Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei, kaipaisin testin tulkintaan apua. Nimittäin itse olen lähes varma näkeväni todella todella vaalean viivan siis haamujenesiesi-isä kun kuvia katselen kannettavan näyttöä käännellessäni taaksepäin, selvemmin tikusta itsessään! Mutta liekö vain kuvitelmia?

Todella vaikea saada tuota hailakkaa viivasta kuvaan :/


M7r6dv - Image - Aijaa.com
7qQwi0 - Image - Aijaa.com
SZK4df - Image - Aijaa.com
8Ymau6 - Image - Aijaa.com

Kiitoksia niille jotka jaksavat tihrustaa ja anteeksi pyynnöt oman navan tuijottelusta.

Muox; Itse tunnun näkevän haamusen tapaista tosiaan kun näyttöä taakse päin kallistelen ja tihrustelen :3
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Adalie
Adalie Hmm kierto päivä alkaa olemaan jo n. 38/28-29 ja dpo:staen osaa sanoa :/ Siskollani tosiaan raskaana ollessa alkoi testissä/virtsassa näkymään vasta rv12 paikkeilla. Jospa itsellä olisi sama "ongelma" ja sen vuoksi vasta nyt haamusenhaamua näkyvissä. Kiitoksia Adalie paljon vaivannäöstäsi! :)
 
salla- ja voihan olla että kierto oliskin nyt normaalia pidempi ja ovulaatiosta vasta liian vähän aikaa! :) Aika hurjaa että testi on näyttänyt vasta rv12! :) Mut onhan se raskaushormonin kertyminen tosi yksilöllistä, toiset saa haamuja jo 7vrk ovulaation jälkeen ja toiset vasta kun menkat on reippaasti myöhässä! :) Testaisin sinuna maanantai-aamuna uusiksi :)
 
Adalie Totta pitää testailla ensiviikon alussa uudestaan. Ei vielä turhia saa intoilla niin hailakka tuo haamulainen on. On kyllä todella harvinaista, että noin myöhään näkyy, muttajoltakin sivulta taisin lukea myös vastaavanlaisia kokemuksia ja juttuja siitä kuinka kaikilla se hcg ei niin nopeasti virtsassa näy kuin valtaosalla. Tiedä sitten :)
 
  • Tykkää
Reactions: Adalie
carolina30+ Ihan kun siinä jotain olisi viivanpaikka ? muutamanpäivän päästä uutta testi vaan ja toivotaan punaväristä viivasta :heart:

Valkeakuulas itsellä näytti kanssa dpo 8-9 haamulaista pregchekc ja eilen digi raskaana 2-3 :) (dpo 14 )

salla- haamulaisen olisin minäkin näkevinäni, toivotaan sen vahvistumista ;) :heart:

Minä taustailen täällä kumminkin vaikka tuonne huhtikuisiin jos siirryinkin :)

Tässä muuten avattu CB digi raskaana 2-3 :)

 
Viimeksi muokattu:
carolina Mullahan viime kierrossa ovistesti näytti suhteellisen vahvaa plussaa kp olikohan se 21..Jäi harmittamaan etten testaillut sen enempää ovistesteillä et osin nähnyt vahvistuiko se tai et olisko se ollu ennen tota plussaa..Testasin ovisplussan myös kp 12 eli oletin oviksen olleen kp 13. Kuitenkin kierto venyi 33 päivään mikä sopisi siihen et ovis ois ollutkin kp 18-19. Voihan se olla et sulla on tulossa ovulaatio nyt?? :)
 
sen osotteen voi laittaa suoraan tohon kirjotuskenttäänkin, ei tarvii ottaa tuota lataa kuva jutskaa

ps. kopsaa sieltä se pikku kuvan osote ja se tähän viesti kenttään. sitten kun me sitä klikkaillaan nähdään se isona
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä