Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Itselläni vain te-rä-vä viivanpaikka, ei väriä..juuh:)


Mie vähän luulen, että nämä miun One Stepit(Ebay:stä tilatut)näyttävät herkästi jotahin testiivasen kohdilla kun aikaa kulunut tulkitsemisajasta reippaaammin(miulla 1h)
..regoivat esim. virtsan epäpuhtauksiin jne..

Ei ole olleskaan sellaisia tuntemuksiakaan kuin viime kierrolla, tisujahin saa mutistaa&puristaa vaik kuinka, eikä tee yhtään kipiää:D

Ovista en saanut(tasavahvaa viivasta)bongattua Kp18 menessä - tänään Kp19..voihan se olla vielä tulollaan, vanhalla kanasella;)..
..eilen myöhään illasta O-testi näytti ihan hailua viivasta vaan.
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
*mur-mur*,Juuh,"tuoreena" on kuvattu :)
Uutta kuvaa laitan vaikka huomenna kun teen uuden testin.
Voi kumpa tuo olisi sitä itseään nyt! Juuri mittasin lämmönkin ja se oli 37,2 :)
Kierto heittelee mutta tänään on kyllä ihan 25/29-34 :)
 
Viimeksi muokattu:
Paljonko yliopiston apteekissa se digitesti maksaa mikä näyttää viikot?
(miettii jaksaisko lähtee kaupunkiin ajamaan ja ostamaan sen)

Joku kirjoitti että HCG ollessa 2000 testi näyttää 3+?
Jos mun arvo oli torstaina se 1039 niin tänään/huomenna sen pitäis olla sit toi 2000, eikös vaikka?
mamuska, olisko jotain 13.95e luokkaa hinnaltaan?..saattaa myös löytyä tuplapakkaus tarjouksesta.=)
 
  • Tykkää
Reactions: mamuska7
*mur-mur*,Juuh,"tuoreena" on kuvattu :)
Uutta kuvaa laitan vaikka huomenna kun teen uuden testin.
Voi kumpa tuo olisi sitä itseään nyt! Juuri mittasin lämmönkin ja se oli 37,2 :)
Kierto heittelee mutta tänään on kyllä ihan 26/29-34 :)
Ok..eli..jos kierto heittelee, voi hyvinhin olla jo kyse tärpistä, peukuttelen d=)b:heart:
..lämmöt kertoisi ainahin oviksen olleen.


Ps. mie ajattelein, jotta jos olisit siitä samasta dippauksesta laittanut uutta kuvaa..vai oletko sen jo heittänyt roskiin?(kysyy eräs, joka jemmaa testejä wc:n roskiin aina hetkeksi saadakseen sitten niitä kurkkia:whistle::D)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mom09 ja Tähtitomu
ILman muokkausta..

..ja muokkauksen jälkeen(kirkkaus&kontrasti), kuvattu n. 30min dippauksesta.(olin saunassa, enkä kerinnyt kuvailla tulkitsemisajan 5-10min sisään.)


