Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minun viivani on vahvistunut, mutta onkohan tarpeeksi? Itseä huolettaa todella paljon sekä pelko keskenmenosta/kohdunulkoisesta, koska minulla ollut välillä koviakin vatsakipuja.. :stick: Nyt Rv 4+5.

katso liitettä 19108



Murmur: Minä nään sinun testissä jotain toodella hentoa haamua??! :whistle:

Lilypie: Vahvistumisia sille!! :)

Piipakaa: Mikä rv sulla nyt menossa? Ja itse huomasin saman, nyt kun olen plussannut, enkä ole vieläkään voinut lopettaa testailua.... :D
 


Piipakaa: Mikä rv sulla nyt menossa? Ja itse huomasin saman, nyt kun olen plussannut, enkä ole vieläkään voinut lopettaa testailua.... :D


4+2 taitaa olla... Mä lataan koneelle kohta kuvat. 25:nen voi olla jopa vahvempi.:-o
Tein sen 25:seb ekana ja taitoin vähän sieltä sinisestä päästä, että eivät mee sekaisin ja sit vasta avasin kympin... eli sekaisinkaan eivät voineet mennä.

Mullahan aamupissasta näyttää haaleenpaa, mut toi on nyt sama mitä eilen päivällä ja vahvempi.
 
Huomenta! Täällä tuhlattu testejä tänään ja uskaltauduin sitten tekemään diginkin, vaikka vasta dpo 10.. Raskaana 1-2!!! En voi uskoa todeksi! Vastahan tätä on vuosi yritetty ja toivottu. :) Vielä ei jotenkin uskalla kuitenkaan iloita, kun on joulukuinen km rv5-6 vielä muistissa.. kunpa tämä pieni nyt jaksaisi loppuun saakka! :heart:
 
Olen nyt testaillut lukuisilla eri testeillä viimeiset puoli vuotta ja jaan teille kokemukseni, jos tästä olisi hyötyä jollekin:

RFSU= yhteen testiin testiajalla plussa, joka lähti pois 10min kuluessa ja sitten aivan tyhjä. Tämän merkkisiä tehty kuitenkin kuusi, joten vain yhdessä ilmeni tämä ongelma.
Liuskatesteistä ehkä kivoin, koska tulosta saa odotella 30min niin toivo elää pidempään ja on jännäää :) Muutenkin liuska on reilun kokoinen ja selkeä. 2kp paketeissa n. 3 euroa.

ONE STEP...=sininen ja näyttää aika paljon PC:ltä. Testiajalla vain kontrolliviiva, mutta n. tunnin kuluessa tekee testiviivan joka on harmaa ja joka näkyy jonkin aikaa, mutta häipyy kokonaan kun testi on kuiva. Netistä tilattu.

ONE STEP...= vihreä sellainen pieni ja onneton tikku myös joku halpis ja käyttäytyy suunnilleen samoin kuin tuo edellinen eli tekee myöskin ns. haamun/viivanpaikan joka kuivuessa häipyy. Kupruilee ja vaihtelee väriä kuivuessaan. Vaikea tulkita, mutta ihan pätevä plussan näyttäjä. Netistä tilattu.

FIRST SIGNAL (Apteekista)= ei tapahdu mitään ei tule viivanpaikkaa missään vaiheessa eli luotettava, mutta ainakaan minulla ei raskaana ollessakaan antanut vahvaa testiviivaa vaan sellaisen hyvin ohuen ja himmeän. Mikäli reagoi testiajan jälkeen niin kokemukseni mukaan tarkoittaa edelleen plussaa.

PC puikko ja liuska (pregcheck marketeista)= ehdoton suosikkini ja ei mitään muutoksia kuivumisprosessin aikana ja näyttänyt aina oikein en ole saanut yhtään viivanpaikkaa ko. testillä vaan nega on nega ja plussa on plussa. Kokemukseni mukaan ainakin puikko jos tekee testiviivan testiajan jälkeen niin tarkoittaa plussaa.

CLEARBLUE DIGI= Loistava! Minulla ei viikot nousseet enään 3+ ja se tarkoitti keskenmenoa, joten varoitti minun kohdalla siitäkin.

OVIS TESTIT RASKAUSTESTEINÄ= saan kierron joka päivä testiviivan näkyviin, mutta ymmärtääkseni sen testiviivan pitää olla yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva jotta siitä voisi jotain tulkita. En jaksanut läträtä näiden kanssa kauaa, joten lopputulos epäselvä...

Perjantain ratoksi kirjoittelin ja toivottelen kaikille hyviä viikonlopun testauksia eli ei muuta kuin taas testailemaan ja paljon plussia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariex ja Hydrangea
Minun viivani on vahvistunut, mutta onkohan tarpeeksi? Itseä huolettaa todella paljon sekä pelko keskenmenosta/kohdunulkoisesta, koska minulla ollut välillä koviakin vatsakipuja.. :stick: Nyt Rv 4+5.

katso liitettä 19108



Murmur: Minä nään sinun testissä jotain toodella hentoa haamua??! :whistle:

Lilypie: Vahvistumisia sille!! :)

Piipakaa: Mikä rv sulla nyt menossa? Ja itse huomasin saman, nyt kun olen plussannut, enkä ole vieläkään voinut lopettaa testailua.... :D
Hei ihuna! Ei taida tuo testi hetkessä tummukaan ihan tumman puhuvaksi, hyvä viiva miusta noille raskausviikoille.
Toivotaan että kaikki menisi hyvin ja raskaus jatkuisi 9kk:n ajan:heart:

Myös kovatkin kivut alkuraskaudessa ovat yleisiä(esim. kovemmat, kuin tavan menkkakivut)
..jos kipuihin ei liity vuotoa, en olisi kovin huolissani.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Janicas
Piti kokeilla vauvalan kymppiä ja kaksvitosta päiväpisusta, kun tykkään noista päiväpisseitä enempi tai testit tykkää, kun näyttää vahvempaa viivaa.:)

Mut tässä vauvalan 10 ja 25.
10 ylenpänä ja 25 alenpana.
12589900.jpg - Image - Aijaa.com
12589901.jpg - Image - Aijaa.com
Musta tuo 25 näyttää vahvemmalle.:-o
Onkohan mennyt tehtaalla jostain erästä väärät testit vääriin pakkauksiin?
Kun onhan tuo outoa, että ei niin herkkä näyttäs vahvempaa.:-O

Piti tuo yksi CB tuolta tehdä, mut menee lokakuussa vanhaksi...
12589902.jpg - Image - Aijaa.com
Ihan samisvahvuinen viiva tuli näillä viikoilla/kp:llä kuopuksesta. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Janicas
*Mur-mur*: Oi, kiitos! Sinun sanoistasi tulee hyvälle mielelle.. :heart: Tosiaan toivon tämän olevan normaalia, mitään vuotoja kun ei ole. Ja koko ajan vatsaan ei satu. Ultra 2vk päästä! Huh, miten maltan odottaa... Vieläpä kun minulla saattaa masussa elellä jopa kaksi pientä ihmettä! :heart:

Piipakaa: Hienot viivaset on sinullakin siellä!! :heart:

Smooth: Onnea! :)
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
Mulla alkoi tänään kuukautiset ja meni kyllä luotto rfsun testeihin.. tuntuu että se testiaika on liiankin pitkä niin siinä on isompi riski saada 'tyhjä' viiva:( menkat tuli vielä 3 pvää aiemmin kuin yleensä. Sain kunnon ovisplussan mutta limoja ei tullut juuri ollenkaan mikä on mulle harvinaista. Olisko oviksessa sitten mennyt joku pieleen?no pian yritys taas jatkuu ja viikon loma vauvajutuista:D
 
Mulla alkoi tänään kuukautiset ja meni kyllä luotto rfsun testeihin.. tuntuu että se testiaika on liiankin pitkä niin siinä on isompi riski saada 'tyhjä' viiva:( menkat tuli vielä 3 pvää aiemmin kuin yleensä. Sain kunnon ovisplussan mutta limoja ei tullut juuri ollenkaan mikä on mulle harvinaista. Olisko oviksessa sitten mennyt joku pieleen?no pian yritys taas jatkuu ja viikon loma vauvajutuista:D

Voi harmi :( Olen kyllä kuullut noista mainitsemistasi testeistä paljon negatiivista palautetta :(

Mutta yritys jatkuu :) Onnea seuraavaan kiertoon!
 
Mua kyllä nyt vähän epäilyttää.. Sain siis tänään dpo 10 digitestiin "Raskaana 1-2" ja laskin nettilaskurilla, että olisin vasta rv3+2.. Menkkojen alkamispäivän mukaan jos laskee, niin olisin 4+1, mutta ovisplussa oli niin selkeä (tummempi kuin koskaan!) ettei voi kyllä olla pidemmällä noi viikot.. Onko muut saanu täällä digiin plussaa jo 3+2? vatsakivutkin vaivaavat ja pissalla täytyy juosta koko ajan, en kyllä edellisestä loppuun menneestä raskaudesta muista muuta kuin kipeytyneet rinnat ja menkkakipujen puuttuminen... Voiko raskaudet olla keskenään tosi erilaisia? Tässä kierrossa me muuten käytettiin Preseediä , liekö se ollut tän kierron taika! Hommasin sitä heti, kun jenkkisivustoilta bongasin et moni oli sillä plussannut pitkän yrityksen jälkeen.
 
Lilypie - no sieltähän se viivanen vaan vahvistuupi - ONNEA KOVASTI!:flower::heart:
..muuten, ovatko nuo käyttämäsi R-testit One Step:in(Sofi)testejä?..vaiko esim. Vauvalan?


Ps. milloin siulle tulikaan noilla se eka haamuinen..oliko dpo9/onko siitä kuvaa täällä jossahin?=)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Miun aamupäivä kuvatukseni.
..tulkitsemisajalla..

..ja tulkitsemisajan jälkeen..


Toooosi pitkään oli tällä kertaa tuo tausta punainen, aiemmissa häypyi punerrus nopsaan pois..

Näkyykö mielestänne mitään muuta kuin 1 viivanen?=)
..tällä kertaa en kuvien kontrasteja säädellyt laisinkaan.


((muoks))
Tässä nyt kumminhin testi aavistuksen tummennettuna..


..JA..lopuksi testi nyt tuon näköinen..


Punerrus aivan liian oikiassa reunassa, lähellä kontrolliviivasta..tais olla ihan susi koko testi: /
 
Viimeksi muokattu:
mli
Hei!

Näkeekö kukaan tuossa mitään???



Epätoivonen olo, kun välillä siinä on näkevinään ja hetken päästä taas ei... Taitaa viivat vain vilistä silmissä. Jos joku on innokas muokkaamaan, niin saa ehdottomasti kokeilla..

Anteeksi surkea kuvanlaatu...:ashamed:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä