Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Täysin omanapaista..
Hmm..enpä osannut muualle alkaa kirjoittaa..ei varsinaista vauvakuumetta ole, vaikka ei se mikään huono uutinen olisikaan.. Mutta ajattelin, että täällä jos missää joku osais vastata, ja tai rauhotella.
Vauva on ny 8½kk, imetän vielä. Jo pari kk sitten tuli sellainen pieni pisara verta, ihan kuin olis kk alkamassa, mutta muuta ei tullutkaan.
Seksiä ollaan harrastettu sen jälkeen muutama kerta, kondomin kanssa. Vatsaakin nippaili samanlailla kuin olis kk alkamassa, tai kun tulin viimeks raskaaks... Mutta niin vaan kuukautisia vielä odottelen. Olihan se niin, että imetys voi pitää kuukautiset poissa, pitkäänkin?
Sen verran asia jo pyörii mielessä, että menin eilen testaamaan kaappiin jääneillä ovistesteillä, jolloin aamulla sain molemmat viivat yhtä paksuiksi. Illalla olikin enää vain ihan haalea viiva....
Äsh... jotenkin nyt ajatukset vaan kiertää kehää. Sanokaa nyt, että olen ihan tyhmä ettei mitään raskaustestiä tarvii mennä hakemaan...? Eihän se viiva haalene, jos olis raskaana..? Voiko ovuloida ilman kuukautisia..? Mihin ne sit hukkuu...? Vai malttaako nyt vielä hetken aikaa ja kk alkaa..?
 
Luen teidän juttuja päivittäin ja tahdon itekin jo testailemaan!!!! Oon tulla hulluksi jos testailen dpo:n mukaan joten seuraavaan testiin lirautan pissan 3.8 eli kp 32/28-31. Viimekierrossa tein nimittäin varmaan 15testiä ennen kun menkat ees oli myöhässä, eikä mulla ole varaa siihen vaikka on halpistestit käytössä :D
 
Viimeksi muokattu:
epexina paljon onnea plussasta!! :heart:

Yemina hyvalta nayttaa tilanne. Puuuuh! :heart:

mur-mur :hug:

MiNalo vahvistumista tahdomme! Puuuuuuh +++++! Olen varma etta hyvin kay. :heart:

Hassuli Adalie =) Mista tilaat? Amazonissa on noi kymppiset One Stepit 15 kpl alle nelja puntaa.
 
Onnea plussista ja ihanista haamulaisista! <3

Jes, tänään tuli tilatut testit postista ja heti piti testata..
Nyt kp 31/30 ja dpo15.... Itse olen siinä haamulaisen näkevinäni, mutta mitäs te olette mieltä? Niin ja jos joku ihanainen haluaisi muoksia kontrastia kun itsellä ei koneella ole mitään ohjelmaa.. :/

dpo15 - Image - Aijaa.com
 
Viimeksi muokattu:
Ja punainen tuli! Nimittäin täti punainen. Mutta minä iloitsen siitä! :) Eipähän tartte enää arpoa!


Oikein paljon plussatuulosia tänne kaikille!! <3 Ehkäpä taas muutaman viikon päästä eksyn tänne suunnalle.. ;)
 
Nyt se on sitten odottamista :popcorn: :p että pääsee testaamaan

MiNalo Hyvä että tuli nyt sitten ainakin selvyys :hug:

lahopää haamulainen siellä kurkistelee :heart:

tassun olisiko kumminkin niin että sulla ois ovis ollut :) mutta sitten n. 14-16 (vai miten se nyt menikään) päivän päästähän se selviää alkaako menkat. Itsellä aika tarkka 16 päivää oviksesta kun menkat alkaa.

Ruska- Taitaa ennemmin mennä niin että tuo napukka elää jokaisella vähän omanlaistaan elämää. voihan tuo tarkoittaa sitä itseään ;) tulehhan kertomaan miten kävi :)
 
Viimeksi muokattu:
Hei! Täällä kova vauvakuumeilija haluaisi saada muiden mielipiteitä ja kokemuksia oman kuumeilun ja oireilun tueksi. Elikkä raskausoireita on ollut nyt jo kolmatta viikkoa pahoinvointia, alavatsa kipuilua ja kouristeluja päivittäin, mielialan muutoksia, itkuisuutta, peruslämmön nousua ja kovaa väsymystä. Nyt kp 27/29 ja viime viikon aikana tein 3kpl näitä Davidin varmoja raskaustestejä ja negoja tuli, joka tosin oli oireilusta huolimatta odoteltavissa, sillä kp vasta tuolloin 21-26, mutta minkäs malttamattomuudelleen voi. Mutta eilen alkoi yllättäen vuotamien todella minimaalisesti, samaa jatkui tänäänkin ja nyt se on tipotiessään?? Yleensä kuukautiseni ovat alusta loppuun 4pv "sankko kaupalla" vuotamista ja nyt ihmettelen mitäs tämä vuoto sitten oli? Olisikohan mahdollista, että olisi ollut kiinnittymisvuotoa (dpo 10-12) vai onko kokemuksia, että raskauden alussa olisi vielä ns. kuukautiset tulleet?