Jotahin pientä, ei väriä..liekkö kuitenkaan siinä oikilla kohden kun tarkemmin kattelin?..juups, nyt tiirailtuani..se testiviivan terävä viivanen, jää nyt tuohon vasemmalla puolen..jatkellaan huomenna nyt telkkua kattomaan - Heips:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Saanko liittyä joukkoon jänskäämään?!:wave:
Tai en mä tiiä onko tässä mitään jännäämistäkään,eheh!
Dpo olis nyt 9. Raskaustestiä en oo dippaillut mutta ovulaatiotestejä kylläkin...jatkanut siis ovulaatiosta lähtien (en ihan joka päivä). Oonko ihan pöljä :D
Oviksen jälkeen noissa ovistesteissä lähti testiviiva haalenemaan melkein plankoksi lopulta. Nyt sitten tänään (toki oon testaillu vähän mihin aikaan tahansa) tossa ovistestissä testiviiva verrattain melko vahva:confused: Kuuluuko sen alkaakin menkkoja kohti vahvistua...kukaan tseggaillu?
Oireista hmm...alavatsatuntemuksia, sellaista menkkajomotuksen tuntuista kyllä on ajoittain. Nännit arat! Aamulämmöt tänään 36.7. Lentsu/nenä tukossa on mutta sitä on ollut jo valmiiksi ;)
Kiva kuitenkin jännäillä vielä viikko :D
Olen pohtinut raskausmahdollisuuksiani, toki niitä nyt on mutta onko mielestänne hyvät vai voipi olla?!
Ovisplussan sain kp 13 ja mojovat kivut oli kp 14, kp 15 vielä tärähdyskipua. Sänkypuuhastelut ajoittui kp 10 (liian aikaisinko) ja kp 14 ja 15 (liian hollilla/myöhäistäkö). Ovisplussapäivä jäi siis hyödyntämättä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänään koko alamaha todella kipeä :$ eilen oli juilimista niin ettei meinannut pystyä mihinkään ja oli välillä ihan pakko pysähtyä ja ähkäilin melkein koko päivän niin että illalla mieskin jo alkoi "huolestua". Ovistestejä en ole saanut ostettua kun nyt kolmatta päivää on hoitolapsia kylässä... ovislimailut alkoi jo kp10 ja nyt olis kp12, eli aika aikaiseen alkoi siihen nähden että r-testi ensin positiivinen (niin minä tuon violan luen kuten mieskin) sitten david ja one step haamuili vielä vuodon aikaan ja lopulta tuli pelkkä valkoinen viivanpaikka ja ruskea tiputtelu oli kp6-8 ihan muutama tippa päivässä... Kyllä tässä hiukan miettii mitä on tapahtumassa ja mitä tämä nyt oikein on?!
 
mamuska - juu, nega dippailtu=)
..ja kuten aina, sieltä jotahin mukamas tiirailtu tulkitsemisajan jälkeen.:D

carolina30+ - oletko seuraillut noita "limailu" päiviä omalla kohdallasi, montako päivää kestävät?
..itselläni se kolmas päivä on aina ovulaatio.(paitsi nyt vanhana kanasena ei enää meinaa ovistakaan bongata: /)
 
mur-mur Olen niitä hiukan seuraillut ja ne on aikalailla ollut niin että kun alkaa niin on pari pvää sitä venyvää ja sitten päivän pari sellaista voidemaista ja joskus se kuivuu ja joskus alkaa vetiseksi uudestaan... Nyt on jo hiukan voidemaiseksi muuttunut, mutta kuitenkin runsasta ja "märkä olo" jatkuu. Tämä kipu vain on nyt todellakin kovaa ja särkee selkään ja reisiin ja lonkkiin asti... Muutaman päivän saanut kärsiä siitä kun mahassa mulisee ja pulputtaa kokoajan olin syönyt tai en... Mies nauraakin että sano mahallesi että olis välillä hiljaa :LOL:
Nyt on vaikea sanoa millä dpoilla mennä ja koska alkaa laskemaan kun ei ole saanut testattua ovistestillä sitä viivaa. Muutama pvä sitten tein testin kun yksi oli ja piti ostaa uusia kun siihen alkoi jo piirtyä aika näkyvää viivaa, nyt ei ole saanut ostettua kun noi pikkuiset vieraamme ovat aika kyselevää sorttia ja toinen jo osaa lukea ja juuri siinä iässä että kaikkea on luettava kaupassa mitä kärryyn laitetaan :headwall: Harmittaa todella kun piti ostaa paketti niitä testejä ja nyt ei ole päässyt ilman lapsukaisia kauppaan ja kun mieskin tulee kotiin vasta kun kaupat on kiinni niin se ei ole oikein auttanut ja mies ei niitä tahdo ostaa nyt kun on niin pieni paikkakunta ja sanoo että mielummin kuskaa rättejä kotio kun testejä! Joskus se vain on niin hankala saada sitä taipumaan...jos olis r-testistä kyse ja varmistamisesta niin jo hakis pakettia...:cool:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
miss_piggy
No hohhohoh...pitihän minunki tehä raskaustesti näin iltapissasta vielä ja dpo sen 9. Negahan se tottahan toki|O
Heitänkö kirveen kaivoon?! Pitäiskö tosiaan näkyä jo jotain jos olis tärpännyt?!
Ei pitäis näkyä ees vielä näillä dpo:illa, yleensä näkyy vasta dpo 10-14 hyvällä onnella. Harvoin näkyy dpo 9. Eikä iltapissasta kannata, vaan aamun ekasta missä hormoni on korkeimmillaan, jos sitä on.
 

Yhteistyössä