Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

_Kenguru_ Täälä menossa kp 30/37 ja dpo 12, voi olla myös minimissään dpo 10. Olen tehnyt pc liuskatestillä ja eilen tein david testin. Minkälainen sun kierto on?

*Pinkku* Sielä siis jännät paikat, toivottavasti plussa pärähtäis tikkuun :)


Mulla siis viime raskauksissa on tullu aika selkeekin haamu, dpo 10. Eli tässä kyllä vähän ihmetyttää tää. Teen kyllä huomenna digi testin, ja josse näyttää, ei raskaana niin sitten en oo (enää) ja jos näyttää raskaana 1-2, niin sitten ei auta kun odotella ja katsoo lisääntyykö raskaushormooni..
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi,mulla vaan oli ovis tällä kertaa ihan hukassa eli en oo kovin toiveikas...lähinnä toivoisin että tuo kierto asettuisi silleen että olisi helpompi ajoittaa "touhuja ja testejä"..

Sen jälkeen kun päätettiin alkaa vauvaa yrittämään niin hommassa on ollut ehkä vähän "tekemisen maku",tai ainakin musta tuntuu siltä...pitäisi varmaan relata mut kun ei pysty :D
 
Viimeksi muokattu:
Minua kiukuttaa!! Miksi mun kroppa väittää mulle että "Onneksi olkoon, olette raskaana" mutta niissä pirun testeissä ei näkyny mitää!! Eilen illalla (dbo 9) tapahtui jotain mystistä. Olin aivan rätti puhki poikki, tissit kipuilivat aika kovastikin, mutta ei oo kosketusherkät, alaselkä oli ihan tulessa ja oli kovat menkkakivut. Samoin ne pirun lämmöt mitä oon hullun lailla mittaillu (loppuu patterit kohta mittarista) pompsahti illalla 36,9! Sama meininki jatkuu tänään.
Jaa Miwwi meinaa tehä testin huomenna?! Pitäiskö munkii uskaltaa tehä se digitesti kans.. Sit olis mullakin huikeat dbo 11 :D
Tämä testailu, itsensä kyttääminen ja jatkuva puhdinta alkaa saamaan jo aivan mielipuolisia mittasuhteita! Aika lohduttavaa tietää että ei oo ainut pimeä. Milloin vois ovistesti näyttää plussaa raskauden takia ja pitääkö se tehä kans aamupissasta vai onks välii???
Tervetuloa uudet himotestaajat joukkoon hätäiseen!!! Me voitais nyt päräyttää kunnon plussarykelmä tänne. Plop plop :D
 
Viides villahousu ootko tehny liuskaestejä nyt? Mä en tiedä tosta ovis testin tekemisestä näin aikaisin, sen olen varma, että se raskauden näyttää, mutta en tiedä oikeen kuinka aikasin :)

Mä kyllä harkitsen, että teen huomenna sen digitestin. Luulen kyllä, että tää mun oma oli kemiallinen.. : /
 
Mulla ovistesti näyttäny plussaa dpo 12. Tosin sekin lienee yksilöllistä! :) Tsemppiä hätähousut! Toivon sitä plussaviivasta teidän jokaisen testiin! ++++++++++:kiss:

Ja _kenguru_ tooodella harvalla ihimisellä näkyy r-testissä mitään dpo 5! Mäkin oon aina alottanut testailut siinä dpo 6 tai 7 paikkeilla..ja ensimmäiset haaleat haamut on näkyneet dpo 9 (ehkä dpo 8 hyvällä mielikuvituksella :p) Joten sulla ei tosiaankaan ole vielä aihetta luovuttaa! :heart:

miwwille :hug: Jospa kumminkin saisit vielä plussan..jos ovis onkin ollut myöhemmin? Vai oletko siitä 100-varma?
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
Kiitos MiNalo tsempistä!

Muokkasin testin kontrasteja kun mä olen niin hullu että olen näkevinäni haaleista haaleimman. Taidan olla melko pipipää :p


Miwwi, aika normi 28pv, nyt ensimmäinen "kokonainen" kierto keskenmenon jälkeen, alkanut siis ensimmäisistä tavallisista kuukautisista.
 
Viimeksi muokattu:
^^ kyllähän tuossa selkeesti viiva näkyy! Tämä taisi tulla vasta testiajan jälkeenkö? Kuva on sen verran sumea muokkauksesta johtuen etten näe, onko siinä punaväriä. Mutta kuten sanoin, aikaiset on dpo:t vielä! ;) Toivotaan sitä punaväriä seuraavaan dippaukseen! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
Mielestäni testiajalla oli jo haamuhailu, mutta hailun punasävy tuli ehkä selkeämmäksi testiajan jälkeen. Mutta siis, kontrastit kuvassa tapissa jne... :whistle: Voi kun olisi sitä ihtiään!!! (mä olen ihan kohtuuttoman tohkeissani haaleasta viivanpaikasta dpo5. Pönttö vauvakuumeilija :headwall: )
 
Et sinä ole pönttö! :D Tässä pinossa on muutama muukin ihan samanlainen hätähousuilija! ;) Allekirjoittanut mukaan lukien. Vauvakuume ajaa hulluuteen väkisinkin! :LOL:
Ja jos kerran viivasta näkyi jo testiajalla niin kyllähän se enteilee hyvää..Nyt vaan kovasti vahvistumista sille! Koita malttaa tehdä seuraava testi vasta huomenna! ;) Joo, tiedän, helpommin sanottu kuin tehty! :p
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
En tiedä onko mullakin jo niin palkkiintuneet silmät että näen kans Kengurun testissä viivan :confused: Toivon kovasti että se olis ilmoitus uudesta elämästä :heart:
Minalo teitkö aamupissasta vai kuin sen ovistestin? Mullan kun olis vielä pari tuolla kaapissa. Jännittää niin kauhiasti tehä se digi testi kun se on jotenkii niin armoton. Se on joko tai, ei mitään välimuotoja!
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
_Kenguru_ Minäkin nään sun testissä jotain :) toivotaan, että vahvistuu :heart:

MiNalo Oon kyllä aika 100 varma, että ovis oli silloin, mutta voi olla, että tänään on minimissään dpo 10.

Mun tekis mieli tehä digitesti heti kun pääsen töistä!! Mutta, mutta...

Viides villahousu Mulla on kans se, ja se ei oo mikään halpa!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
_Kenguru_ No kyllähän siellä viiva on!!!!! Minä minkä tein viikko sitten eka testin sain viivan mikä näky mulle, mutta en millään saanut sitä kuvaan asti vaikka missä valossa yritin ottaa. Toinen testi anto sit sellasen viivan että joten kuten näky kuvassa. Tuo sinun viivasi näkyy kuitenkin kuvassa ja tällä ruudulla ilman että pitää kikkailla näyttöruudun asennon kanssa! Nyt vaan peukutuksia että viiva vahvistuu!!!!

Ja muutkin jotka ootte jo jotain haamujen esi-isiä saaneet, ette saa luovuttaa!!!!!

Ite kävin juuri verikokeissa ja maha ruikulla täällä odotellaan hoitajan soittoa, paljonko arvo oikein on.

Nyt naiset lippu korkealle!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: _Kenguru_
Tänään aamulla se paljon haukuttu First Singnal kasetti testi antoi jonkun viivan. Semmosen, et ei nyt ihan tarvinnu käännellä ja väännellä, eikä kieroon katsoa, mut kamera ei suostunut tallentamaan. Kuuden tunnin pissaste se...
Sit mulla on ulkomailta tilattuja TOSI herkkiä miu 6 testejä. Selkee NEGA siinä kuuden tunnin pissasta.

No päätin sit hetken mielijohteessa tehdä luotetun apteekin oman KAHDEN tunnin pissasta.
Ja siihen tuli KAKSI viivaa. Toki toinen ihan haamulainen vielä, mut ei tarvinnu kieroon katsoa, eikä edes väännellä ja käännellä.
Kamera ei sitä niin selkeesti "nähnyt", kun omat silmät, mut tällein kamera sen tallenti.

Tänään kp 37, ovisplussa kp 27... Et onko se nyt dpo 10 vai 9...

Mut siis se kuva...
Qq5kR4 - Image - Aijaa.com

Mitä tuo tuossa näätte? Haamujen haamunen vai mikä?

Ja nyt sit jännäillään, et vahvistuuko tuo vai koittiko vaan joku kiinnittyä ja vuoto vielä alkaa.
 
PiipaKaa Minulla oli kanssa apteekinomassa kerran jotain kp30-> tuollainen haalea haamu ja soitin kaverillekin siitä että onko se vai ei... No nyt tuo haamu on juuri 7.v täyttänyt esikoululainen :) Että ONNEA tuo on minun silmissä plussa. Ja jos kerran dpo:t on VASTA 9-10 niin se kyllä on plussa. Minulla kun tuollainen oli aika "myöhäisessä" vaiheessa (ei mitään tietoa ollut silloin dpo:ista kun en edes suunnitellut vauvaa, unohdin 1 pillerin ottaa ja siinä tulos)
 

Yhteistyössä