Kiitoksia vastauksista!
 
salla-, paljon mahdollista että kiinnittymisvuotoa ja monesta paikasta olen lukenut, että normaalit kuukautisetkin voivat tulla vielä raskauden alkuvaiheessa.
Oireilutkin kuulostaa lupaavilta, itsellänikin kaikki nuo mainitsemasi olleet oviksesta lähtien. Sinuna testailisin uudelleen! :)
 
Adalie hihi ymmarran :D On siina oma hommansa noissa tilienkin luomisessa. Voin toki sitten auttaa jos mieli muuttuu taman harrastuksen kourissa. ;)

MiNalo on naa erikoisia, punavaria on mutta menkat tulee. Epatietoisuuskaan ei ole kivasta. Seuraavasta tarppaa! :hug: <3

lahopää ootko muokannu tota kuvaa? Kun naan kolme viivaa yhdessa :D Jokatapauksessa se on score ja sinne puuuuuuh. :heart:

Yönenkeli :popcorn: Pian, pian!

Taalla vaan vaalpun tuhruttelu jatkuu. Voihan jummi. Oli kaksi varsinaista vuotopaivaa (to ja pe) sitten vaan taillaista epamaarasta joka tarttuu paperiin... 7. paivaa mennaan. Kipuilua/polttelua ja paineentunnetta oli ainoastaan keskiviikkona - muuten ei mitaan. Maha jatkaa edelleen turvottamista. Kipuilua ei ole enaa, ainoastaan tuntuu raskaalta ja sisalla tuntuu kuplia tai elohiiria - vasemmalla ja oikealla. Alkoi tuntua jo ainakin viikko aikaisemmin. En tunnista johtuvan ruuansulatuksesta koska oon koko ajan tietoinen vatsantoiminnasta :)rolleyes:) eika tallaista oo ollut aikaisemmin.

Oon saanut myos hyvan esinaytoksen raskausajan pahoinvoinnista, kauhea kuvotus koko ajan ja aliteho olo. :D Tossa aikasemmin tuli aaltoina ja oksentaminenkin kavi mielessa.

Ja ...tu tata nalkaa. Joutuu syomaan ennen nukkumaan menoa etta saa nukuttua ja ettei oo first class crisis heti ensimmaisena aamulla. :whistle:
 
Täällä taas liiiiiian aikasin liikkeellä. Nyt siis dpo7 vasta, mutta pakko oli aamupisuista dippailla kun eilen saapui Vauvalan paketti mukanaan 30kpl OneStepin herkkiä ;)

Eli tässä tän aamun dippi..näkeekö kukaan muu mitään? Muokkasin kontrastia..ite näin ihan normi valossa kääntelemättä jotain..liekö kuitenkin vaan viivanpaikka?

 
Voi että tämä on taaaaaaas niiiiin turhauttavaa!! :( tänään menossa kp 34/30-32, tädistä ei taas tietoakaan ja testit näyttää negaa. Näyttää siltä, että nyt kun on neljän viime kierron aikana ihan tosissaan yritetty raskautua, niin kierto vaan pitenee joka kerta :/ Ovulaatiota tikuttelin kierron puolivälissä, mutten koskaan saanut ovisplussaa.. :|
 
salla- itsellä nuo davidin herkät liuskat näytti parhaiten, puikot ei.

Coyo Kyllä siellä jonkinlainen haamulainen näkyy, ehkä aavistus väriäkin? :)

Ja APUA, eilen illalla oli vielä suht vahvat viivat.. huvikseen testasin ovistestilläkin, kun kaupanpäällisiksi sellaisen sain ja pamahti heti tummat viivat, mutta tämän aamun testailuista sain tikkuun vain aavistuksen väriä :/
Viime yönä kipuilinkin aika paljon.. Tässäkö tämä nyt heti oli? Vai voiko hcg heitellä alkuraskaudesta? Vai hyrrääkö mulla vain hormoonit niin paljon enemmän iltaisin? Huoh, puolisokin oli jo niin innoissaan...
 
Aavistuksen verran mäkin olin siinä väriä näkevinäni.. noh, onneks lähdetään anoppilaan loppuviikoks ja meinaan testit jättää kotiin..maanantaina sit vasta uusiks dippailen :D Jos sais vaikka hetkeksi muuta ajateltavaa..

lahopää : Mulla oli esikoisesta sama juttu, ekan puhtaan positiivisen tein kp26/28 illalla muutaman tunnin pidätyksen jälkeen ja sit aamulla sain vaan ihan haaleen haamun. Nyt tuo haalee haamu on jo 7vee <3
 

Yhteistyössä