Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Onnee hei kaikille teille, joilla sitä plussaa siellä näkyy. Itse nyt vuodan sitten senkin edestä, mitä niitä hilloja tässä välissä ei ole tullut! :( Ärsyttää niin perkeleesti!

Mutta ei pidä lannistua, tästä on nousu vain ylöspäin... Vartokaas vaan, kun on testaamisien aika, niin oon täällä taas ahdistelemassa teitä!! :D
 
Heissan tytöt. Täällä ei mittään uutta. Ei menkkoja ei tissi särkyjä, mutta ei myöskään viivaa testissä. :(
Ehkä mulla olikin ovis lauantaina. Ajattelin, et en testaa vähään aikaan ja jos ei menkkoja näy ensviikkoo mennes, testaan sit uusiks. Laitan nyt vielä tän illan kuvat jos siihen vaikka sillai ilmestyis viiva! ;)
Saa tietty sanoa, jos jottai näkyy. Itse kun näen viivoja joka paikassa. :D

5min kohalla
image - Aijaa.com

20min jälkeen
image - Aijaa.com
 
Minä oon saanu one stepillä (mammaksilta) viivanpaikkaa/roskishaamua.. sillo kun en ollu raskaana. NYtkin ne mun mielestä jotain näytti ku aloin testaa jo dpo 7 niillä.. tuskin piti paikkansa ku vasta näi myöhään plussasin. Pashoja!!
 
mymosa
väritön oli munkin viiva tai mikä lie taas olikaan.. ärsyttää tuollaset..

Piti ihan kaivaa testi roskiksesta ja kyllä se viiva heti siitä silmiin pisti, eli täysin selvä viivanpaikka. Onneks en tilannut kuin 3, voin vaikka huvikseni testailla ne tässä menkkoja ootellessa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onnea neIHM!!!! Mitä mä sanoin. ;)

En näe Heilanga mitään... :( Mutta voi olla koneessa, tämä on aika huono näytöltään.

Jaa, mun testailut taiskin loppua lyhyeen kun kp 1 yllätti tänään. Tai siis tuli tilkkasen verta vessassa. Nyt odotan et hanat aukeis kunnolla. Kylläpä vituttaa.
 
Viimeksi muokattu:
Aukaseppastuo Apteekin Oma. Oisin kyllä näkevinäni mutta tuo pleksi heijastaa. Mulla antoi eka roskishaamun, sitten haamujen haamun ja sit vasta ihan haalean viivan. Mä en noihin ole saanu turhia viivoja koskaan. Mutta hitaasti vahvistuu mulla apteekin oma kun pc näyttää selvemmin.
 
Näkyy siinä jotain, mutta ei ihan selvää viivaa, mutta väriä kuitenkin testiviivan alueella. Kännykällä näkee selvästi, näytöllä menee vähän puuroksi.. Jospa se ois vielä viivanen parin päivän päästä! Peukut pystyyn =) :heart:
 
tein apteqin. se sekos, heitti ihan kirkuvan toisen viivan siihen yhtäkkiä,ja sit se hävis. tein toisen,siihen tuli heti viiva, mikä on ihan hailura mutta värillinen.pregcheck näyttää kans hailuraa viivaa. en ymmärrä,aamulla ei tullut oikeestaan mitään? pregcheckissä jo testiajalla näkyi jotai,nyt kuivuttuaan paremmin. pissa rakossa ehkä puol h, eli ihan ku vettä! oon ihan sekasin nyt kyllä..
 

Yhteistyössä