Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Heippa! Täällä ilmottautuu yksi himotestaaja.
Voisitteko kertoa näkyykö näissä mitään?! img - Aijaa.com & img - Aijaa.com

Pikkukakkosen yritys on alkanut ja ens viikolla pitäs tädin tulla vasta. Mutta edellispäivänä ei vielä näkynyt yhtään mitään vaikka kuinka tihrusti ja muokkaili kuvia. Mutta nyt tänään haamujen haamu(ko)? :heart:

(Niin ja näin äkkiseltään kun luin, niin NeitiT, kyllä mun mielestä tuo on vahvistunut ja ihan selkeä plussa! :))
 
  • Tykkää
Reactions: yöperhonen-
Voi kun oliskin:heart: Katsoin nuo sunki kuvat snforever ja kyllä sielläkin haamu on! Näkyy paljon selvemmin kuin mulla. Onko sullakin davidin testejä? Näyttäis ainakin samalta.

Niin ja mietin kun oon tässä nyt tikuttanut myös ovista ja sen mukaan se olis ollut kp 20 ovis. Eli nyt olis vasta dpo 5?? Et sitä mietin voiko näyttää jo noin aikaseen vai onko ovis tullut sitten kumminkin aikasemmin.. Esikosta plussasin rv 3+1 eli sekin oli kyllä todella aikasin.
 
Yasmina, on davidin erittäin herkkiä liuskia munkin testit. Huomenna uutta testiä vaan kehiin, eikö yasmina? :heart:

Mulla on itseasiassa vähän sama juttu, ku sulla. Tikutin ovista (epäsäännöllisesti kylläkin) ja 1.4 näytti melkeen yhtä vahvaa, kun kontrolli, joka ei tietenkää vielä pos. ollu, kun o-testistä kyse. Pari päivää tästä alkoi ruskea tuhru, josta seurasi 2pvä kestävä kirkas verinen vuoto kp 17. Hiukan pisti hämmästyttämään, että mistä mahtaa olla kyse.
 
Okei, no toivotaan että meidän molempien testit vaan vahvistuu ja raskaana ollaan! :heart:

Joo huomenna ajattelin uuden tehdä, mutta nuo davidin loppuivat.. Mulla on vaan pari noita cb:n plussa testejä tuolla ja nehän ei oo niin herkkiä, että tiedä sit tuleeko niihin mitään.. : /

Ja hmm, jos se oli kiinnittymisvuotoa? Ja ovis olis sitten ollutkin sillon tai tullut hiukan aikasemmin.. Aika jännä.
 
Heippa! Täällä ilmottautuu yksi himotestaaja.
Voisitteko kertoa näkyykö näissä mitään?! img - Aijaa.com & img - Aijaa.com

Pikkukakkosen yritys on alkanut ja ens viikolla pitäs tädin tulla vasta. Mutta edellispäivänä ei vielä näkynyt yhtään mitään vaikka kuinka tihrusti ja muokkaili kuvia. Mutta nyt tänään haamujen haamu(ko)? :heart:

(Niin ja näin äkkiseltään kun luin, niin NeitiT, kyllä mun mielestä tuo on vahvistunut ja ihan selkeä plussa! :))
Kylläpä mie siinäkin jotain haamusen poikasta oisin näkevinäni :) mutta aika aikasee näyttä jos vasta dpo5 sulla menossa.
mulla alko haamuilla vasta dpo8-9 tienoilla ja nyt menossa dpo14 eikä vieläkään ihan vahvaa viivaa anna, GB:llä sain lauantaina raskaana 1-2....
 
snforever ja NeitiT Selvät haamulaiset näkyy molempien testeissä!! :) Varovarovaiset onnittelut! :flower:

Yasmina Nään todella todella haaleen toisen viivan. Vahvistumisia sille! :heart: Aikaahan vielä on ja paljon!

Minä sitten jatkoin tätä testailua..Ihmetyttää nämä haamut mitä tulee jokaiseen liuskaan! Tänään kp 24/28 ja dpo 10. Alamahaa ja alaselkää juilii menkkamaisesti koko ajan..Näättekö te muut tässä mitään?? Useamman kuvan laitoin..kaikki otettu noin 5-30 minuutin sisällä dippaamisesta:
wmUIC9 - Aijaa.com
f6Q701 - Aijaa.com
DOhi6k - Aijaa.com

Pitäisiköhän olla jo vahvempi kun on dpo 10?! :confused:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Välli;28316639:
Onnea plussanneille. :heart::heart::flower::flower:

Näköjään täällä päässä ei tarkota haamut tai ovistestin plussat mitään. Eilen illalla alkoi kauheet kouristukset ja täti tuli kylään. Mua voi näköjään kiusata noilla haamuilla, en takuulla testaa enää jos ei menkat 2 viikkoo myöhässä. Mua kyllästyttää ja ahdistaa ja masentaa. Eilen vielä haamuili ja miehenkin toiveet ehti herään, kysy aamulla joko testailin. Mun oli pakko valehdella. Miten mä voin sille sanoo. Mä en kestä tätä henkisesti. Anteeks tää avautuminen..
Seuraavaks sitten yk5. Mä valmistelen itteeni miten sanon miehelle ilman että senkin sydän taas särkyy.. :ashamed::':)ashamed: Anteeksi, en viitti muualle avautua..

