Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Elm
Mä olen nyt ihan kauhuissani, tänään pissin aamusella apteekin omaan, ja ihan yhtä haalea viiva, ellei haaleampikin.. jos huomenna vielä yhtä haalea, ni laitan hanskat tiskiin.. nyt siis mahdollisesti dpo12, niinkun mur-mur veikkaili.. pitäis jo olla vahvempi.. pitäis!! Pakko lähteä tyhjentää cittari pc:n liuskoista ja jos uutta apteekin tikkua huomenna.

Olikos se elm jolla vahva viiva, onnea! Mikä dpo? Sullakin alkoi ihan olemattomilla viivoilla testailu ja niin vaan vahvaa viivaa puskee:)

Tää päivä on ihan tuskaa.. miten mä nyt jaksan odottaa?

DPO:sta en tiedä, mutta eilen siis OLISI pitänyt olla KP1, eli melko myöhään näkyi (selkeänä) jos KP 32/35 vielä juuri ja juuri nähtävissä oleva haamu. Kuun alussa oli päivän verran tuhruvuotoa, liekö ollut kiinnittymisvuoto?

Viime torstaina tein apteekin oman, tuli testiajan sisällä juuri ja juuri nähtävissä oleva viiva ja senkin näki vaan kun otti suojamuovin pois edestä, noin vartin päästä jo selkeä. Keskiviikkona olin PC:n liuskan tehnyt ja näytti ihan puhdasta negaa. Sunnuntaina toinen testi, myös apteekin oma, tuli selkeä haamu jo testiajalla, taas vahvempi noin puolen tunnin päästä. Eilen sitten samantien ilmestyi kaksi viivaa ruudulle ja ensimmäinen neuvola varattu kahden viikon päähän.. :)

Apteekin omat ei mulle näyttänyt haamun haamua ennen viime viikkoa, jolloin oli kiertokin reilusti yli 30 päivän, joten malttia ja toivottavasti lähtee sullakin vahvistumaan haamulaiset!
 
No mie nyt kuitenkin testasin, päiväpissasta one stepin erityisherkällä JA kysymys kuuluu.. Ootteko saaneet viivanpaikkoja tolla testillä? En oo ennen käyttänyt ja siinä näkyy JOTAIN mut en oo varma onko se vaan haamujen esi-isä vai vaan viivanpaikka :( En saa sitä ees kuvaan, mulla on tänään kp24/28 JOS ei oo kierto pidentynyt koska ovis oli vasta viimeviikon ke. Help!!
 
Adalie, nythän on vielä tosi aikaista! Älä murehdi, mulla ei näkynyt mitään dpo11, ei sitten yhtään MITÄÄN. Dpo14 tuli kuitenkin jo selvästi nähtävä testiviiva :) Käytin juurikin One Stepin herkkää (10 miu) ja ovat kehnompia kuin PregCheckit (jossa jo melkein tasavahva! :O) joiden herkkyys on 25 miu. Itse tätä aiemmin tässä pinossa ihmettelin ja mutantti tiesi vastailla näin :) Ja siis viiva on haalea, ehkä puolet kontrolliviivasta tänään dpo16, vaikka digi sanoi eilen "Raskaana 2-3" ja nyt pieni on rv2+3 ovulaatiosta laskien.

Itse en ole koskaan saanut viivanpaikkaa One Stepiin tai PregCheckiin, ovat ainoita testejä mitä olen käyttänyt. Vahvistumisia! :flower:
 
Pääääh, nega se on, kuvittelin vaan siihen jotain! :D Mut tosiaan on aikaista, kun tilasin niitä niin luki vaan jotain "tulos jopa 4päivää ennen kuukautistesi oletettua alkupäivää", no 4päivän päästä pitäis alkaa mut luulen että kierto on pidempi kun oviskin tuli niin myöhässä. Mulla on myös one stepin 25miu testejä :D
 
Digi on liian pelottava:D ihan liian suorapuheinen näin herkässä aiheessa.
Joteski nyt ku katon tikkuriviä, ni toi apteekin vois olla, ehkä selkeimmin punainen, mut en mä tiedä.. ehkä mä en luovuta vielä:) esikoisesta tein testin viikolla 6 ja kun nyt oikein muistia pinnistän, ni ei se testi silloinkaan mikään kirkuva ollut.. huoh.
Cittariin-->

Ei pie ihuna vertailla kahden eri testin välillä, varsinkaan erillaisen - liuskan&puikon.
LilliLotta on tuo viivanen hiukan vahvempi kuin eilinen PC:n dippaus:)..ja siullahan saattaa olla dpo:t pinemmäthin, vaikka tänään se dpo11 vasta.

