Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Tänään taas testailtu 2h pidätyksestä, jotain viivaa antaa mutta väristä ei varmuutta eli tulkitsen viivanpaikaksi. Aikaisemmin (kp14) oli se vaaleanpunainen vuoto eli ilmeisesti ovisvuoto. Jos ovulaatio on ollut tuona päivänä niin dpo:kin olis vasta 8 nyt eli periaatteessa ei edes näkyis vielä. Jostain luin että ovulaatio vois olla päivän tai kaksi myöhemminkin tuosta vuodosta eli nyt dpo6. Hitto kun ei osaa olla testaamatta!
Tämä himotestaaja osti tänään ensimmäisen bodyn, se oli vaan niin syötävän suloinen! Heh :') Nyt tarvittais vaan sille käyttäjä.
 
Viimeksi muokattu:
Laitan muille pc:tä käyttäville vielä millaisen viivanpaikan sain tänään. Kuvaa ei ole muokattu mitenkään tai käytetty salama valoa.

20150112 190932

Samhe: Oi kun ihanata <3 Toivon mukaan saatte pian käyttöön ;)

Mulla kohtu supistelee ja tuntuu takapuolessa asti :( jospa ne menkat sittenkin yrittää alkaa sieltä.. :)
 
Viimeksi muokattu:
Täällä yhtä kuumottaisi testailla jo. Nyt tosin vasta kp19/24-28, mutta ovis oli jo kp9 eli dpo olis huomenna dpo11. Mitä mieltä ootte, kannattaako testailla näin aikasin vai pitäiskö malttaa mielensä ja odottaa? Voiko edes näkyä vielä jos kp:ssä ollaan tossa vaiheessa? Eikö se kuitenkin oviksen mukaan näkyisi?

Nyt on ollut oireitakin (voi kyllä olla pms oireitakin); tissit kipeät ja turvoksissa tämmöistä ei ole ollut viime kesän jälkeen pms oireena, tissikivun lisäksi oon aika herkkänä eilen aloin itkemään hullunlailla kun Kostossa kuoli yksi päähenkilö. :D
 
Viimeksi muokattu:
Voi Cristal mää niin toivoisin edelleen ettei sulla alkais vuoto vaan alkais vihdoin vahvistumaan nuo sun viivat! Nuo on ollu niin selkeitä, mutta erikoista ettei ne vahvistu :( Ootko ajatellu tk:ssa käydä ottaa verestä testiä, jos ei pariin päivään vuotoa näy? Tsemppiä sulle :hug: Toivotaan että molemmat saataisiin pikkuruisille bodyille käyttäjät! :heart:

Aamu alko tänään heti kovilla vatsa kouristuksilla, olin aivan varma että nyt se vuoto sitten alkaa! :( Onneksi ei alkanut ja oireet on pysyneet ja jopa vahvistuneet. Eli tissikipu on voimistunut (tavallisesti mulla ei ole ollenkaan tissikipuja), palelee, lämpö koholla (normaali 36.0-36.2 --> Nyt 36.9-37.1), ruoka ja sen haju saa aikaiseksi oksennusrefleksin. Kaikki muu voi olla oman pään tuotosta, mutta tuo tissikipu on aivan uutta enkä usko, että oma pää vois sitä aikaiseksi saada sillä sitten se ois joka kuukausi. Nyt jos malttais oottaa viikonloppuun (not) ja sitten testais jos ei vuoto oo alkanut.
 
Neljänruusu: Aavistus jotain näkyy tuossakin :)

Samhe: Varmaan olet maininnut ylempänä aikaisemminkin, mutta mitkä kp:t sulla menossa? :) Toivon kovin, että saatte bodyn käyttöön ^^ varmaan jonkinlaisen kemiallisen raskauden "jäänteitä" nuo hailurat.. :( En muuta selitystä keksi.. enkä usko, että vahvistuvat.. menkka supistuksia havaittu niin kohta varmaan alkaa :(
 
Pisamapeikko ymmärsinkö oikein et sulla mitattiin oliko ovis tapahtunu? Outoa jos lääkäri ei osannut sanoa mielipidettä. Eikös yli 8 arvo osoita että ovis on tapahtunu. Ja tää arvo voi olla missä tahansa välissä ennen menkkoja. Joten voi olla et arvo oli otettu vain aikaisin. Ulralla lekuri näkee onks sulla muodostunut se keltarauhanen :) Tsemppiä!!
 
pisamapeikko tuli tuosta mielipiteen sanomisesta mieleen, että tää palsta on aivan hirveästi muuttunut siitä mitä se oli silloin ekaa toivoessa! Silloin moni ketju meinasi hukkua jos siihen ei päivässä kirjoittanut kukaan ja sitä sai etsiä sitten toiselta sivulta. Nyt aktiivisia ketjuja on vain muutama.
Minäkin kirjoittelin varmaan pari-kolme vuotta sellaisessa ketjussa, joka aloitettiin aina joka kuukaudelle uusi ja siellä riitti väkeä vaikka kuinka.
Sama homma on tuolla lapsettomuuspuolella, että siellä oli ennen paljon ketjuja ja piti vain omansa valita, mut nyt taaskin vaan muutama aktiivinen.
En tiedä onko ihmiset siirtyneet sitten kerhoihin vai facebookiin keskustelemaan jutuista. Siellä on vaikka minkälaista ryhmittymää ja nämä palstat on ihan lähes kuolleet..

