Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jaaha, kp35 ja ei menkkoja näy ei. Limailua edelleen, tullu useempi päivä semmosta ovislimamaista venyvää limaa. Jännä. En mitenkään usko et olis oviskaan, kun testit on niin hailuja sen suhteen ja kierto jo pitkä...
Ja lämmöt huitelee edelleen 36.7-37 tienoolla kainalosta mitattuna.

Mut kuitenki, ovistesti selvähkö nega taas. kp35
Sen perusteella voisin jo ennustaa että aika varma on huomisen r-testin tulos jonka teen jos menkat ei ilmesty. Nega taitaa tulla. Ohan tässä jo torstaina ja maanantaina testit tehny ja neki negoja ollu.

Pitää tätä menoa alkaa tosissaan kai miettii lääkäriin soittelua. En vaan tiiä mitä sillekkään sitten sanoisi.
 
Jaahas, kp36 ja r-testi tehty, negahan sekin oli taas.

Huvittavaa miten aina hetken läikkyy pieni epätoivoinen toivontunne kun on sekunnin kymmenesosan ajan testiä käsissä väännellessään näkevinään jotain, edes viivanpaikan - ja kun tarkemmin katsoo, siinä mitään ole :p

En vaan tajua missä ne mun menkatki sitten viipyy, ku viikon sisään kolme testiä tehny ja oireetkaan ei silti katoa, vaikka kuinka saa silmien eteen negaa todisteeksi kuvitelmia vastaan.

Noh pitää kai harkita sitä lääkäriin soitteluu jossain vaihees viikkoa. Laitan ton tän aamusen testin ehkä päivemmällä tänne, kun pakolliset menot saa alta pois... masentaa tää pelko et oma kroppa vaan on lakannu toimimasta. :p tulis ees menkat...
 
Tilasin sitten ovistestejä.. että nyt sitten pääsee himotestailee urakalla :D

No joo, tilailin sitten r-testejäkin.. nyt sitten kaapissa kohta 22 r-testiä ja 39 ovistestiä, niillä pärjäillään. Noilla pc:llä testailen ja sitten digillä varmistus.. Pääsisköhän tässä kierrossa uittaa noita r-testejäkin.
 
RiiMinille tsemppiä uuteen kiertoon!

Mä kävin omalla gynellä sit pe, ja ne mittas hcg:n myös, sain tulokset juuri. Eli torstaina dpo15 hcg oli 217, perjataina dpo16, aika tarkalleen 20 tunnin kuluttua eka arvon mittauksesta hcg oli 317. Eikö tuo ole ihan ok nousu 20 tunnille? Gyne halusi sitten mitata kuitenkin vielä viikonlopun jälkeen, joten se viimeinen verikoe otettiin tänään, ja huomenna saa sen tietää. Sitten jos se on hyvä, lupaan jo rauhoittua ja EHKÄ uskoa todeksi... mutta en vielä. :p
 
Viimeksi muokattu:
Cristal3, nojoo ohan se mahdollista. Ja toisaalta enhän mä tiedä varmuudella edes että ovuloinko... niin paha sanoa. On niin epävarma olo kaiken suhteen nyt.

Tältä testi aamulla siis näytti :p kp36
Ehkä maltan vielä pari päivää ja teen velä testin... En tiiä. Niin paha fiilis et kroppa ei vaan toimi.
 
Tiedätteko, että minä taidan kunnon himotestaajana ottaa ja testata raskaustesteillä tämän alkukierron, kun alan piikittää.
Ihan sillä testaan, että näkyykö Wondfoissa esim LH tai muut hormonit tai mitä ne raskaustestit muuten näyttää. Minulla on jäljellä vielä noin 55 wondfon testiä, joten hyvin riittää vaikka kierron jokapäivälle testaukseen.
Ja jos sitten päästään siirtoon asti, niin testaan läpi Pregnyl-pistoksen ja piinapäivät...
Hmm..
mietin kyllä, että tuleekohan siitä stressiä, mut toisaalta, jos ottaa silleen vaan empiirisen tutkimuksen kannalta..
Voin sitten kertoa tulokset tänne.

Wondfoista muuten sanoisin, että hyviä testejä - ei anna vääriä viivoja (paitsi, että hiton ohuita eikä niistä juuri nää tiirata mitään).
 
SHM, selvä haamu näyttäisi olevan :)

Mie täällä taas pähkäilen, et mitä tapahtuu.. Lauantaina tuli sitä vaaleaa punertavaa vuotoa ja nyt eilen ja tänään varsinkin on alavatsaa nippaillut ihan urakalla. Vihlaisee aina välillä hyvinkin ikävästi..

Muistan vaan tuon kolmosen aikaan juuri tälläistä vihlontaa mistä uumoilin mahdollista raskautta, joka sitten pitikin paikkaansa.. Voi olla, että nyt vaan pidän toivoa yllä myöhäisestä / aikaisesta oviksesta, mutta tätä vihlontaa en kyllä kuvittele..
 
Voi että tää on piinaa. Tekee hirveesti mieli tehdä heti uutta testiä yritin lievittää testaushimoa tekemällä ovistestin (hehee, puhdas nega), ei auttanut ei.
Tuskin sitä plussaa edes saa, ja silti himottaa. Tekisi mieli jo antaa ittensä haaveilla lastenvaatteista ja vaunun hankinnoista... vaikka kuinka järki huutaa taustalla että ei kannata, tulee vaan paha fiilis, kun kroppa ei toimi eikä lasta ehkä edes tule aikoihin vielä, jos lainkaan. Lol.

Niin piinaa. Tulis ees menkat, helpottas vähän kun pääsisi ns. uuteen yritykseen. En tiedä pitäskö kuitenkin soitella lääkäriin ja kysyä voisiko päästä vaikka verikokeeseen kattomaan mikä tilanne... toisaalta tietää itekin että pco voi kiertoo pitkittää pahastikin.
 
Ärsyttää,ku oon monta eri kertaa yrittänyt kirjottaa tänne,mutta aina tapahtuu joku error ratkasevalla hetkellä.

Kiitos kaikille kommenteista. Ostin huomista varten yesno-merkkisen testin. Ei se mikään digi oo,vaan siinä tulkitaan testiviivan vahvuuden mukaan raskausviikko/aika hedelmöityksestä. Onko jollain kokemusta tosta testistä?

Ja zuhina ihan kun sun testissä jotain näkyisi =)
 
jalkkisäiti, juu itsekin tuossa kuvassani olen jonkun tosi epämääräsen häivähdyksen näkeväni... vähän sama olo tuli testiä irl katsellessa. Mutta se "näky" aina katosi alle sekunnissa kun testiä tutki, eikä sitä saanut ns halutessa esiin (esim johonkin tiettyyn kulmana kääntämällä). Eli tuntui silmän harhalta enemmän.
Epäilen että se on vaan jonkinlainen viivanpaikka/muu varjo, joka kuvassa tuli paremmin näkyviin, ehkä? Vaikka aina voi toivoa parasta :D
 

Yhteistyössä