Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Ruska: käypä hakemassa CB digin, se kertoo totuuden ;) Mä plussasin viime viikolla ovistestillä (suurinpiirtein samanlainen viiva kuin sulla) ja seuraavana aamuna sain sitten Sofi ja David testeillä haamuja. Sitä seuraavana päivänä tuli CB digiin "Raskaana 2-3" :) Mulle nuo liuskatestit antavat haaleita plussia vaikka menkat ovatkin myöhässä, tällä kertaa sain vahvan viivan Sofi testiin vasta vko digi-plussan jälkeen.

Täytyis kai hakea, mut kun se digitesti tuntuu aina jotenkin niin tylyltä ratkaisulta kun testi ilmottaa kylmästi vaan "raskaana" tai "ei raskaana" ja mä tykkään noista viivoista paremmin tihrustaa kun ne saattaa antaa ees jotain toivoo, vaikkei sitä oliskaan..silti ne menkat on aina jotenki pehmeempi laskeutuminen todellisuuteen kuin se digi :D yhyy :(

Ei mun tämän aamuiset viivaset r-testissä näyttäny mitään uutta..ihan yhtä tyhjää, joten kai se kirves on taas vaan näiltä osin heitettävä kaivoon. Huomenna tai ylihuomenna viimeistään pitäis taas täti punaisen kurvailla paikalle...hmh.

Muoks: EHKÄ SITTENKIN! testiajan SISÄÄN jopa alkoi haamuilemaan enemmän kuin eilen! ja siinä on mielestäni nyt jo ripaus punaväriä, ja eilen kyttäsin niitä testejä kunnon päivänvalossa ulkona, nyt olen tässä keittiössä missä ei näe edes meikata ikinä kunnolla ::::))) mutta ny jäitä pöksyyn ja toivon että tämä ois totta ja että en näe omiani ja että viiva siitä vielä vahvistuis. Voipi olla että mulla on sitten ovis ollu joku päivä oletettua myöhemmin tai kiinnittyminen ei oo ollut silloin kun kuvittelin sen olevan...ei osaa sanoa.

Josko tää nyt vihdoin olis sitä itseään 2 VUODEN ODOTUKSEN jälkeen :) iiks. Otan kuvan tuosta testistä sitten päivemmällä, jos toi viivanen pysyy hengissä sinne asti muuttumattomana ja saatte te "ammattilaiset" sitten kertoa mulle että mitä hän näyttää :) pitää vissiin uskaltautua nyt se digi käydä ostamassa....koitan nyt vaan itelleni sanoa että toi ei vielä kerro mitään, kun on kaikesta huolimatta joku haamujen esi-isä, eikä vielä kannattais kyllä varmaan innostua.
 
Viimeksi muokattu:
Taidan alkaa parkumaan kohta, aamulla testattu haalea viiva, pitäis alkaa näkymään jo, jos tosi kyseessä.. koitan parin tunnin päästä uusiks jos aamupissa on laimeempaa, mutta jotenki tuntuu, että toivo mennyt.. vaikka viivan pitäiskin vahvistua vasta parin päivän välein, mutta silti.. :/ varhaisia päiviä tässä vasta eletään, dbo.sta ei mitään varmuutta, mutta odottelen menkkoja 4-6pv päästä alkavaksi, mutta.. kun haamuillut olen jo muutaman päivän, niin mahtaako pitää paikkaansa.. kiertopäivä vasta 23.voisin olettaa oviksen olleen kp 14-16.. auttakaa nyt, pää leviää kun ei ymmärrä mitään.



Ylin sunnuntailta, eilinen keskellä ja tämä aamu alla.

Muoks. Niin eihän tosta kuvasta näe mitään ilman muokkailua.
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan taas kaikille!

