Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Zipuliini, tsemppiä tuohon epävarmuuteen! Yritäpä tosiaan soitella ja kysellä josko suostuisivat vielä uuteen hcg:n mittaukseen (älytöntä että sitä pimittävät!), koska se uusintamittaushan on se joka jostain jotain kertoo. Mä oon kans monestimiettinyt että miten se hcg oikein tuplaantuu, kerralla satasesta kahteensataan vaiko pikkuhiljaa tuntien aikana... ihan älytöntä eikä mun aivokapasiteetti riitä :D

Nyt ois ovis-testipaketti myynnissä! Clearblue:n digitaalinen ovistestisetti ( 10kpl ) ja lisäksi parisenkymmentä Sofin liuskaovistestiä. + Pregcheck puikkotesti taitaa lymyillä kaapissa niin sais sen kaupan päälle. Mä tilaan sitten uusia testejä jos tää nykynen menee kesken ja haluan tähän rumbaan vielä joskus lähteä!
Setin sai kolmellakympillä sis. postimaksut! :)

Yyveellä saa kiinni. :)
 
Tuosta hcg:n tuplaantumisesta. Tää on sitten ihan omaa pohdintaa eikä mitään faktaa. Soluthan jakautuu tietyn väliajoin, joten luulisin että hcg nousee sitä mukaa mitä enemmän niitä soluja on. Jos joku alkionsiirroissa käynyt tietää miten usein se tapahtuu eli onko se just sit sen tasan 2 päivän välein :)

On: Kp 1 yllätti yöllä, enkä tässä kierrossa pääsyt testaamaan kun 3 päivää aikasemmin alko menkat. Eikun yk 11 käyntiin :)
 
Kyllä hcg tuplaantuu alkuraskaudessa 2-3pv välein ja käytännössä usein hieman nopeammin. Esim mulla pp12 100 ja pp15 380. Vasta kun aletaan olla isommilla viikoilla se nousu hidatuu. Näin sanoo esim labraohjeet Aktiivisuus kaksinkertaistuu n. 1,5 päivän välein ensimmäisen 6-8 viikon ajan. Seerumissa suureneminen on todettavissa noin viikon kuluttua hedelmöityksestä.
Mutta sanotaan että menkkojen alkupv.hcg normaaliraskaudessa hcg olisi n.50-100 eli mun nähdäkseni toi luku on iham linjassa. Ja sitä paitsi kaksi hcg mittausta on ihan "ohje" mikäli kokeen määräsi lääkäri. Eli kaksi koetta määrätään yleensä aina. Mut mä pitäisin lipun korkealla ja mittaisin vaikka vk päästä vielä digillä ;)
 


Mä oon noiden One Steppien kanssa ihmetellyt noita vahvoja viivoja, niin vaihdoin merkkiä ja tänään aamulla kp26 RFSU:n ovistesti näyttää plussaa. Raskaustesti oli nega, kun varmistin.

Harmillisen pitkä kierto tulossa |O
 
Zipuliini: Mulla olis aika pitkäkin tarina missä mun hcg otettiin kaksi kertaa ja toinen arvo oli laitettu väärin. Mulla oli kuopuksesta, lättä sikiöpussi viikkoja viisi eikä näkynyt alkiosta merkkiä. No hcg mitattiin ja eka oli muka vaan 18!! Olin ihan maani myynyt kun olin niin vahvoja plussia saanut jo ennen menkkojen alkua! No sain kontrolli käyntejä ja hcg mitattiin uudestaan.. oli pitkä viikko odotettavana kontrolliin, mutta toinen hcg arvo huiteli jo isoissa lukemissa ja en nyt tiennyt kumpaan luottaa. No kontrolli ultrassa löytyi ruskuaispussi ja pieni alkio viikolla 6 minkä syke varmistettiin vielä myöhemmin.. mutta voin kertoa, että kärsin omasta hätäisyydestä kun menin alkuraskauden kipujen takia ultraan!
Joten kaikki varmasti on hyvin <3

Mulla tuli kananmuna limaa toissa päivänä ja alavatsa oli tosi arka ja ovistesti oli vielä silloin haalea. Eilen edelleen kosteaa ja hiukan venyvää limaa ja alavatsa särki toiselta puolelta ja peitonheiluttelua oli.. ovistestissä vielä viiva melkein kontrolli viivan vahvuinen. No tänään aamulla valkkaria vielä, mutta selvästi vähemmän ja alavatsa ei enää juurikaan satu.. ovistesti silti tosi vahva ja ei ole aamupissasta tehty.. laitan vielä kuvan alle. Sen mukaan mun lh huippu olis vasta?? :eek: eli tänään pitää vielä peittoa heilutella siis...

http://aijaa.com/dQ0qXA

Ikinä en ole saanut noin vahvaa viivaa..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: RiiMini
1+1 lapsenäiti: kokemusta löytyy, että digejä ei kannata avata.. mä sain tässä venyneessä kierrossa samanlaisia kun avasin digin. Mulla ovis todistetusti siirtyi pahan flunssan takia ja testailin kymmeniä testejä ja kaksi digiä vielä ja niissä oli tuollaiset haamut sisällä. Toki voit olla raskaana, mutta ei kannata availla digejä.. pettyy turhaan <3 Mulla siis kp 34 vissiin ja nyt vasta ovis ja en ollut raskaana kun noita haaleita viivoja sain. Clearblue jättää edelleen olemattomia haamuja.
 
Viimeksi muokattu:
Cristal3 mittaa nyt ne aamulämmöt, niin näät, jos ne nousee ja ovis tapahtuu vasta nyt! Sillä se ainakin sitten selviää :)
Jos nyt on alempi ja huomenna tai ylihuomenna nousee puolella asteella, niin teidät oviksen tapahtuneen (paitsi sen pitää sit pysyä ylhäällä sen lämmön). Tsemppiä!
Ja oli muuten todella vahva viiva tuossa testissä! Oikeaoppisesti mitattu, kun ei ole aamupissistä :) Eli tänäaamuna pitäisi vielä olla alhaisempi lämpö. Mittaa edes nyt päivälämpö itsellesi tiedoksi... (minulla myös päivälämpö nousee oviksen jälkeen)

1+1 lapsen äiti minäkin nään siinä jonkun viivan, mutta ihan kuin se olisi väärällä paikalla? Toivottavasti vahvistuu!

Nutturuu jälkimmäisessä kuvassa näen! Onko testiajalla kuvattu? Toivottavasti vahvistuu!
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Täällä taitaa menkat tehdä tuloaan kun ruskea limailu alkoi aamulla. Itkut itketty ja kohti uutta kiertoa. Tästä starttaa siis yk12. Oireet (tissikipu ja lämmöt koholla) ei ole vielä lähteneet, mutta ehkä nekin päivän mittaan häviää.

Yhtään One stepiä en tee enää ikinä kun antaa niin selkeitä punaisia haamuja aivan turhaan..

Onnea muille haamuilijoille ja toivottavasti kunnon plussa piirtyy pian testiin :)
 
RiiMini: Lääkäri katsoi ultralla mun munasarjat ja lähenevästä ovulaatiosta kertoi.. nyt ollut kaikki ovis oireet vatsan seudulla mitkä puuttui kipeänä ja limat kunnolliset :).. mittasin eilen tähän aikaan ja tänään myös ja 37,3 näyttää.. unohdan aamuisin.. :(

Samhe: Miksi maailman pitääkin olla näin epäreilu :( <3 Odota nyt kunnon vuotoa ensin <3
 
  • Tykkää
Reactions: RiiMini

Yhteistyössä