Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä siellä jotain on pipu-! :)

Mää luovuin jo toivosta ja uskon, että nuo viivat joita testeissä nään on vaan viivanpaikkoja. Seurailen kuitenkin täällä muiden jännäilyä päivittäin ja raportoin jos vuoto alkaa tai kunnon plussa ilmestyy testiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
RiiMini: Aikamoisen tietopaketin kirjoitit.. kiitos :) täytyy ottaa ens kierrossa tuo käyttöön jos menkat alkaa :)

Pisamapeikko: Sullakin tuntuu olevan ihan hirveästi tietoa näistä asioista :) Monta lasta sulla on ja minkä ikäinen itse olet jos saan udella :) Ite täytän 28 maaliskuussa ja kolme lasta jotka täyttävät 2,6,11 tänä keväänä :)

Naamiolammas: Tulethan kertomaan mitä verikokeet sanoivat :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naamiolammas
Oli pakko testata vielä tälle päivää puikkotesti. Jotain toodella haaleaa siihen piirtyikin! :eek: ennen en oo kyllä edes viivanpaikkaa saanu puikkoihin. kuvaan sitä oli tosi vaikea saada. Tuo puikko oli herkkyydeltä siis 25 ja liuskat 10. Enään yks testi kaapissa :s

KÄÄK! Nyt siirsin ne kuvat puikkotestistä koneelle ja kuvaa zoomaamalla (ilman, että on muokattu) näkyy selkeästi vaalea punertava viiva joka on yhtä leveä kuin testiviiva! Yritin miehelle tänään näyttää tämän päivän testejä,mutta eihän se niissä mitään nähny :LOL: Sano kuitenkin uskovansa mua, jos kerta itse niissä jotain nään! :D Siitä tuliki puheeksi sitten että kuinka monta testiä oon taas tilannu. Hups :'D Piti pieni valkoinen valhe päästää suusta ja sanoa, että vaan kaks :LOL: Se on kummastellu aikasemmissaki kierroissa, että miks pitää törsätä kymmenen testiä vaikkei missään näy mitään :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin kans tarvita jonku tuommosen vierotus pakkoleirin näihin raskaustesteihin :LOL: Mun mielestä jotain näkyy tuossa pois otetussa liuskassa ku kattoo oikeesta kulmasta, mutten kyllä tuosta kasetti kuvasta onnistu oikein löytämään :/ Piinaavaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Hcg oli nyt 217, nyt siis dpo 15. Tämä kyllä nyt epäilyttää, koska clearblue digiin pitäisi tulla 2-3 silloin kun hcg on 200 tai yli, ja sain siis tuon 2-3 dpo13 iltana. Ja eikö hcg tuplaannu kahden vuorokauden välein? Eli liian matala arvo... nyt en voi mitään mutta epätoivo iskee. Anteeksi kun täällä piinailen näitä asioita, vaikka tämä ketju ei olekaan tähän tarkoitukseen. Jos jotakuta ärsyttää niin skipatkaa vaan mun tekstit. :(
 
Zipuliini tottakai tänne saa olojaan purkaa! Itseäni ei ainakaan haittaa. Älä luovuta! Uskon, että kaikki on aivan hyvin :) Voimia sinne! :heart: Itsellä pisti myös silmään tuo, että sait dpo13 iltana tuon 2-3viikkoa, joten jos juuri ennen tätä testia hcg olisi tuplaantunut niin se tuplaantuisi taas vasta tänä dpo15 iltana ja sinä kävit tänään aamulla (?) verikokeessa :) eli ehkä se kaksi vuorokautta ei aivan ehtinyt kulua ;)
 
Yksi verikoe arvo ei kerro oikein juuta eikä jaata
. Määrättiinkö sulle rinnakkaiskoe? En osaa ottaa kantaa onko arvo ok vai ei (kukaan ei voi, ilman toista arvoa) mutta sen sanon ettei ehkä kannata lähteä mietimään asiaa digitestin kannalta. Toinen mittaa verta ja toinen pissaa ja tähän vaikuttaa moni juttu ja testi on kuitenki aina vain testi eikä diagnoosi väline :)! Joten sen suhteen unohda spekulointi (juu ymmärrän paremmin ku hyvin etei se onnistu).. Mikäli asiaan haluaa jotain varmuutta niin uusi koe :) Mun korvaan toi kyl kuulostaa ihan hyvälle lukemalle :)!
Muoks ja siis tää viesti on kirjoitettu leppoisalla ja halaavalla äänensävyllä eikä mitenkään kärkkäästi ;)
 