Muistan, kun tämä himotestaajien ketju aloitettiin. Se alkoi siitä, kun raskaustestikuvia-ketjuun tuli haamuja ja siitä jotkut nimimerkit oli harmissaan, että sinne tultiin arvuuttelemaan ja liian aikaisin tekemään testejä. Sitten joku keksi perustaa tämän ketjun juuri tähän arvuutteluun ja ihmettelyyn.

Mutta siis tosiaan sitä tarkoitan, että täällä ei juurikaan enää pyöri väkeä ja siksi taitaa mielipiteetkin olla niin vähissä sitten :/
 
Mie romahan! Maltti on valttia ja silleesti, mutta minä en ollu kyl siinä jonossa missä niitä valttikortteja jaettiin...

Tänään päivällä ja illalla testasin ihan selvät haamut. Eka haamulainen oli niin näkyvä että näkyi ihan naapurin silmiin asti (joo kyllä, oli pakko pyytää kaveriks tillistelemään!), ja illalla tehty vielä vahvempi. Mitä hittoa tää nyt on? Minä sekoan!

Ja mulla siis kp 30/27...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
kp.22/28 nega

kp.22/28 nega


minä taas tein hätähousuna täällä jo tänä iltana ton raskaus testin ku huomasin et pissittää nii kovaa et sattuu jo mahaan niin kiire päivä ollu liikkuu et en oo kerenny vessaan usein eli 5h pissistä ja miusta selvä Nega. :( kp. 22/28....

ai nii ja nyt on jo 3 aftaa suussa.! joo ei varsinainen raskaus oire varmaan mut viimeks oli ku aloin oottaa esikoista joka täyttää enskuussa 6v.! onko muilla ollu moista.? oon aika vainoharhainen jo.! meispä aika nopee ja alkais ne menkat tai tulis kahta viivaa tikkuun.!

Kp23
lämmöt tippunu 37.1 tonne 36.7 mut koholla hippusen ehkä silti.
nenä näi aamusta tukossa
Tissejä Ei ees tunnu enää turvottavan tai olevan arkoi . :/
kova nälkä vaikkei sängystä oo ylös ees päässy.
Ilmavaivoja edelleen.
 
Viimeksi muokattu:
RiiMini, ja se mikä on mulla pistäny silmään niin niitä aijaahankin laitettuja kuvia katsoo ihan tosi tosi moni, mutta tosi harva kommentoi yhtään mitään... :) Mulla ei oo kokemusta tästä ketjusta kuin noin vuoden ajalta niin en yhtään tiiä millaista meininkiä täällä ennen ollut. Facebook-ryhmät on varmaan syöneet tosi paljon keskusteluja palstoilla.

Mulla on ihan törkee viivasilmä kun näen kaikkien testeissä viivasia :D Paitsi nozzan testissä en tosiaan näe mitään :/
 
Oishan se kiva saaha kommenttii ees joltain omiin kuviin, viesteihin ja mietiskelyihin. Ku nää ryhmät kai sitä varten ettei tarttee yksin piinailla. Mut iteainaki tuntuu et ei osaa kommenteista ees noteerata
 
Niitä kiinnittymis vuotoja mitä mieki mietin et oiski mulla ollu..?.... tai sit niinku mulla 3sen aikaan jos on runsaanaa vuotoo ni oli 3set ja eka tuli pois ennenkö alakokaan jäi rippeitä näky ultrassa ja toka tuli rv 6 ja vika on nyt enskuussa 2v reipas fiksu poika vaikka syntyi keskosena. :)
 
Viimeksi muokattu:
Sarasofia: neljäs päivä tänään kun on myöhässä.. :(

Tänään tuli taas testattua viivanpaikka pregchekillä.. plaah.. en jaksa :( Alkaisivat jo.. Mä kirjoittelin täällä myös kaikkien kolmen kohdalla eri nickillä ja silloin oli aivan eri meininki.. :eek: Itse tykkään anonyyminä kirjoitella jos on jotain mitä ei halua tuttujen silmien näkevän :)

Nozza: Negoiltahan nuo näyttää :( Mulla ei kokemusta ole aftoista ollut koskaan missään vaiheessa elämää, mutta toivotaan, että tarkoittaa sinulla raskautta :)

Neljänruusu: Seuraile tilannetta.. yltyykö vuoto vai loppuuko.. siitä sen huomaa. Voihan olla "valemenkat".. Sulla kuitenkin testeihin tullut lupaavia viivoja :)

Naamiolammas: täällä 28/31 eli samoissa mennään.. eikä vuotoa edelleenkään :(
 

Yhteistyössä