Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Täällä testailtu ahkerasti j-o-k-a aamu, jo viikon ajan. Eikös tää ollu se himotrstaajan ominaisuus. Oon testaillu enimmäkseen sofin (25) liuskoilla ja aina siihen tulee se hentoa hennompi viiva, eli viivanpaikka ku ei siitä mikskään vahvistu. :kieh:

Testasin viime la (kp26) huvikseni o-testillä ja sehän näytti tältä:



Ja eikös toi oo niin selkee plussa ku vaan olla ja voi?! No minähän sitten jo kerkesin innostumaan että nyt on onnistanut, mutta ei, ton jälkeen o-testikin ollu negaa.

Summa summarum: onko mulla ollukin ovis vasta tuolloin la? Ja kuinkahan pitkäks kierto nyt sit voi venyä?? Kp tänään 27, aiemmat 26-28.
 
Eilen saatu hymy ovistestin ja viikonloppu kyllä hyödynnetty hyvin :) voinette kuvitella että odotukset on tästä kierrosta korkealla ja voi että toivon ettei tarvitsisi pettyä.... Nyt on kyllä edessä totaaliset piinaviikot! Näin hyvää ajoitusta ei oo tainnut kun kerran yrityksen aikana sattua!

sama tilanne päällä minulla, viikonlopun aikana pitäs menkat alkaa, ja ajoitus ovun suhteen myöls hyödynnetty tehokkaasti,,,täti sais nyt siirtyä lomille minun puolestra :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nutturuu
Kuinka kovaa oviksen aikaan/jälkee oleva vuoto voi olla?

Yritän tässä päästä jyvälle, mitä kummaa kehossani tapahtuu. Onko nää menkat vai ei. Toissapäivänä siis tuli tuskin silmin havaittavissa oleva määrä vaaleenpunasta vuotoa, eilen vähän reilummin kirkasta verta, Tänään tuskin silmin havaittava määrä ruskeaa vuotoa.
Kp olisi tänään 14, oletuksella ettei ole vielä menkat... jos ovat menkat ni onpahan sitte tosi lyhyt kierto takana :/
Ovistestin tein taas tänään, selvä nega tuli.

Vaikka kaipa sen parin päivän sisällä tietää onko nää menkat vai mitä, jos alkavat kunnon vuodoksi... ärsytys päällä :(
 
Zuhina. Enpä taida osata antaa yleispätevää neuvoa mut mulla se vuoto oli kerran oviksen aikaan sellanen limainen veriviiru vuoto. Muuten mä en osaa sanoa voisiko se olla miten voimakasta. Tuolla kirjallisuudessa puhutaan vaan ns. välivuodosta joten voihan se kai sit olla ihan vuotomaistakin joskaan ei varmaan menkkojen vertaista. Aika näyttää.

Hassua miten sitå aina innostuu kun (ainakin luulee ) tuntuu että kierto menos nappiin. Vaikka totuushan on että nappi kierrostakin vain harva normaalisti hedelmällinenkään raskautuu, kuten tuolla toisaallakin joku spekuloi. Mut kummasti sitä meinaa innostua. Tosin en millään noin muuten usko tärppiin :)
 
löysin sitte tänne ketjuun kiitos neuvosta :) mutta niin kysymys kuuluu että
oletteko te saaneet tohon raskauskeijun raskaustesti liuskamalliin missä on sininen se pää mitään jos on negatiivinen? kun ite näen siinä jotakin mutta mietin että antaako turhaa viivapaikkoja tai sen tapaisia sitten? ja tein toisen testin sitte muutaman tunnin päästä että voin vähä kattoa onko eroja nii sitte ku katoin sitä sitä testiä minkä olin tehny viimeisimpänä niin siihen sen kontrolliviivan viereen oli tullut punertava viiva mutta kun katsoin sitä sen testausajan jälkeen :/ vanhempi testi ei ollut muuttanu muotoansa mitenkää vaan samanlaisena oli pysyny ei vahvistunu eikä hävinny se mun näkemä viiva:D nii mietin että onko moni saanu testausajan jälkeen punertavan viivan nuihin testeihin?
 
Piia. Tein viime kierolla ja ihan blankkona se pysyi vaikka kääntelin sitä varmaan viikon verran :D. Mutta olen mä joskus johonki saanu muka haamua jotka olleet ihan negoja. Ja joskus epäpuhtaudesta johtuvia "viivoja" voi tulla testiajan jälkeen. Mutta eihän se auta ku uutta testiä kehiin parin pv päästä niin näät onko vahvistunu. Jossaim ketjussa oli joskus verrattu et esim marketin pregcheck testissä oli jo kunnon viiva ku noi vasta haamusi. Peukut!
 
Kirpsakka, samat fiilikset täälläkin. Maanantaina aikasintaan pitäs menkat alkaa.. Eli eilen tein testin ja se oli nega. Toki kuvan käsittelyohjelmalla siitä pystyy jotain tiirailee, oisko viivanpaikka kumminki :D eilen siis dpo9-10. Miun kierroista kun ei ota selvää, enkä tikuttele ovista, voi olla et se onkin ollut paljon myöhemmin viimeviikon aikana ja nyt mennäänki ihan muissa päivissä. Oireita ei juurikaan ole, muissa kierroissa ollu kyllä.. :saint: Viime su oli niin kovat kivut puoli päivää et liikkuminen teki kipeetä.. Ekana mietin kiinnittymiskivuiks, mut mistäpä tietää vaik ois ollu ovis vasta sillon. Huoh :LOL:
 
Huomenta. Minulla olisi esitellä positiivisia testejä, mutta ne on siis pregnylistä johtuvia ja vielä saan monta päivää ihmetellä pregnyliä testissä.
Tänään pistin 1000-1200iu ja maanantaina vielä sitten 1000iu, joten plussaa saisin vaihteeksi katsella testeissä monta päivää...
Mietin tässä, että viisain olisi nyt pitää pieni testitauko ja palata isommilla dpo:eek:lla..

Minulla luteaalivaihe on yleensä 11pv, mutta pidentyi viimeksi primolutilla.
LH(=Luteinisoiva Hormoni)-huippua yleensä en lääkkeettömässä kierrossa saa, mut jos saan, niin luteaalivaihe on sitten ollut aina sama. Se kai pysyy suunnilleen samana aina.
 
kiitos vastauksesta :) kun mulla ihan selvänä se viivakohta mihin sen pitäs tulla nii näkyy :D miten onko kellään ollutkin niin että ovis on ollut ihan loppukierrosta? kun alan ehkä vähän epäileen että ovis ois ollu viime sunnuntaina tai siinä paikkeilla kun sain testiin kaksi melkein samanvahvusta viivaa tunnin pissan pidätyksen jälkeen :)
 

Yhteistyössä