Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei ja apuja kaivataan!!

Eilen illalla dpo9, pregent stickillä miehenkin silmään selkeä haamuviiva! Tänään aamupäivällä 2,5h pissatauon jälkeen cb digi "ei ra kaana" (s puuttu :D). Fiksuna avasin ja toisessa liuskassa erittäin tumma viiva sekä vaaleampu viiva ja toisessa liuskassa yksi haalea sininen viiva/haamu.

Tänään meän tien kinkerit illalla ja harkitten avaanko siiderin - hyvä käyttää tekosyynä himotestaajalle/malttamattomuudelle ;)
 
Ei vitsit näistä testeistä ota selvää. Aikaisemmassa viestissä laitoin ton mun testisuoran, alin tehty tänään klo 10 ja nyt tein kuudelta toisen, haalentunut oli. Maha on nyt kipeä, ihan ku menkat alkais. Voiko LH-huippu oikeesti hävitä kuudessa tunnissa?
 
Ange: testaapa CBllä uudestaan parin päivän kuluttua. Itse sain Raskaana 2-3 perjantaina iltapissalla 3 h pidätyksellä. Ennen sitä olin saanut haaleat plussat liuskatesteillä. Tänään testasin Apteekin omalla ja sain haalean (!) plussan. Eli itse luotan enemmän siihen digitestiin...

antenni: ainahan aikaisin voi testata mutta sitten voi myös pettyä koska harvoin plussat näkyvät noin aikaisin... Itse testasin 27.8 ekan kerran, mulla oli silloin dpo 10 eikä mitään näkynyt. Torstaina testastin samanmerkkisellä testillä ja silloin sain jo haalean plussan :) En ajatellut testata enää sen negan jälkeen mutta testasin sitten kuitenkin ovistestillä ja koska se oli positiivinen niin ajattelin että sitten r-testikin näyttäisi sitä samaan ja oikeassa olin :)
 
Eikä! Nyt ei taas tajuu :D Tein tänää huvikseni vielä ovistestin ja nyt oli taas plussa (klo 10 aamulla). Aattelin et haluun testata cb:llä kans, no eiku apteekkii ja ostaa digejä ja digi näytti sit päiväpisusta negaa... No jos ihan illalla viel yks liuska ja sitten huomen aamusta liuska ja jos siinä jotain ni digi. Se on vissiin ihan normaalia et ovistesti saattaa näyttää useemmanki päivän plussaa. Täähän lähinnä vaikuttaa vaan sitte noihin dpo päiviin eli ovis onkin oletettua myöhemmin.
 
Heh...hätähousu täälläkin kaikkine oireineen ja ei oireineen, mutta kun ei ollut raskaustestejä :D Tai oli joo...löytyi pissimisen jälkeen....eli pissasin dpo12 ovistestiin :LOL: Testiviiva pamahti näyttöön samantein kun pissa liukui testialueen läpi...huomen aamulla jatkuu kokeilut! Testivuorossa ovistesti ja raskaustesti! :p

 
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
kertokaapas nyt viisaammat:wave: kun en vielä niitä ovistestejä ole saanut. Siis viime kierrossa löysin kyllä oviksen limoineen kaikkineen mutta silloin emme vielä olleet päättäneet yrittää joten menkat tuli 22.08. ja loppuivat 27.08. MUTTA 12.08 asti olemme harrastaneet seksiä lähes joka päivä, ja oviksen pitäisi olla tänään tai huomenna. Mitään limoja ei ole tullut (paitsi vetistä, tuntuu ihan kuin menkat alkaisivat?) mutta alavatsaa nipistelee senkin edestä. JOTEN voiko olla että olisin tullut raskaaksi jo heti ovulaation alettua ennenkun mitään limaa edes tulee vai eikö sitä ovulaatiota ole tässä kierrossa? :O
 
NNä näätkö punaväriä? vai onko mulla vaan jotkut vaal pun lasit päässä? :D mikäs tässä sit on herkkyys?
esikoisesta sain liuskatestiin ihan olemattoman viivan ja apteekin omaan seuraavana päivänä jo ihan selkeen.. et jos menkkoja ei nyt kuulu ni teen varmaan ylihuomenna sit sellasen. mulla kun ei yleensä oo menkat yhtään myöhässä....
 
Hei, mielipiteitä tarttis! Tein eilen aamuna ekan testin ja se näytti ihan selkeen plussan, tänään sit tein päivällä toisen ja se oli ihan selkeesti haaleempi.

12628463.jpg - Image - Aijaa.com

Toi alempi siis eilen dpo noin 12, ja ylempi tän päivän. Mietin että voiko sillä olla noin paljon merkitystä että tein toisen aamupissasta ja toisen päivä, vai täytyykö nyt varautua siihen ettei kaikki kunnossa.. ?? Molemmissa näkyy luonnossa selkeemmin viivat mutta ero näkyy hyvin myös kuvassa.
 
noku ei tossa meijän kaupassa oo pc:n testejä :/ ostin eilenki siks noita rsfu:n testejä ku ne oli ainoita mitä oli ja viel vika paketti :D oisinki paljon mielummin ostanu pc:n testejä!! apteekin omaan luotan :) vaikee vaa yölläki pidätellä nii kauaa et sais aamuks mahd vahvaa tavaraa :D saatika sit tällee päivällä...
 
Hei, mielipiteitä tarttis! Tein eilen aamuna ekan testin ja se näytti ihan selkeen plussan, tänään sit tein päivällä toisen ja se oli ihan selkeesti haaleempi.

12628463.jpg - Image - Aijaa.com

Toi alempi siis eilen dpo noin 12, ja ylempi tän päivän. Mietin että voiko sillä olla noin paljon merkitystä että tein toisen aamupissasta ja toisen päivä, vai täytyykö nyt varautua siihen ettei kaikki kunnossa.. ?? Molemmissa näkyy luonnossa selkeemmin viivat mutta ero näkyy hyvin myös kuvassa.
Itse sain AINA iltapäivä virtsasta vahvemman plussan, kuin aamu.=)
..miun aamupisukka on aina laihaa lirua.

..plussatuulosia:heart::heart::heart:
 
Hei. Onko joku saanut joskus pc:n testiin viivanpaikkaa? Mikä herkkyys niissä.? Ite en ikinä ole saanu ku plussia niihin ja on tullu testattua monta negaa.. nyt olevinaan jotain näen, mutta tiiä tuota?! Ei musta kuvassa taas näy mitään. Jos osaan ni koitan saada pari kuvaakin laitettua.
 

Yhteistyössä