Täällä nyt kp27/24?, yk2, dpo10?... Ei menkkaoireita, nännit herkillä, pissalla eilenkin kävin varmaan 17krt. Nyt aamusta testattu r-testi, se oli nega.
En tiedä mitä täsä pitäisi nyt päätellä.. Edellinen kierto oli hemmetin lyhyt, oviksesta viikko ja menkat alko, kp24. Nyt ylitetty tuo kp24, ja oviksesta kans tosiaan alta pari viikkoa. Oottelenko viikonloppuun että tulee se dpo12-14? vai millon sitä kannattaapi seuraavan kerran testata.
Eilen kohdunsuuta tunnustelin myös, oli hyvin korkealla ja napakka. Normaalisti kuukautisten aikaan se on mulla pehmee ja kipee. Nyt ei sattunu yhtään. Lisäksi tuosa häpykummun yläpuolella tuntuu hassu kova kohta, ei oo ennen pistäny silmään tuommonen... Voiko muka kohtu tuntua jo näin varhases vaiheessa noi ylhäällä.. ?

Vinkkejä tänne kiitos! :)) Ei malttais millää oottaa et tulis se positiivinen tai edes ne hemmetin menkat alkais.. Lähtee järki täsä touhusa kohta :(
 
MAicy odottele vaan sinne dpo 12 saakka.... mulla ei näkynyt dpo 9 mitään, dpo 12 First singalin heikko plussa ja digin plussa, mutta koska pakko oli vielä testata niin dpo 14 eli kp 29 (tässä kierrossa) näkyi jo tosi vahva plussa apteekin testissä. Tosin ensimmäisessä raskaudessa näkyi heikkokin haamu vasta lähempänä kp 40 (kierto 32pv) että että....yksilöllistä ja näköjään raskaudestakin riippuvaa, jollei mulla oo sitten nyt kyydissä kaksoset, mikä sekin on mahdollista....
 
Ruska-
Samat fiilikset digitestistä! Mulla taas tämän aamuinen Davidin testi positiivinen (haamu?).
Tilasin eilen netistä Clearblue viikkonäytöllisen digin.
Pelottaa juurikin jos testi sanookin tylysti ettei ole raskaana... :|

Maicy-
Itse sain haamun dpo 15 ja sitä aiemmin hyvin hyvin haalean viivan.
Kannattaa varmaan odotella vielä pari päivää ja sitten teet uutta testiä!
Raskaushormonihan tuplaantuu joka päivä. :)

Laitan kohta kuvaa tämän aamuisesta testistä.
Vaikea sanoa onko tummempi viiva kuin eilen, ehkä hitusen... :D :heart:
Siskoni on suht samoilla viikoilla raskaana ja meillä on ihan samanlaisia vatsakipuja.
Vatsakivut ja selkäsäryt tulevat iltaisin, vahvimmin kun makoilee selällään.
Muitakin selkeitä oireita toki on... :)


Muokkaus:

David dpo 16




Vaikea saada vangittua viivaa kuvaan. :| Livenä siis tummempi.
 
Viimeksi muokattu:
hiulu ja Jessica1 : Kiitoksia viesteistänne! :) Helpottaa kummasti oloa kun saa muiltakin vinkkejä kuin vaan oman pään sisällä pohtii ja miettii. Nyt siis odotellaan sinne torstaille, niin tulee dpo12, tai sit lauantaille jollon dpo14.. Ovis siis suurinpiirtein tiijosa kun testailin sillon ja tuli melkein vahva plussa ja seur. päivänä jo haaliampi.. Ja oviksen jälkeen sit nännit herkillä ollu ja perus limaisuus tullu kanssa.. Eli uskon siis et ovis oli sillon ku testailin.

Hiululle onnittelut plussasta ja Jessicalle kans! Toivotaan että se plussa vahvistuu vielä sulla :)
 
Ruska-
Samat fiilikset digitestistä! Mulla taas tämän aamuinen Davidin testi positiivinen (haamu?)
Jeps. Tylyä toimintaa, varsinkin ku joka kuukausi pettyy muutenki :(

Tässä nyt pari kuvaa siitä aamuisesta testistä, taitaa olla vähän kulahtanut toi "viiva" mikälie nyt onkaan sitten olevinaan vai onko vaan omaa mielikuvituksen tuotetta, mutta kertokaa näettekö näissä edes JOTAIN:

12649456.jpg - Image - Aijaa.com

12649460.jpg - Image - Aijaa.com

p.s testi siis tehty aamulla klo 6 ja mun mielestä tossa oli ehkä enemmän punasta, ja nyt vasta sain siitä otettua kuvan, joten ei testi varmaankaan ihan alkuperäisissä voimissaan enää :D

Se nyt hiukan pelottaa, että kun tässä mennään jo dpo12 ja dpo 3-4 tuli ruskeaa vuotoa tuon pari päivää joka vessakäynnillä ja seksin jälkeen sitä oikein holahti ja siihen se sitten loppuikin kyllä, että jos se on ollut mahdollinen kiinnittymisvuoto niin sittenhän ei välttämättä oo kyllä kiinnittynyt kohtuun asti noilla pävillä ja siksi testit näyttää nuin haaleita viivoja.

