aktiivista oo ollut tässä viimepäivinä. Ennen oletettua ovista parina päivänä.. Kauhian ristiriitaiset tunteet muutenkin kun tosi kovasti mie vauvaa tahtoisin just heti mutta se alkava työ syksyllä.. häpeän silmät päästäni jos meen sinne jo masu pystusdä ja ehdin olla vsin pari kk töissä.. oon viimeiset 2,5 v opiskellut joten jotain tulojakin olis hyvä sasda ennen mahdollista äippälomaa et nousis tuo ä-rahakin. No hoh, oonpas mä nyt kovin positiivinen sen suhteen että raskaudun piankin :D oikeesti pelkään että se kestää kauan. Mutta en siitä aio täsdä nyt narista, täälläkin ja tutuissakin ihmisiä joilla se oikeasti kestänyt ja kestänyt ja on vaikeaa. Kaikille heille toivoisin jo onnistumista!
 
NelHM, mulla tuli kans noita pc:llä jatkuvasti. Oon aina ennen pitänyt sitä yhtä luotettavimmista, mut enää en. :( Onhan ne halpoja ja jatkossakin varmaan käytän, mut se plussaviiva taitaa sitten näyttää hiukan erilaista. Toi mennyt kierto oli yhtä vuoristorataa noiden tikkujen kanssa.
 
Tuommoinen kuvatus tälle päivää, tulkittu 15min sisään.

..ja tuollainen ihan kuivaneena, reilun 1h päästä..

(onpas epätarkka kuvatus..)

KOvasti PLOP PLOP+:heart:+:heart:+:heart:+:heart:+:heart:+:heart:kaikille pikku nyytin toivojille.:kiss:
 
nelhm: voi hitsit en näe toista viivaa vaikka kuinka vääntäsin/kääntäsin läppäriä : /
pc liuskat kyllä hanurista samanlaisia kuin frisut hanurista, pc-puikko kyllä hyvä :)

omanapa:vuoto sitte loppu wuhuu 2päivää vuosin ja nyt selviän pikkuhousun suojalla tässä vaihees mietin itekin mitä hittoo mun kropassa on "menkat ei ikinä kestä 2päivää" :stick: yleensä reipas viikko saa rättiä pitää ja tein aamulla japäivällä testin ja plussa se on vieläkii :O mä en tajuu itekkään enää :kieh:
 

Yhteistyössä