Eikä ne viivat aina kaikilla vahvistu välttämäti vuorokauden sisään, enempihin 36-48h sisään.
Meillä kaikilla naisilla tuo HCG-hormoni nousee omaan tahtiinsa..sitten jos viivanen alkaa useita päiviä näyttämään(menkkojen jo ollessa myöhässä ja ovis tiedossa)vain samanvahvuista hailakkaa, voi epäillä kemiallista.

Peukuttelen d=)b täällä!:heart:

:attn:ps..ja mie olen aina saanut R-testiin tärpin käytyä päivä/ilta pisusta vahvemman viivasen.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ihunat hätäpöksyiset..:)

Voihan sitä dippailla JO vaikka dpo4(niin kuin mie:whistle:)..mutta silloin ei to-del-la-kaan vieä tartte mitään näkyä!

Vasta tuossa dpo9-10 haaleaa haamuista - ehkä..ja toisilla ei vielä sillonkaan, sitten vasta dpo11-12 haamuinen saattaa pilkistää.

Jos ei ole malttia odottaa, kannattaa muistaa tuo että: HCG-hormoni nousee jokaisella kuumeilijalla omaan tahtiinsa - varsinkin ennen kuin kierto täysi.

Eli: toisella saattaa haamuisen esiäiti pilkistää JO dpo6 ja toisella taasen dpo11-12..TAI vasta kun kierto täysi: dpo14-16

Ei siis hätiä mitiä jos dpo10 mennessäkään ei näy dippauksessa vasta kuin 1 viivanen!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Cassyput
Murrr! Tänään testasin apteekin omalla ja puhdas nega. Nyt siis dpo11 ja kp25/28. Dpo9 sain sen haamusen RFSU:n liuskaan. Jotenkin nyt menetin toivon täysin.. :( Vaikka oireita on edelleen ja niitten mukaan olo on varma, että raskaana ollaan. Testaan perjantaina vasta seuraavan kerran CB:n digillä jos tätiä ei kuulu.

Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia muille <3
 
Niin ihania plussaviivasia täällä näkyy! <3 Onnea kaikille ilouutisen saaneille ja toivon niitä lisää jokaiselle kuumeilevalle ja haamuilevalle! :)

Tämä mun asia ei varsinaisesti tähän ketjuun kuulu, mutta ajattelin silti "jakaa" informaatiotani täällä! :D Elikkäs mulla tänään kp 12/28-30. Ja tässä ovista bongaillessani tein huvin vuoksi myös raskaustestin. En ole sellasella ennen dippaillutkaan hedelmällisenä aikana. Ja kyllä mulla ainakin näyttäis r-testikin reagoivan lähestyvään ovulaatioon. Ovistestikään ei ihan vielä plussa ole, mutta tosiaan r-testissäkin jotain punertavaa viivantynkää näkyy! En tiiä näkyykö se kuvassa kun on niin hailu, mutta livenä näkyy kyllä. Onko se siis niin et oviksen aikaan erittyy myös hcg-hormoonia vai mistä tuo mahta johtua oikein?! Tietääkös kukaan? No anyway, toivon mukaan pääsis tiirailemaan ihan ihka oikeita r-testin haamuja tästä parin viikon päästä! :) Tässäpä kuva siis kyseessä one stepin ovis- ja raskaustesti.

APbQYx - Image - Aijaa.com
 
MiNalo miun mielestä hcg erittyy vaan sillon kun on raskaana, eli... ootkohan raskaana, siihenhän jotkut ovistestit lankeaa ;) Miun näytöllä ei näy tuo r-testin viiva ollenkaan mutta tää on vähän pölyinen ja tahrainen :D
 
MiNalo itsehän sain viime kierrossa oviksen aikaan r-testiin viivan, jonka tietenkin luulin tarkoittavan raskautta, koska tikutin oviksen jo aiemmin, mutta ilmeisesti se ei silloin ollut vaan myöhemmin. Tein apteekista ostetun kasettitestin, ja selvä punainen haamulainen siihen piirtyi.. Pari sivua taaksepäin laitoin siitä kuvankin.. Eli johonkin hormooniin se r-testikin reagoi..

Muoks. eipä sitä kuvaa siellä enää ollutkaan.. Mutta jokatapauksessa, todistetusti viiva on tullut, ja sitä täälläkin analysoitiin..
 
Viimeksi muokattu:
MiNalo miun mielestä hcg erittyy vaan sillon kun on raskaana, eli... ootkohan raskaana, siihenhän jotkut ovistestit lankeaa ;) Miun näytöllä ei näy tuo r-testin viiva ollenkaan mutta tää on vähän pölyinen ja tahrainen :D
Juu, eipä se kovin hyvin näykään. Ei ainakaan tuossa kuvassa. Kännykällä otettu niin se tuppaa aina tekemään noista kuvista niin kirkkaita. Nyt kuivuneena siinä näkyy sellainen ohut viiva..liekkö vaan värikertymää tai tuon kyseisen testin ominaisuus? En ole ennen noita käyttänyt. Mutta summa summarum; raskaana en ainakaan ole! :D Mahdollisuus siihen on niin olemattoman pieni! Mutta toivottavasti pian olen! ;)

Minnah88 Mulla onkin mennyt sellaset kuvat ja keskustelut ihan ohi! :D Kyllä se vaan jostain kumman syystä reagoi ovikseen raskaustestikin. Kaikkea sitä oppii ku vanhaks elää! :LOL:
 
Tässä vielä tuo kuivuneen testin kuva:



Tuommoinen outo ohut viiva?! Lienee viivanpaikka. Kerta tuo testi tommoisia meinaa näyttää niin kyllähän minä oon helisemässä tulevina piinapäivinä! :D Antaa heti turhaa toivoa nuokin! ;)
 
MiNalo Jos kahden pv päästä toi testi antais selkeen plussan, niin sittenhän se olis sillä selvä...mene ja tiedä. On niitä ennenkin kuukautisia ollut vaikka pullat on olleet uunissa tukevasti :) Ehkä tää on se tärppi kierto ja Rs-testi ennustaja eukkona kertoo, että plussaa on odotettavissa ;)
 
Joosukka No joo, näinhän se menee! :) Täytyypä varmuuden vuoksi testata r-testilläkin ylihuomenna. Mutta itse oon 100-prosenttisen varma et reagoi tosiaan tuohon tulevaan ovikseen! Mulla oli ihan kunnon menkat ja jotain hyytymiäkin tuli..luulen siis et viime kierrossa oli kemiallinen. Jos nyt oisin raskaana niin oviksen ois täytynyt olla heti menkkojen jälkeen eli kp 5 tai 6.
 
MiNalo totta, mutta hassuja juttuja tapahtuua ia silloin tällöin. Todennäköisesti reagoi ovikseen (olen jostain lukenut, että joillain olis käynnyt näin) mutta voi olla muutakin . Joten kannattaa varuiksi ehkä testata kuitenkin...
 
LilliLotta - tiesinhän mie että se vahvistuu - Onnea kovasti!:kiss:

Minalo - kyllä se R-testi tosiaan reagoi ja juuri siihen LH-hormoniin, ovat HCG:n kanssa niin saman tyyppisiä.
..jännä vaan ettei sitten kaikilla dippaajilla sama juttu?..vaan moni ei varmaan sitten tuossa vaiheessa R-testillä dippailekkaan..


Tässä esim. linkki jossa mahdotonta vääntöä asiasta..
Reagoiko raskaustesti ovulaatioon? - Keskustelut - Vauva

PC:n valmistajakin myönsi tuossa linkissä että:
jos LH hormonia on enemmän kuin 300 mIU:ta reagoi se r-testiin.. mutta se on harvinaista että naisella on niin korkea LH-huippu

..ei mielestäni tarvihe olla mikään huippu korkeakaan LH-huippu kun R-testi reagoi, ne kun ovat nykyään niin herkkiä.

Toivon siulle kunnon ovista ja sitten R-testiin ihan sitä ittiään tarkoittavaa punaviivasta siitä reilun viikon päästä.:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Kiitos mur-mur tiedosta! Näin minä muistelinkin joskus kuulleeni tai lukeneeni jostain et r-testi tosiaan reagoi ovikseenkin. Nyt todellakin toivon sitä tärppiä! :) Katsellaan reilun viikon (tai ehkä just ja just sen viikon :saint:) päästä! :)
 
MiNalo - itse olen pari kertaa tuota testien reagoimista testannut ja miulla näkyi R-testissä puolikas punaviivanen LH-huipun aikaan.=)

Muuten..onko teillä muualla siellä kuuma??
..miulla rinnan alusethin aivan märät kun on niiiiin painostava keli!:O
Ke-To yöksi lupailtu oikeaa substrooppista keliä..mie en keeeestäääääää|O


..ovis&substrooppinen keli= käääk ja huh!:headwall:..olen kuin märkä rätti..:$
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä