Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Voih... Tämä hätähousu teki uuden ClearBluen tänään... Kuvaa en nyt saanut otettua, mutta viiva oli yhtä vahva, kuin edellisessäkin testissä, ilmestyi ruutuun välittömästi, ja oli ihan kunnon leveä viiva, eikä pelkkä viivan reuna. Nyt mua kuitenkin huolettaa toi vahvistumattomuus... Voisko olla vaan, että jos (kun?) nyt oon raskaana, niin se on tosiaan vielä niin alussa (nyt dpo11, laskin uudestaan) ettei välttämättä sitä hormonia erity joka pissiin niin paljoa tai jotain. Mä niin kovasti toivoisin, että nuo tuosta vahvistuis...Mies on niin ihanan toiveikas, ja naureskellen kutsuu mua paksuksi, etten millään haluais tuottaa hälle pettymystä...
Olot on kyllä ihan niinkuin aiemmissakin raskauksissa (monta keskenmenoa takana, ei yhtään lasta): paleltaa, kiukuttaa, itkettää, rintoja juilii jne... Ennen menkkoja mulla ei oo ollu juurikaan mitään oireita koskaan. Noh, ei kai se auta, kuin maanantaina testata ennenku lähetään appivanhempien mökille, ja jos sillonkaan ei oo vahvistunu, niin luovutan, ja kiskon anopin kanssa tonkan viiniä sitten v*tutukseeni! :D
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Älkää hätäilkö niiden viivojen kanssa. Ei se heti ala vahvistumaan, ja on ylipäätään ihme, että edes mitään näkyy ennen dpo 10-11.
Raskaushormonin määrähän muutenkin tuplaantuu oliko se nyt 42 tunnin välein, joten se viiva ei heti lähdet ummumaan. :popcorn:
Sanoo hän jolla takana kkm 02/13 ja nyt dpo 7 :D
 
kantrinen Täälä samat fiilikset! Viime kierrossa kun oli kemiallinen niin vedin kyllä kunnon p*rseet ku ketutti sen verran paljon ja jos tässä käy samoin nii ihan sama juttu nyt jos mitään ei tapahdu!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: kantrinen
jjennaa millä testillä sä olitkaan testannut? Jos viiva on tummunut, niin se olis kaiketi hyvä merkki! :)

Täällä on turhautumista ilmassa. Mä olen varmaan hätäsistä hätäsin, mitä raskausasioihin tulee... Raskautuminen on yleensä ollut mulla aika helppoa, raskauden jatkuminen alkua pidemmälle ei, ja nyt on taas pelko persiissä, että mikäli tässä nyt ylipäätään edes alunalkaenkaan tärppäsi, niin kesken se ainakin on menossa. Clearbluessa ei mitään ensimmäistä viivaa vahvempaa, ja googlettelun jälkeen olen alkanut pelkäämään, että se testinp*rkele onkin oikeasti antanut noin törkeän virheellisen positiivisen... 3 kertaa?!
Pregcheckin tein tänään aamulla ja siihen tuli niin hailakka haamu, että voi olla, että vaan kuvittelenkin sen siihen, kun toivon niin kovasti... Noh, huomenna aamulla cb, ja katotaan mitä tulee... Tätä vois kutsua jo oikeesti pakkomielteeksi :headwall: :D
 
kantrinen tänään oli vielä toidavidin testi... jos vielä tiistaina on tummempi.. niin perjantaina haen diin.. en nyt jaska vielä innosta pomppia koska marraskuussa tuli myös kaksi viivaa ja osoittautui kemialliseksi... :) mutta pelko on ollut että olisi munanjohtimet tukossa niin lääkäri sanoikin viimeksi että mikäli testiin tulisi toinen viiva ei torvet ole tukossa...toisaalta voisiko olla niin että davidin testi on antanut kaksi väärää :/
 
Kyllä mulla ainakin on o-testi reakoinut niin raskauteen kuten tuleviin menkkoihinkin,
Joten miss_piggy toivottavasti sinulla olisi merkki raskautumisesta :heart: kun on nuinkin vahva viivanen =) peukut ja varpaat pystyssä täällä että olisi juuri sitä :D:heart:
 
miss_piggy
Huvikseni tein toki r-testinkin joka kyllä oli nega. Näillä päivillä oli odotettavissakin :) Oireina on ollu mm. eilen kauhea närästys joka kesti yöhön asti (oli närästystä myös ennen kkm:ää olleen raskauden plussaus-aikoihin), erikoisia mahakipuja, ja valkkaria on tullu tänään aika runsaasti.

Mutta, pessimisti ei pety joten ootellaan kaikessa rauhassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73

Yhteistyössä