Viimeksi muokattu:
Ei ne neuvolasta suostuneet kuin tuohon yhteen mittaukseen! :( Mutta kyllä nyt sain semmoiset spekulaatiot tosiaan päälle, että saatanpa huomenna vielä soittaa omalle gynelle ja märistä sille. Ehkä hän voi sen toisen testin määrätä.

Ja miten tuo tuplaantuminen oikein menee... eikait ne arvot pomppaa kerralla tuplaksi, vaan eikös ne nouse pikkuhiljaa? Eli siihen katsoen 217 ois kyllä liian vähän. Ja olisi muutenkin odottanut että verestä hcg on enemmän kuin virtsasta.
 
kannattaa varmasti oman mielenrauhan turvaamiseksi käydä ottamassa vielä toinen verikoe jos se helpottais :) ja en usko, että se joka toinen vuorokausi aina täsmälleen tuplaantuu vaan saattaahan joinakin vuorokausina tulla vaan neljäsosa hcg:tä lisää ja toisena sitten täydet tuplat. Mene ja tiedä, kaikkien kropatkin toimii niin eri tavalla :)
 
Mulla vasta dpo 9 tai 10, joten ei mikään ihme vaikka ei mitään missään testissä näkyisikään. Siksi tämä onkin ihan naurettavaa koko ajan jo testailla....toki kivahan se olisi hyviä uutisia miehelle kertoa :)
Ja kp 24/26-32
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
Zipuliini jos sinua yhtään lohduttaa, niin minulla onnistuneessa raskaudessa dpo 16 hCg oli 257 eli ei se sinun arvo kovin kaukana ole siitä. Ja jos haluat käydä vilkaisemassa noita minun testejä, jotka oli suhteellisen haaleita pitkään..
Minä en ollut silloin huolissani, vaikka toiset olikin sitä mieltä, että testin pitäisi olla jo kirkuvanpunainen. Minulla ei ollut ja raskaus meni varsin hyvin.
En saanut missään vaiheessa kunnolla tummaa viivaa ja sitten kun olisin saanut, niin en enää testannut. Tuolta sivun loppupäästä pitäisi löytyä minun piinailu (nimellä iloksi)
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1921427-piinailijoiden-oireet-ovulaation-jalkeen-ja-tulos/sivu14.html

Ja pakko myöntää, että kyllä tää on ihan jotain riippuvuutta tää testaushulluus.. tänäänkin kaksi testiä tehtynä + ovistesti, vaikka kaikki on olleet viimeisen viikon ajan ihan negoja (kun lakkasin näkemästä sitä viivanpaikkaa niissä testeissä).
Ovistestikin muuten oli lähes blanco, eli ei tässä ole kyllä mitään toivoa jäljellä.
 
Joka raskauskin on samalla ihmiselläkin niin erilainen. Esikoisesta sain samanvahvuisen haamun dpo8 kuin tästä dpo11. Ja tästä oli dpo11 ilta ihan haalea se haamunpuolikas ja sitten dpo12 iltana ihan selvä haalea viiva. Ei tarvinnu yhtään tihrustaa, mieskin näki samantien kun sai sen käteensä.
 
Kiitos lohduttavista kommenteista kaikille. :) RiiMini vilkaisin juuri kuopuksesta tehtyjä pc;tä, ja ne oli samaa luokkaa tummuudeltaan kuin nuo sinun testit. Vertasin niitä nyt tähän ja ovat paljon vaaleampia. Mullahan tummui nuo testit tosi äkisti dop 10-11 joten, ehkäpä siksi enää tummuminen ei ole niin jyrkkää... Noo, aamulla taas viisaampia kun uitetaan jälleen pc:tä. :D Yhden raskausoireen voin jo nimetä: VAINOHARHAISUUS!! Siitä kärsin ja pahasti.
 
Aika hedelmöityksestä Aika viimeisistä kuukautisista HCG:n määrä
mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000
 

Yhteistyössä