Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

surtiK: mitä väliä sillä onko se plussa vai pelkkä haamu? kuitenkin positiivinen tulos kun kaksi viivaa :) onnea!
Siis ei sillä ole mitään väliä, vaan tarkoitin, että joko tuon voi laskea plussaksi.
Mulla oli kesällä yks keskenmeno ja siinä tuli aikalailla samanlainen hailakka viiva, nyt en osaa tähän vielä suhtautua ollenkaan.
Eka raskauteni (joka on nyt 2v9kk touhotin) oli alusta alkaen hyvin selkee, viivat oli kirkkaanpunaiset jo ihan alussa (4+1).

Nyt mä oikeestaan vaan ootan, että milloinka vuoto alkaa.
 
Siis ei sillä ole mitään väliä, vaan tarkoitin, että joko tuon voi laskea plussaksi.
Mulla oli kesällä yks keskenmeno ja siinä tuli aikalailla samanlainen hailakka viiva, nyt en osaa tähän vielä suhtautua ollenkaan.
Eka raskauteni (joka on nyt 2v9kk touhotin) oli alusta alkaen hyvin selkee, viivat oli kirkkaanpunaiset jo ihan alussa (4+1).

Nyt mä oikeestaan vaan ootan, että milloinka vuoto alkaa.
sddd
 
Viimeksi muokattu:
Millaisia kokemuksia davidin herkistä liuskatesteistä??? Kp 31/29 (täti ei koskaan myöhässä) ja davidin herkkä näytti negaa vielä eilen illalla... menkkaoireita ei ole mutta alavatsalla outoa nippailua.. :)
 
piupiuu mulla davidin erittäin herkkä näytti vasta kp26/25 selvän plussan, siihe asti ekaks kp23/25 viivanpaikkaa ja kp24/25 eteenpäin hyvin haalean haaleaa haamua. Ei toi mun mielestä mikään erittäin herkkä ole, kun Pregcheckin normaaliliuska näytti kp24/25 jo plussan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ensimmänen;27597785:
Dpo 13:

Pregcheck on vahvistunut, mutta ei ne viivat vieläkään ihan tasavahvoja ole.. Ääh, koskahan sitä uskaltais ees vähän huokaista helpotuksesta!?!?!?
Oottelehan ihan rauhassa, kyllä se siitä vahvistuu. Mulla muistaakseni vahvistui tasavahvaksi vasta viikoilla 5+ tai 6+ (ihan tarkkaa muistikuvaa ei oo).

Kyllähän sitä itekin oli ekan raskauden aikana huolissaan vaikka mistä. Jos yks asia helpotti niin hetken päästä sitä jännitettiin jotain muuta. Mut sellastahan se on ja toisaalta ihan hauskaakin, kunhan ei tee siitä liian isoa numeroa.
 
  • Tykkää
Reactions: Ensimmänen
Sainko mä nyt haamun?! tää testi on siis tehty 4 päivää ennen menkkoja eilen. Ja tän päiväsessä tikussa ei mitään näkynyt, mutta eilisestä huomasin nyt viivan kun en eilen sitä kunnolla kerennyt tihrustamaan, mutta nyt...

Raskaustesti on apteekin oma, joten niissä nyt ei kai ihan hirveän usein noita "tuhria" viivoja ole?

Kertokaa mielipiteenne: Aijaa.com - 11347226

Tässä myös kuva paljonpaljon muokattuna kun koitin saada kunnolla näkyviin että jos siellä jotain ois..: Aijaa.com - Muoks

Apuja nyt nopsaan :)
 
On eilen tehty, enkä kerennyt tutkia testiajan sisään että tuliko haamua vai ei ja vasta seuraavana päivänä (tänään) tuon huomasin kun vertasin tämän päiväiseen testiin. Mutta odottelen nyt nätisti shen asti kun menkkojen pitäisi alkaa ja testaan sitten vielä uudestaan. Clearbluen digtesti tallessa vielä, niin sitten pitäisi ainakin varma tulos tulla.

Mutta tämän päiväisessä testissä ei näy haamun haamua kyllä, eli paha mennä sanomaan.
 

Yhteistyössä