Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Laalaa pystytkö laittamaan kuvaa tämän päiväisestä testistä? Tuo sun aiempi CB testi on aika siinä rajoilla, että onko se plussaa vaiko ei.... Olen saanut tuon tyylistä viivaa vaikka ollut nega. Siks teinki jatkossa vain pc-liuskoilla :)
 
Laala, en usko noita haamuiksi. Tuo on testin tosi kurja ominaisuus, että antaa noita. Sain aikanaan vielä tummempia olematta raskaana kuitenkaan. :( Oikean plussan tullen tuokin testi päräytti ruutuun kirkuvan sinisen viivan.

Pregcheck on halpa ja luotettava testi, kannattaa sitä jatkossa käyttää.

Oon tosi pahoillani vuodosta! :(
 
Pele, testailin kyllä PC:lläkin. Tänään oli ollu vähän selkeämpi haamu ja kun hajotin testin, niin ihan selkee sininen raita siinä liuskassa, mikä siel sisällä on. Mut näin tällä kertaa. Mä oon testaillu CB:llä ennenkin, ei se raita oo mun mielestä täysleveä jos se on valehaamu. Tai voi tietty olla, ettei mulla oo vaan sit CB:stä niin tota kokemusta.

Joka tapauksessa mulla on kaikis hoitokierrois alkanu vuoto tasan 14pv jälkeen oviksesta, ja nyt meni 3 päivää yli, joten ehkä vaan kyselen gyneltä kahden viikon päästä valistuneita arvauksia, mitä kävi.
 
Tässä mun ilo-suoraani rivissä.. Nois on kauhee sotkukäsiala ku ei kynästä muste meinannu tarttua.. ;D


Mä huomasin tässä syksyn aikana lämmöistä etten parissa kierrossa tainnut ovuloida. Lämmöt notkahti ovulaation aikaan ja limatkin tuli mutta "oviksen" jälkeen lämpö nousi normaalista 36.4stä 36.7 kun ne muissa kierroissa on kohonneet 37.2.. Luulen siis että ovulaatiota ei tapahtunut vaikka kroppa sitä yrittikin.. Mutta eikös ovistikut reagoi just tohon ovislaukasu hormoneihin vaik varsinaista Ota ei tapahtuiskaan.. Tärppikierrossa lämmöt nousi myös ylös asti mutta tässä viikon aikana ovat tiukasti pysytelleet 37.0.. Vuorokaden ennen menkkoja ne yleensä on tippunu aina sinne 36.4ään..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Laala, en saanut koskaan tuolla kunnon negaa, aina tuli haamu. Kunnon plussan sain, kun menkkojen alkamispäivä oli, mutta se oli jo aivan erilainen. Minunkin haamut okivat tasapaksuja tuolloin ja jouduin monesti pettymään ja sillä kommentoin sinulle, että suhtaudu varauksella tuohon kun siitä niin monella huonoja kokemuksia.
Jos sait toisella testillä myös haamun, on tuokin varmasti oikeassa ollut. Jokatapauksessa kurjaa tuo vuoto.

Clearbluen plussatestiin on mennyt jonkin verran rahaa hukkaan. Digi näytti plussaa kun sillä ekan kerran dpo10. :)

Plussatuulia kaikille!! :)

Pele rv17+1
 
mur-mur: Jotain sellaista muistelinkin. Ihana ku jaksat täällä taustakuumeilla! Ja voi, sulla pieni koiravauva, varmasti lievittää tuskaa! Mulla menee nyt viikot 27, ei enää kovin paljon jäljellä siis. :) Hyviä vointeja sulle!
 
Täällä taas. Täti tuli sitten vihdoin kylään viikko sitten. Nyt innolla uuteen yritykseen. Himotestaaja kun kerran olen niin odotan jo innolla oviksen bongauksia ja sitten saakin taas jännätä raskaustestien kanssa. :D ja pettyä jälleen.... :| Noh, niinkauan on toivoa kunnes se tädin ryökäle jälleen saapuu. :kieh:
 
Onko kukaan kokeillu testata ovistestillä raskauden? :D Itsellä kun oli aika monta ovistestiä vielä kaapissa niin kokeilin yhden tehdä, ja aika hauska näky tuli, olispa noin vahva ovis, vai onkohan viivat menny sekasin. ;) Aijaa.com - 11558236
Veikkaisin tärppiä..mikäli kierto jo aikas lopuillaan;)

((muoks))..sinähän oletkin JO raskaana - Onnea:flower:
..toivottavasti ultrasta hyviä uutisia sitten 18.1 - pieniäinen oikiaissa paikkaa ja kasvaa porskuttaa:heart:


Ps. Oletko dippaillut digit aina aamupisukkaan?
 
Viimeksi muokattu:
Tässä mun ilo-suoraani rivissä.. Nois on kauhee sotkukäsiala ku ei kynästä muste meinannu tarttua.. ;D


Mä huomasin tässä syksyn aikana lämmöistä etten parissa kierrossa tainnut ovuloida. Lämmöt notkahti ovulaation aikaan ja limatkin tuli mutta "oviksen" jälkeen lämpö nousi normaalista 36.4stä 36.7 kun ne muissa kierroissa on kohonneet 37.2.. Luulen siis että ovulaatiota ei tapahtunut vaikka kroppa sitä yrittikin.. Mutta eikös ovistikut reagoi just tohon ovislaukasu hormoneihin vaik varsinaista Ota ei tapahtuiskaan.. Tärppikierrossa lämmöt nousi myös ylös asti mutta tässä viikon aikana ovat tiukasti pysytelleet 37.0.. Vuorokaden ennen menkkoja ne yleensä on tippunu aina sinne 36.4ään..
Kyllä. O-testi reagoi juurikin siihen LH-piikiin..ja ovista EI siltikään saata tapahtua(limat&halut voipi silti myös olla)
Onnea vielä!:flower::heart:

Ps. minä tiedän myöskin heti lämmöistä, onko ovis ollut, vaiko ei.
 
Viimeksi muokattu:
Näkyykö apteekin raskaustestissä jos ei oo raskaana ihan tosi himmee punainen siinä kohdalla missä pitäis tulla viiva kun on raskaana? Mulla piti eilen alkaa menkat ja kun ihan läheltä tiiraa niin jotain tosi himmeetä erottaa mutta semmonen oli jo monta päivää sittenkin eli ei oo vahvistunut yhtään...?
 
Viimeksi muokattu:
Helmiodottaja-85 Jos sulla on kemiallinen raskaus ja siksi ei vahvistu tai sit oot raskaana, mutta ei näy vielä testissä....odota pari päivää ja tee uudestaan. :) itse apteekin testillä saanut vain roskishaamun ja siinäkään ei mielestäni ole ollut väriä enkä ollut raskaana. eikös se ole niin että jos siinä on väriä niin se on plussaa, on se sitten kuinka haalea tahansa?
 
Mä liityn tähän hauskaan ketjuun. On tosi jännä nähdä muiden testejä ja päästä iloitsemaan kun se plussa sieltä tulee. Onnea vaan kaikki plussanneet! Ja tsemppiä kaikille jotka yrityksistä huolimatta eivät vielä ole päässeet ihan sinne saakka - kyllä se vielä jonakin päivänä tärppää!

Mulla on menossa kp41 ja DPO 9. Kotona on tällä hetkellä ainoastaan vino pino ovistikkuja ja yksi CB r-testi. Milloinkahan kannattais testailla noilla ovistikuilla? Niillä kai voi kuitenkin saada jotain vinkkiä onko ihmettä tapahtunut. Olisiko liian aikaista testailla maanantaina, eli DPO 10? Aikaisemmin itselläni raskaustesti näyttänyt plussaa (kaupan Pregcheck) DPO 12 aikasintaan ja CB vasta pari päivää myöhemmin.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hei! Tuun tänne tuskailemaan tikkujeni kanssa. Eli dpo 10 testattu:

Aijaa.com - 11582180 iltapissasta molemmat (apteekin oma ja sofi one step).
Samana iltana digillä "raskaana 1-2"

Seuraavana aamuna (dpo 11) sofi one step-liuskalla haaleampi haamu kuin edellispäiväisissä testeissä, illalla taas vahvempi kun edellisen illan testi.
Nyt tänä aamuna (dpo 12) taas haaleampi kuin eilisiltainen mutta saman vahvuinen kuin eilis aamuinen.

Ei varmaan pidä huolestua kun aamutestit niin hailakoita?? :D
Kuitenkin vasta dpo 12.

Oireina löytyy tissien lievä kipuilu, kokopäiväinen kuvotus sekä alavatsakivut, ajoittain melko voimakkaat kivut. Voimakkaimmat kivut tulee harvoin onneksi ja kestää korkeintaan minuutin.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
dpo12, koitettu ottaa parempaa kuvaa :)


Otettu parin tunnin pidätyksellä yövuoron jälkeen :D Kyllä siellä joku myyrä taitaa olla pesäkoloa kaivamassa :rolleyes:

Mulla on oireina ollu älytöntä närästystä useampana päivänä, ja erilaisia mahakipuja, väsyttää iltaisin normaalia aikaisemmin, välillä tullut nenään jotain erikoisia hajuja. Ja ummetusta oli parina päivänä.
En kyllä voi uskoa täysin vieläkään että olis viimeinki tärpänny, pakko oli tilata digi, tulee 2-4 arkipäivän sisällä, joten hyvää aikaa viivan vahvistua ja saa vielä jännäillä :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kiitos Heilanga vastauksesta. Tänään tein uudestaan apteekin raskaustestin ja ihan selvä toinen punainen viivahan siitä tuli... Eli kivasti muuttunut vuorokaudessa. Nyt vaan toivotaan että pysyis tämä raskaus. Takana yks keskenmeno eikä vielä yhtään lasta...
 

Yhteistyössä