Nyt on tissit, etenkin nännit, aivan järkyttävän *elvetin kipeet, mitään kireempää paitaa ei voi päällä pitää tai tuntuu että tissit räjähtää. Ja näin ei ikinä ole ollut vielä missään kierrossa, muussa kuin siinä kun viimeksi raskauduin. Silloinkin testi näytti dpo13 ja ihan vahvaa plussaa samantien ja iltapissasta vieläpä, että siks nyt hämää...vai voiko raskaudet tässäkin suhteessa niin paljon toisistaan erota, että ei tuu kunnon plussaa testiin vielä? APUA. Hermo huono nyt. Ei enää ymmärrys riitä.
 
Viimeksi muokattu:
Kyselisin hieman jos teistä joku on perehtynyt asiaan, että miksi 25IU testit näyttää
herkemmin plussan kuin 10IU testit? Minä en vaan ymmärrä sitä?
Onko kukaan selvittänyt asiaa tarkemmin, sillä muistelisin että täällä siitä on joskus
kirjoitettu ja sama todettu aikaisemminkin. Tilasin vinon pinon 10IU testejä ja nyt jo
harmittaa että mitä niillä tekee? No voihan niitä tietysti huvikseen aina dippailla=)
 
Heippa, olen uusi hätähousu täällä! :)

Tauku, mä olen kyllä aina luullut että 10IU testit on herkempiä kuin 25IU. Mutta ei sit vissiin ole?
Mitäs olette mieltä onko mitään järkeä vielä huomenna testailla kun on kp 23/28? Turvottaa aivan älyttömästi ja alavatsassa nippailee ja tuntuu oudolle. Aivan kuin menkat alkaisi mutta ei mulla koskaan tunnu "menkka-oireet" kuin vasta sinä päivänä kun menkat alkaa. Ja ihan säännöllinen kierto on. Kun muistelen niin aika samantapaiselle tuntuu kun silloin kun esikoista odotin alussa. Mut voiko mikään testi vielä näyttää edes sitä haamua? ;)
 
Viimeksi muokattu:
onko minulla sittenkin ovis lähellä... alin on aamuinen ja ylin hetki sitten.


kertokaa mielipide

Mulla ainakin näyttää aina tollee kun ovis lähenee..eka on ihan olematon viiva ja sit yhtäkkiä pamahtaa tuollainen megaviiva, vällyjen väliin vaan tänään heti ja testaa huomenna vielä aamusta uudestaan. Voihan olla että sun ovis on jo huomenna heti, mulla ainakin itellä se menee ohi jos tuon viivan jälkeen vielä jää ihmettelemään ja odottamaan, pakko aina testata aamuisin ja iltaisin kun mulla on niin nopea toi lh-huippu, että saattaa hujahtaa tosissaan ohi noinkin nopeesti jos ei oo tarkkana tai odottaa että se viiva siitä vielä vahvistuu :D
 
jee tää on kuin lotto voitto jos ois ovis.. lasta yritetty pari vuotta ja eka hoidollinen kierto. viimeks ovis oli kp32 nyt on vast kp 18... ja vasemmalt munasarjast tuikkii kivasti ja lääkäri meinas et sielt ne irtoo
 
noni mahtavaa! toivottavasti se olis nyt niin. Kannattaa muuten alkaa syömään vehnänalkioöljyä, ja miehelle myös..ja sinkkiä kans miehelle ainakin. Monet on vehniksestä plussanneet, toivottavasti nyt minäkin kun oli eka vehniskierto..pari päivää viel jännäillään miten käy :) meillä kans 1,5-2v yritystä takana..alkaa toivo hiipua jo kohta
 

Yhteistyössä