Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Kyllä voi aiheuttaa,mulla on melkein joka kierrossa :D ikävää mutta totta..
Eli neuvolaa parempi osoite taitas olla lanttutohtori :D No joo... mä tässä aloin jo sitten tutkimaan myös ovisoireita. Jos mulla onkin sellainen sitten käynnissä/alkamassa, kerta molemmilta puoilta munasarjoja nippailee (tätäkin sitten ensin ajattelin raskausoireeksi). Pitääkö nyt sitten hakea ovistestejä seuraavaksi. Mä kyllä olen yleensä tunnistanut mun oviksen, mutta jospa tuo kierto on sitten jotenkin sekaisin, kun tammikuiset menkat(tuhru) oli mitä oli ja viimeksi sitten tuli tulvimalla. Ja yleensä ennen ovista lämmöt on alta 36.4, nyt ne on koko ajan ollu vuodon jälkeen 37 pintaan.
 
Tein vielä testin tässä iltasella.. Näättekö te mitään? Mä nään ja ilmestyi pinkkinä 3minsan kohdalla jo.. Antaako toi tollasia turhaan? Sofin liuska (25). Haaleahan se on ja vaikea saada ikuistettua..

5 minsan kohaldta salamalla ja ilman


kuiva


Muoks! Vertasin aamuista ja illalla tehtyä niin selvä ero. Tässä iltaisessa näkyy leveä pinkki viiva kun läpivalaisee, aamuisessa ei näy. Näkyy se muutenkin mutta selvempi oli sillo heti testiajalla ja märkänä. Huoh.. miksi pitää kiusata ja nostatella toiveita. Tää on eka oikea haamu nyt.. ihan värillinen sellainen. Varmaa rikkinäinen testi tää..
 
Viimeksi muokattu:
Nuo Sofin testit on ihan perseestä. Ite viime raskaudessa niillä testailin ja negaa/harmaata viivaa näytti. sit tein apteekin oman ja pregchekin niin ihan selvät pinkit viivat tuli.
Samoin Rfsu:n testiin tulee viiva joka kerta olitpa raskaana tai et- et haamuja antaa ihan turhaan.
 
Hyvä että joku muukin näkee! Itsekin mietin että onko viivat verkkokalvoisss jo. Mulla ei ole kokemusta näistä Sofin liuskoista aiemmin, joten ei ole vertailua ku eiliseen ja tän aamusen ja aamulla oli iha hirrveen hentonen haamu mun mielestä mut eilen ei mitään. Vaikka kui pyörittelin tikkua. Äsken jo tosiaan 3minsan kohdalla vilkasin testiä ja alkoi pumppu hakaamaan.. varmaa tiedätte mitä tarkoitan. Noh, jää nähtäväksi. Aamulla pitäs olla jo vahvempi. Kp 39 jo.. ei harmainta hajua enää mite mun kroppa sit toimii.. mut näin pitkää kiertoa ei kyl ole ollut. Varmaa se varhanen km/kemiallinen sotkee tässä?
 
Huomenta. Pas*at! Ei tuo ollut aamulla 11h edellisestä testistä ainakaan vahvistunut :(. Varmaan joku virheellinen se eilinen. Tuli siihen taas alle 5minsan hyvin haalea toinen viiva.. Mutta odotin tosiaan jo vahvistumista. PÖH! Näkeeks kukaan tätä?




Pitää varmaan tehdä vkl vielä apteekin oma ja sit olkoot! Nyt ois niinku kp 40.. :O
 
Näkyy kyllä.. ei se välttämättä tosaa ajassa vielä vahvistu :) kokeile viikonloppuna sitä apteekin omaa :) mä meinaan nyt odotella menkkoja ja jos ei näy ni testaan sit vasta maanantaina.. oon niin pettyny vieläkin et vituttaa edes ajatus testin teosta.. :D
 
mäkään en suosittele sofin liuskoja.. mulla tuli kans välillä niihin viivanpaikkoja turhaan, pari kertaa ehti turhaan jo vähän innostuavuoden aikana. silleen että viiva tuli aika selvänäkin joku 15-20 min dipistä ja sitten kuivuessaan vaaleni. nyt tärppikierrossa oli eka kerta kun haamunen ilmestyi selvästi testiajan puitteissa eikä muuttanut muotoaan juuri kuivuttuaan.david liuska taas antaa viivaa vissiin aika myöhään plussaa joillekkin muttei ainakaan mulla valehdellut kertaakaan.eli eka haalea haamu tuli tässä kierrossa (dpo 10).
 
  • Tykkää
Reactions: Blancita
Nämä kyllä tuli jo 3 minsan kuluessa.. että ihan testiajalla. Eilinen varsinki sangen hyvä pinkki haamunen meikäläiselle. Petyin vaa kun ei ollut vahvistunut nyt.. mutta haen vielä kerran apteekin oman ja siihen kyllä pystyn luottamaan näyttipä kummin tahansa.
 
