Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heilanga ihanata! Nyt toivotaan kovasti viivan vahvistumisia! Täällä kuule sun partner in crime dpo 10:llä ja tikut on viuhunu, nimittäin mullakin tuli nyt illalla haamu apteekin omaan :D näättekö te mittään???? En oo koskaan ikuna saanut apteekin omaan mitään. Tuo pregcheck on aamulta ja apoteekin tikku nyt illalta, haamu tuli jo testiajalla :) voi kun se oiskin jotain, ihan oikeasti!

Dpo 10 aamu/ilta - Image - Aijaa.com
 
Heilanga iik iik iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik! Voi jospa meillä vaan viivat vahvistuisi :heart: mähän olisin jo digiä dipannut, mutta mies toppuutteli, katotaan aamulla onko viivat vielä tallella :D

Tähtitomu ootko sä digeilly? Noin vahvat viivat, niin digillähän näkisi "totuuden"?
 
Päivitetään tännekin! Voihan ihanuus, kyllä se vaan raskautta osoitti se vahva ovisviiva!


Jos muut joskus miettivät miten aikaisin voi mikäkin näkyä ja mitä tilastot sanovat ym niin nämä vahvat viivat ovat dpo 5-6 koska ovulaatiotestini näytti plussaa tiistai iltana kp 38 eli kaiketi ke ollut ovis.
Mie arvasin:):heart:..m u t t a voisko olla mahdollista, että olisit raskautunut paljon aiemmin - millainen oli viime kierron vuoto?
..ultrassahan sen sitten kuitenkin näkee tarkemmin:rolleyes:


Siulla oli kyllä aikas vahvoja nuo viivaset O-testissä muulloinhin kun Kp38 - kaikissa suht vahva..luulenpa siulla oviksen olleen aiemmin?:)
..en nimittäin koko kuumeiluni aikana(4v)kellään nähnyt noin vahvoja viivasia JO dpo5-6
 
Viimeksi muokattu:
snforever Kyllä tuo plussalta vaikuttais :)
Tinker_ Tuo testi on tehty dpo13 ja tuli 10min sisään. Tein saman testin dpo10 ja oli kyllä niin nega kuin vain voi olla. Olin ihan varma että ei ole tärpännyt kun dpo9 alko ihan hirveet menkkakivut mutta tänään ne oli kadonnut ihan kokonaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: tinker_
Voi, kun oliski sitä itteää! :heart: Vähän silti epäilen, että noi Sofi One stepit on vaan susia. Kaverikin sanoi, että selkeä viivanpaikka. Oon yrittäny googlettaa noista testeistä eri ihmisten tekemiä kuvia, mutta plää. Hulluks tässä tulee ihan jo senkin takia, etten tiedä mikä kp on menossa. :(
Viimeeksi kunnon menkat oli 18.3 ja 2-5.4 oli ihme tuhruttelua ja sen jälkeen ei ole tullut..
Huomenna taidan tehdä pojan kanssa aamulenkin läheiseen S-markettiin ostamaan pregchekejä ja katsoa miten käy. Luotto on aika minimissä, että tää ois sitä itteään.

Muoks*, piti vielä sanoa, että kai se on kohta varattava lääkäriaikaa, jollei vuoto ala tai testit vahvene.. Mulla on ollu synnytyksenki (josta just tuli 2v) jälkeen niin säännöllinen kierto etten pysty itekää enää ymmärtämään. :(
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga Minun outo oloni on kamala palelu joka ilta nyt noin 4pvää ja vilu muutenkin välillä, oksettaa, tissit ihmeeliset jopa arat, väsyttää vaikka kuinka nukkuu, kurkkua kuivaa ja janottaa jopa yöllä, närästää, nälkä, tänään meinasi mennä jalat alta ja heikotti, huimausta, ihanb kuin verensokerit heittelisi, ihme mustiskohtauksia ja muutenkin herkästi ärähtelen, heräsin yöllä liruttelemaan ja juomaan, juotava ennen nukkumaan menoa tai on "karvapallo" kurkussa... Vaikka mitä, mutta en osaa sanoa mikä on mitäkin ja muutenkin sellainen erikoinen olo ollut tämän päivän ja nyt sitten tuo maha on outo ja nipistelee oudosti...vuotoa on mutta ei kipuja kuin silloin kun alkoi vuotamaan enemmän, kesti hetken ja meni ohi, muuten vain vuotoa... Jos on menkat niin miksi nyt haamuilee ja miksi alkoi jo kp 24-25?! Mysteeri jota yritän ratkaista...
 
Ihanamami ja Heilanga onnittelut plussista!!!

carolina30+ mulla kanssa outo olo etenkin iltaisin. Rintoja särkee, väsyttää, palelee, ruoka ei maistu mutta sitten saattaa tulla niin nälkä että pahaa tekee jne. Tänään 29/27-28 ja nega. En tajua tätä!
 
