Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

MammaLa Tuo onkin hyvä havannoillistamaan =)

Mulla vaan ovistuntemuksia alkaa pukata ja viiva vahvistuu.. nyt mä hitokseen sen oviksen bongaan. Tilasin lisää tikkuja ja aion ottaa sen pirulaisen kiinni! Tiedämpähän sit kerrankin laskee dpo:t oikein ja ei tarviis miljoona r-testiä tehdä (eipä :D). Sillon ku tuo kuopus tärppäs, oli edellinen kierto vajaa kaksi viikkoa pidempi, koska siirsin menkkoja Primoluteilla.. ja ovis tuli "vanhan kierron" mukaan lähes 10 päivää aiaksemmin... josko nytkin ovis tulis aikaisemmin, koska kierto veny ja ois kohta oviksen aika vanhan kierron mukaan..? Ei voi tietää mutta mielenkiintoista :D

Plussatuulia meille, nyt hei naiset vedellään niitä plussia oikein urakalla!!!!
 
Mymosa: siis nää menkat oli ekat sen km:n jälkeen.. ja tosiaan venähti kp40 se kierto. Ja väitän kyllä ovuloineenikin mutta ilmeisesti en tai sitten ei vaa tärpännyt. Nyt toivon että saan noilla tikuilla bongattua oviksen ja että ovuloisin. Mutta jos en viimeks ovuloinu sen km:n jälkeen niin sitten minä en ymmär mitään. Oireet oli tosi vahvat! Joko sulla mymosa r-testi nega? Käskikö ne sun oottaa menkkoja vai saatteko heti yrittää. Mulle sano gyne että pitäs ainakin yhet menkat odottaa että keho ois valmis uuteen raskauteen. Mut moni raskautuu heti km:n jälkeenkin.

Hitokseen tärppejä meille!
 
mymosa
NelHM, joo testi oli viime viikolla jo negaa ja eilen oli hcg 4.. kohtu on puhdas ja limakalvo ohut. Lupa saatiin heti yrittämään, sekä nyt neuvolan gyneltä, että jo silloin kun km tapahtui niin sairaalan lääkäriltä.

Ovista olen alkanut testailee, mutta menkkaoireet on.. miä romahan tähän odotukseen :D
 
^^ onhan tää tällasta odottelua. Onneks ei ole vastenmielistä touhua kuiteskaan :D.
Mulla oikeesti nippailee muniksiin kun ois ovis lähestymässä :O. Testit vahvistuu myös. Eilen tein päivällä, tänään aamulla ja nyt alkuillasta. Eilisestä selkeesti vahvempi ja musta jopa aamusesta vahvistunut... oispa iha kiva jos oiskin aikanen ovis, pääsis nopeemmin testailee :D

Muoks. Laitanpa kuvan noista kolmesta testistä.. voisko oikeesti enteillä ovista? Eihän nuo ole plussaa nähnytkään, mutta selkeä suunta olisi havaittavissa, vai? :D

 
Viimeksi muokattu:
mymosa
^Näyttää mun testeiltä läpi kierron, pois lukien ovis+ jos sellasta tulee.. Joten olen vähän yllättynyt kun nyt on ihan haaleita ollut, että mistäköhän kertoo. Mulla pco tekee noita vahvoja viivoja niin voisko haamut sitten olla merkki siitä että pco on parempaan päin?
 
Toivotaan että sulla sitä merkkais. Mähän en näitä testejä ole tehny kun viime kierros ja iha väärään aikaan.. ni en pysty itestäni sanoa mitä ne merkkaa. Oon aina ovuloinu tähän asti ja raskaaksikin tullut suht helposti.. eka yk3, toka yk3, kolmas yk3 ja toi neljäs tuli ku yhen kerran ammuttiin maaliin asti, ei ollu varsinaista yrittämistä.. sit se km, joka tuli heti kans yk1. Jännä nähdä miten kauan nyt menee. Se että ei stressais, on ollut aiemmin se ratkaseva tekijä. Pktäs yrittää vaa olla miettimättä raskautumista. .jep, vähän vaikeaa. Onneks huomenna reissuun lähtö ja aivot narikkaan kaikesta!
 
mymosa
Kyllä se aika yllärinä itelle tuli, että kaksi ekaa sai alkunsa heti kun jäi pillerit ja sitten kolmas antokin odottaa 1,5v ja vasta clomeilla. Joten tää km-raskaus oli silleen positiivinen ylläri, että pystyin raskautuu luomusti. Kuitenkin pelottaa miten kauan nyt menee, sen neljännen tahtois, mutta aika alkaa tulla vastaan :(
 
^ eipä sitä osaa ajatella että jotain vastaavaa kävis tosiaan vaik itelleen. Mutta ei se vaan ole itsestäänselvyys että lapsen saa.. vaikka ne ois aiemmin helposti alkunsa saanutkin. Toihon parasta sulle ja kaikille meille!
 
Pregcheck Hölmöltä tuntuu kysyä mutta kun ensimmäistä kertaa näitä markettien testejä teen niin missä kohtii sen toisen punaisen viivan pitäisi tarkalleen näkyä, ilmeisesti vähän lähempänä kuin kuvassani? Jääkö muille tuohon max merkkiä lähemmäs myös viiva? Sori tietämättömyys!
 
mymosa
Tää mun ovistikuttelu käy mielenkiintoiseksi.. aina olen saanut vahvaa testiviivaakin ihan sama mikä kp ollut, mutta nyt on tullut vain haamujen haamuja.. Onks mun kropalle käynyt jotain :eek:
 
Mulla oviksen tikuttelu saa jäädä nyt tauolle kunnes tulee oireita tikuttaa. Vahvat viivat alkaa pikkuhiljaa hälvetä haaleimmiksi. Ei ne haamuja ole mutta ei nii vahvojakaan enää. Odotellaan.

Kengumammalle paljon tarrasukkia mukaan. Ja tosta Luirun testistä en näe mitään.. epäselvä kuva.. mutta värikertymää taitaa olla siinä missä alkaa se "testausalue".. siihen usein voi jäädä tollanen.

Toivotaan mymosa että sulle pärähtää kunnon plussa siihen ja r-testiinki ajallaan =)
 
Luirun testissä aika levahtanyt tuo väri, sinuna tekisin uuden. Näyttää värikertymältä ja testiviiva ilmestyisi paljon lähemmäs kontrolliviivaa. Olen tehnyt itse useamman noit pc:n testejä ja kertaakaan ei ole se väri noin levahtanut : /
 
Heippa!

Nyt tarvisin apua testin tulkitsemisessa. Eli taustatietoja, normisti kierto noin 30-33, nyt ovulaatio ilmeisesti tapahtunutkin kp14, jolloin menossa ois Dpo 13 kaiketi.
Tein keskiviikkona Raskauskeiju.fi:Stä tilaamani puikkotestin (20ium) joka näytti haaleaa värillistä viiva testiajan jälkeen. Eilen torstaina(iltapäivällä)tein toisen samanlaisen testin ja se näytti jo vahvempaa viivaa testiajan sisällä.
Noh sitten vielä illalla Pregcheckin liuska, johon tuli testiajalla haalea mutta näkyvä viiva.

Tänään aamulla tein Pregcheckin puikon, virtsa ollut ehkä 3h, ja testiajan sisällä ei mitään näkyvää, sitten menin hetkeksi lepäämään ja katsoin uudestaan noin 1-1,5h päästä jolloin silminnähtävä haamu. Siitä kuva alla:

image - Aijaa.com

Olen uusi tällä sivustolla, eka kierto kun yritetään lasta saada, ei ole hormonaalista ehkäisyä takana tms. Kaikki apu tervetullutta. Ikää minulla 22v. Viimeiset 3-4pv ollut huonovointisuutta ja väsymystä.
 
Viimeksi muokattu:
Alicia00 Musta tuossa on selvä haalea plussa! :) Eli ihan hyvännäköinen viivanen minusta tuolle dpo:lle. Ja kun kerran muutkin aikasemmat testit on jonkinlaista viivaa näyttäneet niin onneksi olkoon vaan! :flower: Pidä pari päivää testaamisessa taukoa, varmasti saat ylihuomenna testiin selkeästi vahvemman viivan!
 
MiNalo Voi että kun niin haluais uskoa samaa, mutta jännään sitä kun se viiva ei tullut tämän aamuiseen Pregcheckiin sen 5min testiajan sisään. Menin heti sen 5min jälkeen nukkumaan ja tunnin päästä sitten näkyikin tuo selkeä viiva. Kai se pitää mieli vähän rauhoittaa ja parin pv päästä uusiks :)

Mitäs muut mieltä testikuvasta?? Uskaltaisko tässä jo innostua?
 
Hei kaikki palstalaiset.
Olen uusi palstalla ja tulin etsimään kohtalotovereita täältä.
Vaunuissa tuhisee vuoden ikäinen nyytti ja toista kovasti toivotaan.

Edellinen raskaus onnistui heti kun lopetin pillerit, samaa toivon tästä toisesta.
Nyt on kp 29/30 ja muutaman nega testin olen jo hätäisenä tehnyt.
Yleensä vuotopäiviä on minulla 4-5 mutta viime kerralla niitä oli 9 :/
Onkohan siis mitään mahdollisuuksia edes toivoa plussaa tälle kierrolle vai tikutanko turhaan ?

Tietoja menkoista ei ole, olo on kuitenkin etova eikä mikään maistu.
Samoin väsymys iskee ihan koko ajan.

Ihana lukea teidän muiden plussista, onnea hurjasti kaikille!
 
Alicia00 Varsin selvästi näkyvä viiva. Tuo puikkotestihän on ollut herkempi kuin Pc eli siitä varmaan johtuu, että viivoissa on ollut eroa. Testaa tosiaan uudelleen parin päivän kuluttua. Pidän peukkuja, että viiva on sitten jo vahvempi!

Mie ilmeisesti kuulun himotestaajiin, kun vielä tänään piti varmistella. On niin oireetonta, että on vaikea uskoa olevansa raskaana. Noh, digi antoi raskaana 2-3 eli pieniin päin sitä ollaan edelleen. Tänään siis rv 5+0 ja tein testin kolmen tunnin pidättelyn jälkeen päivällä. Kelpuutan tuloksen ja oletan nyt kaiken olevan kunnossa, vaikka raskausoireet vähissä ovatkin.
 
OodikasVoin vaan kuvitella sitä tunnetta kun haluaa koko ajan varmistella että onhan vielä varmasti raskaana :)
Niin ja eikös ne oireetkin ole tosi yksilöllisiä.

Tein siis Pregcheckin sekä liuska, että puikkotestin. Liuska eilen 6.3, jolloin tuli selkeä haalea plussa jo 2-3min sisään. Sitten tänään aamulla Pregcheckin puikon, johon se viiva tuli testiajan jälkeen.

Noh tästä kun vuoro loppuu klo 18 niin kipin kapin testailemaan :) Digitestiä säästän vielä tuonnemmaksi.
 

Yhteistyössä