Voi ihunainen, lämmin:hug:..olen kovin pahoillani:'(
..siulla saattoi kumminhin olla yrityksen poikasta, siksi aavistuksen haamuili testikin.
 
Äiskä-73: No sitä mäkin aloin miettimään, et miten jo noin aikaseen.. Olis toisin sanoen rv 2+5.. Hmm, no ehkä ovis on tullut sittenkin aikasemmin. Ja onnittellut sulle plussasta!:heart:

MiNalo: Kiitos! Ja ylimmässä en nää mitään, mutta kahdessa alimmas nään haamujen haamun!! Toivottavasti se siitä vahvistuisi!:heart: Eikä sen välttämättä tarvitse olla vielä vahvempi jos hedelmöittyminen olis vaikka tapahtunut myöhemmin tai sit vaan sitä hcg:tä ei oo niin paljon vielä noussu..
 
Hei kaikille. Näkeekö tässä kukaan muu kuin minä jotain? Testiin muodosto jotain viivan tapaista alusta asti. Sitä en tiedä, koska siitä tuli (minun silmiin) nähtävä haamulainen vai onko vaan viivanpaikka? cmmlDP - Aijaa.com
Vai onko milla vaan vaaleanpunaiset lasit päässä? ;)
Kuvan laatukaan ei ole paras mahdollinen....
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga Minun näytöllä tuossa näkyy tooooosi haalee toinenkin viiva..se ei ole aivan tarkkarajainen ja punaväriä en erota. Oisko sitten viivanpaikka?! :confused: Mikä kp sulla on menossa? Onko oviksen ajankohdasta tietoo?
 
Välli Voi että! :'( :hug: Harmittaa tosi paljon sun puolesta..Tosiaankin sait selvän punertavan haamun..:confused: Jos kumminkin siellä on ollu yritystä molemmissa kierroissa? Pikkuinen on yrittänyt tarrautua kiinni..
Harmaita viivanpaikkoja oon saanu PC:llä useita..mutta punertavat haamut oon tulkinnut aina kiinnittymisyrityksiksi. Sellaiseksi taitaa tämänkertainenkin jäädä.
 
Viimeksi muokattu:
Välli Voi että! :'( :hug: Harmittaa tosi paljon sun puolesta..Tosiaankin sait selvän punertavan haamun..:confused: Jos kumminkin siellä on ollu yritystä molemmissa kierroissa? Pikkuinen on yrittänyt tarrautua kiinni..
Harmaita viivanpaikkoja oon saanu PC:llä useita..mutta punertavat haamut oon tulkinnut aina kiinnittymisyrityksiksi. Sellaiseksi taitaa tämänkertainenkin jäädä.
Älä menetä toivoa. :heart: Mutta jos 2 kiertoa on ollut yritystä tarrata niin onko mussa joku vika että ei tarraa? :( Auttaako foolihappolisä tässä? Mun päivä on ollu kyllä tosi synkkä. Itketty on miehen kainalossa, se yritti vaan pysyä kovana..
Kauheeta kun tuun tänne pilaan muiden iloa. Tarkotus ei ole ja olen miljoonailoinen plussanneiden puolesta :heart::kiss:
 
Hei ja halit niille jotka tuntevat niitä tarvitsevan :hug:

Tulin kommentoimaan tuota vällin kyselyä. Tottahan toki viallisiakin testejä voi olla, mutta tosi moni luottaa tuohon pc:n. Täytyy muistaa, että ei tarvita kun hipaisu kohdunseinään/kiinnittymisyritys jolloin hcg jo nousee hieman ja saattaa juuri haamuilla (itselle käynyt juuri näin). Siksipä nuo testivalmistajat varoittelevat liian aikaisesta testaamisesta. Ja olikohan se niin, että hcg tuplaantuu noin 2 vrk:n välein, joten testi ei välttämättä vahvistu vielä seuraavaksi päiväksi. Tiedän tiedän.... kun ei malta odottaa :ashamed:

Hirmusti onnea jännäilyyn kaikille. Ihania seurata teidän menoa!

pssst, kuiskaan hiljaa välli! Minä sain kiinnittymisen tueksi sitä baby aspiriinia ;) En sitten tiedä oliko sillä merkitystä. Harkitse itse. Ja ehdottomasti foolihappoa suositellaan jo yrityksen aikana. Mie käytin raskausvitamiinia.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä