Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Mulla on nyt dbo 7. Ovis oli HYVIN selkeä ja siitä lähtien oli kaiken maailman oireita (kohtua vihlo ja juili välillä tosi kovaa, kuumeinen olo heti dbo 1 lähtien, aivastutti ja nenä ihan tukossa, paleli ja hikoilutti) siihen dbo 5 asti kun helotin ku kekäle. Sitten dbo 6 aamulla heräsin siihen että voi paska, ei enää mitään. Taisi loppua taival siihen :( En tiiä mitä tässä nyt tekis..
Viides villahousu:hug:
..miulla tulee AINA oviksen jälkeen noita ns. raskaus "oirehia"..ja jos tärppi käynyt, vasta myöhemillä dpo päivillä niitä ihka oikeita: repii reisiä/nivusia ja hikoilupuuskia julmetusti:)

Juuri dpo7 tietämillä on alkio mahdollisesti vasta kiinnittynyt ja oikeat oireet voisi alkaa..ja nuo siun lämmöt voisi vaikka kertoa kiinnittymisestähin jos noin alhaiset(miulla itselläni tällainen dippi siinä dpo7-10 tietämillä)

Lämmöthän yleensä laskevat vasta siinä lähempänä loppukiertoa jos pikkinen ei kyydissä(miulla dpo10-11)

KOvasti täältä++++++puuuuuh:whistle::heart:

 
niin eli alemmat kp 26/28..niin ja keskimmäiset ei ole niin herkkiä testejä kun alin ja ylin,tosin toi kuvakin mega huono hyvä että ees saa selvää että niissä lukee hcg,kännyllä otettu,ja siis tosiaan livenä kaikissa näkuu edes haalea viivaa ja toi viimenenkin on selkeempi livenä kun toi kamera on aivan paska!!,,toiv ei olis kemiallinen :(
 
Viimeksi muokattu:
Ihan selvähän tuo Miwwi on! Ja tietämätön myös! Onnea molemmille :heart:

Täällä ei uskalla iloita vielä. Menin sitten ostamaan sen haukutun predictor early-testin ja sain siihen hyvin kapean ja haalean viivan, joka näkyy selkeesti ja tuli testiajalla kylläkin. Mutta voikohan siihen ees luottaa? Kellään kokemuksia? Ja noihin wondfon testiliuskiin ei oikeestaa näy mitään, kun päiväpissasta (7 tunnin pidätyksellä) tein. Mulla dpo 10, joten sinänsä nyt en luovu vielä toivosta. Mutta päätin, etten tuhlaa enää yhtään rahaa r-testeihin tässä kuussa, kaapissa odottavan digin teen la ellei menkkoja kuulu ;)

Muokattuna:


Ilman muokkausta:

 
Kiitos tietämätön mielelläni liittyisin tammikuisiin ;) Vihloo koko ajan nivusia ja välillä menkkamaista jomottelua, viimeksi oli esikoisesta noin viikko ennen plussaa, joten toivoa on! Yleensä menkkakivut alkaa päivää ennen menkkoja ja menkkojen alkamispäivä olis vasta la. Voi kunpa sitä oliskin malttavaisempi!!!
 
Tänään siis 28/28-32 ja viimein testi lähti testaukseen (enää en osta, ellen sitten sorru digitaaliseen) :D
mur-mur Jos se minun eilinen testi oli herkkyydeltään 50, niin eikös tämä apteekin oma ole 25? Pitäiskö silloin viivan olla tässä vahvempi?

Nyt jännittyneenä odottamaan torstaita että saan tietää paljonk HCG on. Eka ultran meinasin käydä yksityisellä. Milloinkahan sikiökaiku näkyy?

tQgYqA - Image - Aijaa.com

Onnittelut kaikille plussanneille...tammikuisiin tarviin kavereita ja paljon a eiköhän päätetä että sinne kun mennään niin siellä sit kans pysytään, niin kauan kun on nytit kainalossa tuhisemassa:heart:
 
jenniii90 Kyllä tuo viiva näkyy molemmista kuvista, samanlainen tuli minullekin. Kädessä viiva näky mutta tuntu että kuvaan asti ei saa, mutta silti kuvistakin sai selvää että jotain siellä on. Nyt vaan vahvistelemaan viivaa :heart:
 
tietämätön Kyllä se tammikuun puolelle menis, mulla vähän ongelmia aina noitten raskausviikkojen kanssa, kun mulla kierto 37 päivää, mutta ovis ollu sielä kp 16-21 paikkeilla :) niin vaikee laskee :) entäs sulla? :)

jenniii90 Kyllä nään haamua sielä, toivotaan, että sieläkin vahvistuu :) :heart:

mamuska Oii, hyvin on testi vahvistunut :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
ONNEA miranenn, tietämätön, jenniii90, mamuska7 PLUSSASTA :heart: =)

..Kyllähän tuo aika tuntuu menevän niiiiiiiin hitaasti, ja sitte vielä enemmän ku tärppi ei käy ja joutuu oottaan ja oottaan.. miljoona kertaa päivässä tavallaan luovuttaa ja sitte taas jostaki ammentaa sen tarmon jatkaa :headwall:
 
  • Tykkää
Reactions: miranenn
Tänään siis 28/28-32 ja viimein testi lähti testaukseen (enää en osta, ellen sitten sorru digitaaliseen) :D
mur-mur Jos se minun eilinen testi oli herkkyydeltään 50, niin eikös tämä apteekin oma ole 25? Pitäiskö silloin viivan olla tässä vahvempi?

Nyt jännittyneenä odottamaan torstaita että saan tietää paljonk HCG on. Eka ultran meinasin käydä yksityisellä. Milloinkahan sikiökaiku näkyy?

tQgYqA - Image - Aijaa.com

Onnittelut kaikille plussanneille...tammikuisiin tarviin kavereita ja paljon a eiköhän päätetä että sinne kun mennään niin siellä sit kans pysytään, niin kauan kun on nytit kainalossa tuhisemassa:heart:
Hyvän vahvuinen viiva:) ja ei se tasavahva kierron viimosilla päivällä monellakaan vielä ole.
Tarraa&liimaa edelleenhin pikkiselle:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
Mitämitä himotestaajat auttakaa! Olen tehnyt ovistestiä kp09 lähtien. Ihan himmeää testiviivaa kunnes yhtäkkiä kp14 paukahti lähes tasavahvuinen. Sitten himmeni himmenemistään niin, että kp16 aivan haalea. Sitten yhtäkkiä alkoikin vahvistua, kp17 jo selkeästi erottuva ja tänään kp18 ei nyt testiviivan vahvuinen mutta silti selvästi vahvempi taas kuin eilinen. Johan tässä nyt rupeaa luulemaan vallan mitä, mutta ei kai se noin nopeasti tärpäämisen jälkeen näkyisi?? :O
 

Yhteistyössä