Päivitetään tännekin! Voihan ihanuus, kyllä se vaan raskautta osoitti se vahva ovisviiva!


Jos muut joskus miettivät miten aikaisin voi mikäkin näkyä ja mitä tilastot sanovat ym niin nämä vahvat viivat ovat dpo 5-6 koska ovulaatiotestini näytti plussaa tiistai iltana kp 38 eli kaiketi ke ollut ovis.
Sulla ei tarvi tikkua käännellä että näkyykö vai ei :D OnneA!! :flower:

Ja veikkaan kans niinku mur-mur että on hedelmöittyny jo aikasemmin ku on niin makiat viivat :cool:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
LilyAlice Nuo digit kuuluukin tehdä aamulla, että antaa oikean tuloksen. Ja hienosti on alkanut vahvistumaan tuo apteekin omakin :heart:

Heilanga :hug:

Täällä meni työpäivä taas niin "unessa" että mietin oikein jälkeenpäin että sainko kaikki tehtyä.
 
Heippa!

Tarvisin pikaista apua. Mun pitäisi tänään aloittaa terolut-kuuri, mutta tein pregchekin r-testin "varmistaakseen" etten ole raskaana. Mutta sainkin toisen viivan, mutta tuleeko näihin kuinka usein viivanpaikkoja? Jos tuo kumminkin olis semmonen.. Vaiko haamulainen:confused: Tässä testi heti tehtynä vW9nrF - Image - Aijaa.com hiukan sen jälkeen e6Bzu1 - Image - Aijaa.com ja vielä muokattuna YhRCm3 - Image - Aijaa.com..

Uskaltaakohan noita nyt sit alkaa syömään vai ei.. :headwall:
 
Yasmina jos toi viiva tuli heti, niin voit hyvinkin olla raskaana :heart:
Teroja ei kannata aloittaa, vaan tehdä vaikka varmistustesti aamusella uudestaan.
Mulla noi PC:t antaa aina viivanpaikan(värillisen) mut se tulee näkyviin vasta n. 5 -10 min.testin tekemisen jälkeen.Toivotaan et viiva vahvituis!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Onnea plussanneille :heart:
ja muille tsemppiä uuteen kiertoon :heart:

Itse oon pitänt hiukan taukoa testailusta. Mä onnistun aina saamaan värillisen viivanpaikan testeihin :( Ja lisäks ton PCO:n takia ovistikutkin näyttää aina plussaa.
Tekis mieli tilata taas testejä mut ehkäpä tässä pitää mieli malttaa vielä ens kuuhun, jos ne menkatkin alkais Terojen avulla :)
 
Heilanga, voi miten suruista:'(lämpöinen lohtu:hug:

Daysleeper - luulenpa että tuon PCO:n takia voi myöskin R-testi siulla tulkitsemisajan jälkeen näyttää herkästi punaviivasta..siksi siun tapauksessasi se aivan loppukierron dippaus(ihan siellä dpo12-14)vasta antaa sen todellisen tuloksen.=)
..vaan, kukapa se jaksais niin myöhään odotella..:whistle::D


ON..tääällä myöskin alkoi aamulla vaalenapunaista, limaista tuhruvuotoa tulla - nyt jo siteeseen astikin hieman..mutta huomenna varmaan vasta se Kp1(dpo14)
 
Viimeksi muokattu:
mutta siis, syödäänhän teroja muutenkin loppukierrosta jollon voi hyvinkin olla mahdollista että raskautuu. ja keltarauhashormooniahan se on mitä kroppa muutenkin tekee. Ja keltarauhashormooniahan me hoidoissa olevatkin tökitään maailmaan tappiin asti.
 
Daysleeper: Juu tuli se heti, mutta on kyllä niin haalea ettei oikein tiedä mitä ajatella.. Joka tapauksessa ylihuomenna tehtävä uusi.


Ja siis kävin siellä lääkärissä tänään ja sainkin primolutteja. Ja se katsoi sitten vielä ultralla etten ole raskaana, koska niitä ei saisi syödä sillon jos on. Näin sanottiin ja sainhan tänään sen todella haalean viivan/haamun?! Ja yllätykseksi löydettiin tälläinen: katso liitettä 18768 tuossa nuolen kohdalla on ehkä sikiöpussi? Ei sanonut varmaksi koska viikkoja tosiaan olisi todella vähän sekä yleensä se tulee tonne oikealle puolelle.


Tässä vertauskuva esikosta rv5+9

katso liitettä 18769

Eli en saa vielä aloittaa noita vaan pitää tehdä uusi raskaustesti 2pv kuluttua. MUTTA nyt kysyisin, onko teillä kenelläkään kokemusta tälläisestä, että voisiko tuo olla sitä itteään vai ihan jotain muuta.. : / Tiedän tiedän, parin päivän päästä se selviää, mutta tämmöinen hätähousu ku on, niin ei voi itselleen mitään. Varsinkin kun toiveet nousi nyt niin korkealle jopa lääkärillä.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä