Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Harjoituskappale onpa komia viiva :heart:

Täällä päällä syvä ahdistus, tän aamun viiva vastaa dpo12 viivaa eli on hailakampi kuin eilinen. Ja eilen iloitsin siitä kun viiva on lähtenyt tummumaan hienosti. (Tällä kännykällä tähän ei voi laittaa kuvaa?)
 
harjoituskappale komia viiva sulla!

Omaa napaa: Kaksi erimerkkistä testiä tehty samasta pissata toinen apteq herkkä testi ja toinen clearblue raskaustesti ja kummatki negaa mun mielestä. Joten eiköhänn täti kurvaa maanantaihin mennessä. Ahdistaa vaikka kuinka tikutaa oviksen ja aktiivisesti tallettaa niin ei sitten millää tärppää.
 
MammaLa Samaa mieltä kuin Tähtitomu! Kun katsoo käänteiskuvaa niin alimmainen testiviiva on leveämpi kuin toiset. :) Mielenkiintoinen sivusto muuten..pitäisiköhän itsekin rekisteröityä tonne? ;) Mulla menossa dpo 8 ja ajatelkaa, en ole testannu ainuttakaan kertaa eikä mulla ole edes testejä! Noh, uskoisin et asiaan tulee muutos maanantaina (dpo10) mut sitten se on ainakin melkein lähestulkoon tervettä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Mitkäs noista netistä tilattavista testeistä ois samaa luokkaa luotettavuudeltaan kun noi markettien PC:T? Ne ei mulla meinaan oo antanu ku kerran turhan viivan. Ja nyt kun siirto toivottavasti lähestyy niin tiedän että tarviin rekkakuormallisen testejä kun mieskin on viikot muualla eikä oo toppuuttelemassa :D
 
Moikka! Ajattelin täältä kysellä hieman mielipiteitä :) tein tänään iltapäivällä predictor merkkisen testin. Kontrolliviiva ilmestyi normaalisti mutta testi viivan kohdalle tuli puolikas punainen viiva, ja toinen puoli oli tooodella haalea. Onko kellekkään käynyt näin?:D teen kyllä aamulla uuden testin mutta kiva olisi kuulla mielipiteitä :) plussa tuulia kaikille!
 
plussatuulia Pahoittelut tädistä! :hug:

tirpana1 Hmmm, hankala mennä sanomaan mitään ilman kuvaa. Toivottavasti saat aamuiseen testiisi plussan! :)

Minä sorruin! :ashamed: Rekisteröidyin siis tonne sivustolle niin pitihän se testi sit apteekista asti käydä hakemassa. Jännä nähdä et niin monet on veikanneet tota plussaksi vaikka itse en livenä kauheesti mitään siinä testissä näe. Tässäpä teille:
Pregnancy Test Gallery - Image #193005 | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädistä :(

MiNalo kyl tossa munki mielestä jotain himmeetä väriviivaa on havaittavissa. Tervetuloa mukaan tuonne CtP-sivustolle :)

Oma napa: mun tälle aamulle säästelty digi oli viallinen!!! :mad: Pregcheck antoi tänä aamuna eilisen vahvuisen tai vähintäänkin yhtä vahvan punaviivan. Tosta digistä vielä, purin sen ja vertasin puhtaaseen negadigiin (tehty tästä kierrosta ennen ovista) ja ne viivat digin sisällä oli kyl tosi tummat. Etenkin se alin liuska, joka käsittääkseni on se herkempi liuska, mut siihen ylempäänkin tuli tummempaa väriä (ylempi liuska on käsittääkseni se ei-niin-herkkä).

Lähteenä noissa liuskojen vahvuuksissa on: Estimate the conception time with a Clearblue Digital Pregnancy Test | Healthcare Professionals Ja tuolta Download professional series brochure. ;) - siellä on selitetty kuvina noi viivojen paikat.

Tässä vielä dpo12-15 testailut: Pregnancy Test Gallery - Image #193184 | Countdown to Pregnancy
 
Viimeksi muokattu:
MammaLa Mitä se digi siis sanoi vai sanoiko mitään? Siitähän kannattaisi tehdä reklamaatio niin saat uuden testin ilmatteeksi viallisen tilalle! :) Toi tän päivän liuska on mun silmiinkin vähintään samanvahvuinen ku dpo 13. Kaikki sormet ja varpaat täällä pystyssä et viiva lähtis tuosta vielä vahvistumaan!! :heart:

Mulla ei tänä aamuna näkyny mitään...tein Clearblue Plus -testin. Mut en masennu vielä, tänään kuitenki vasta dpo 9. :)
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Apua! Ovulaatiosta nyt 7pv, testiin olin eilen saavinani pienen super haalean haamun.. siihen nyt en täysin usko mutta mä tiedän olevani raskaana.. älkää kysykö, mä vaan tiedän:) eilen oli hellä hetki miehen kanssa ja tänään aamulla tuli vähän verta.. miksi? Voiko kiinnittymisvuoto tulla viiveellä? Vai onko tämäkin nyt jälleen kemiallinen ja menossa kesken? Vai mitä mulle tapahtuu? Hämmentää tuo viikko ja eilinen haamujen haamu?
 

Yhteistyössä