Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
Jep näköjään noihin tulee viiva :( nyt kuivuneessa on iha täydellinen viiva eikä tarvii edes siristellä tai viedä valoon. Samanlainen kuin aikanaan pp8 hoidossa saatu joka tosiaan tarkoitetti raskautta. Aamulla tehty ovistesti oli nega ja PC r.testi myös. Ei mitään haamua kuivanakaan. Joko se siis reagoi ovikseen tai siihe tulee joku turha viiva. Pyh
 
Mustakin tohon rfsu:hun tuli aika "selkee" viiva mutta siksi kyselen antaako ne helpolla haamuja tai viivanpaikkoja kun tänää on dpo 7 vasta ja miksi sofin testi samalla herkkyydellä ei anna mitään?! Outoa.
 
Tanjalla kuulostaa hyvälle! Miten ajoititte hommailut? Mä suren sitä et ku tein testit niin kohdunnapukka oli tuolla korkealla. Kun päästiin sekstaamaan sit aamuyöllä nii se oli jo alhaalla ja kovempi :( että menikö simpat hukkaan.
 
Hmm täällä on kyllä kroppa ilmeisen sekasin...
kp17 pitäs olla, eilen tuli taas ihmevuotoa illalla kerran enempi, mut sitten ei juuri mitään, tuhrutellu vain tänään.
En oikein osaa sanoa olisko nää jo menkat vai mitä ihmettä.Yksi teoria olisi kiinnittymisvuotokin... jos ovis on ollut su-ma välillä. mutta tuskin niin onnekas olen. En usko että on tärpännyt.
Noh kai tämä tästä vielä selvenee, Jos ova menkat, tulisivat nyt sitten kunnolla, eikä tämmöstä sekoilua.
Ovistestit edelleen hyvin negoja, ollu tosi negatiivisia maanantaista alkaen, kun yleensä mulla tulee niihin väriä vähän millon sattuu silleen vähän, ei tietenkään plussan kaltasesti... :p nyt niin hailuja että. Jännä yksityiskohta vain, heh.
kp17
 
Tammityttö, tajusin kyllä että puhuit omista testeistäsi, ihmettelenkin omiani....
Sillä tein eilen sofin ja rfsun dpo7:lla ja rfsuhun tuli toi viiva, sofiin ei mitään vaikka herkkyys sama?! No tein just aamulla dpo8 uusiks molemmat ja kumpaankaan ei mitään, (jos nyt ei kääntele ja vääntele ja kuvittele)??!! Ja olen enemmän ihmeissäni??
 
Mä olen joskus saanut noihin rfsu:n testeihin tosi selkeän viivat paikan. Siihen asti luotan niihin ja nyt tein
siinä toivossa että sais jotain tihrustettavaa niin ei kyllä minkään näköistä viivanpaikkaa edes.

Mulla on dpo12 menossa ja testiä en uskalla tehdä. Pelkään jo muutenkin että menkat alkaa. Eilen illalla olin kyllä ihan varma että kohta lorisee kun niin poltti mut ei, nyt ärsyttää kun on jotenki toiveikas olo.. kohta tiputaan korkealta ja kovaa..
 
Tammityttö en oikeen osaa sanoa, kun luulin aluks sen oviksen jo olleen kp11, mut sit se olikin myöhemmin aamulämpöjen mukaan. Kyllähän me kuitenkin varmaan joka kolmas päivä peittoja heiluteltiin.. mutta saa nähdä miten käy. Tänä aamuna lämmöt oli taas korkeammalla 36,7 ;) . Ja alaselkää särkee vähän, alavatsaa vähän nippailee ja tissit kipeenä :)

Toivotaan nyt et sulle tulis sellanen kunnon viiva <3
Plussatuulia kaikille! =) <3
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet tännekin! Tän aamun testaukset Sofilla (kp21) kuva:kp18&21
En tiedä onko jotain viivan paikkaa vai mitä, mut edellinen (kuvassa alempi) tehty to iltana, kp18 ja siinä ei viivanpaikkaa näkyny.
Mitä mieltä ootte kellä Sofin testeistä kokemusta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammityttö;30647297:
Tanja. No eikös tää oo himotestaajat ketju :D ;)

Pisamapeikko. Aijaa..no mä en oo saanu sofiin mitään. Ihan blankkoja olleet.
Niin en minäkään tosiaan aiemmin oo saanut yhtikäs mitään niihin näkymään, siks ihmetyttikin. No katsellaa taas pari pv ja sit testaillaan uudelleen jos menkat ei oo alkanu.
 

Yhteistyössä