Apteekin oman ja Pregchekin puolesta liputan. Tuossa,kun tuota esikoista 4v yritettiin ja 3km tuli ennen hoitojen jälkeen onnistumista kerkesi valehtelematta sen lähemmäs 500 testiä tehdä,että kokemusta löytyy jos jonkinlaisesta merkistä.. :)
 
mymosa
Mä en wondfoa ja digiä vaihda.. Toi sofi vissiin ihan järestään antaa viivanpaikkaa. Mulla eilen davidin herkkä täysin nega, ei minkäänlaista viivaa kuivuneenakaan, mutta sofissapa oli, kuivuneena varsinkin näkyy kun tihrustaa.
 
No mut ei kai sofikaan pitäs pinkkiä viivanpaikkaa antaa ja vielä testiajalla? Mulla ei näy,ei kuulu menkkoja.. lämmöt kokoajan 36.8-36.9, aamullakin vaikka normisti mun aamulämpö aina alle 36.. huoh.. kyllä vieläkin yrittää toivo nostaa päätään,mut nyt annan kyllä olla..
 
Heippa himotestaaja! Kurkin tuolta yrityksen odottajien puolelta täälläkin välillä :)

Ihan ensiksi onnea viivat saaneille:flower: ja tsemppiä jännäilijöille.. Erityisesti pitkän kierron kanssa taisteleville tsemppaukset, omaa kokemusta siitä riittää. Ennen esikoista oli aina 38-40 päivän kierrot ja silti tärppäsi lopulta ihan luomuna, ovis vaan oli aika myöhään (kp 20), eli älkkää luopuko toivosta vaikka se kierto venyy! Silloin tärppikierrosta sain Apteekin omalla roskishaamun kp 33/38 ja selkeän plussan 35/38. Ja ruskeaa vuotoakin oli reippaasti rv 6-7 mutta silti kyytiläinen pysyi kyydissä loppuun asti. Sitä vaan halusin sanoa, että vaikeuksien kautta voittoon! Tässä voi saada ihan lopputuloksen vaikka kaikki ei menisikään oppikirjan mukaan ;)
 
Oon teitä lukenut ja nyt tietysti itsekin hurahdan varhaiseen testaukseen ja kysymyksiin:

Tein aamuyöllä Davidin herkän testin. Odotin 3min, ei näkynyt mitään. Jätin testin pöydälle.
Heräsin sitten tunnin päästä ja siinä näkyi silmin erotettava viiva, ei tarvinnut edes tihrustella! Davidin testiaika onkin näköjään 5minuuttia käyttöohje sanoo ettei saa lukea 10minsan jälkeen..
Nyt en siis tiedä milloin tuo viiva on ilmestynyt. Mutta voiko siihen testiin tulla selkeä viiva, vaikka olis nega? Se on ihan selvä, voin ottaa kuvan kun pääsen kotiin.

Mitään varsinaisia oireita ei oo, paitsi hikoilukohtaukset ja alavatsan polttelu, joka voi kyllä olla merkki alkavista menkoistakin :O
 
sannelilla iha selvä plussa, onnea :heart:

Itekin tein apteekin oman reilun tunnin pidätyksellä.. joku onneton hailura tuli joka kuivuessaan paremmin erottuu.. huoh :ashamed:. Mä varmaan eritän jotain feikkihormonia, jolla saa aina jonku vatun hailuran. Hävettää ihan laittaa sannelin viivan jälkeen kuva.. mut siinäpä sitä..

5min

kuiva
 
mymosa
Mä oon taas se tylsä joka ei nää kuin tuossa kuivassa ihan ihan haalean viivan, mutta en väriä..

Tein ite vielä viimesen davidin ja negaa oli.. menkkatuntemuksia on, mutta tuskin ne näin pian tulis. Mielenkiinnolla odotan, ovuloinko ollenkaan tässä.
 
NelHM, mä taas melko selvästi erotan punaväriä aivan haaleassa viivassa. Lisäksi tossa tuoreessa näen haamun. Kuitenkin vois kuvitella, et raskauden alettua alkais jo vahvistuun, mut onhan täällä nähty niitäkin plussanneita, joilla ei sit niin millään tullut ensin kunnon viivaa. Eiks Minalokin oo yks niistä? :)

Sormet ja varpaat ristissä sun puolesta!!! Mulla alkais kohta ole ovis käsillä..
 
Mulla on kierto aivan sekaisin. Mä en todellakaan tiedä mikä ois dpo, kp on 40. Ovistesti näytti tosi vahvaa viivaa.. siis mitä nyt oon tehny niin yhteenkään sellasta ole tullut vielä. Täytyy jatkaa, jos mulla ois toinen ovulaatio tulossa? Onko sellanen edes mahdollista? Noista r-testeistä.. eile illan testi eka kunnon pinkki "viiva" mun silmään ja tosiaan tuli iha ajallaan ja aiheutti just sen tykytyksen kun plussaa. Sanotaan että huomkselle luulis vahvistuvan jos ois jotain merkannut. Tää on todella raastavaa eikä varmasti auta asiaa kun se stressaa jo selkeesti mua :(. Mut iha kiva ku joku edes jotain häivähdystä näkee =).

Namille piti vielä halit lähettää.. perästä tullaan!
 

Yhteistyössä