Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minnu07 ovistestihän ei tunnista, että onko LH koholla vai hcg. Eli reagoi usein myös hcg:n. R-testi taas tunnistaa kumpi on kyseessä eikä siksi reagoi LH:ta. :)
Miss piggy Pidän sulle niin peukkuja!
jjennaa Onnea plussasta! :heart:
Kyllä kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että se R-testi voi reagoida vahvaan LH-piikkiinhin.(se kun nousee usealla loppukiertoa kohden)=)
..siitä paljon eri kuumeilupinoissa juttuahin.

Kovasti tänne kaikille pysyviä viivasia - niitä 9kk kestäviä!:wave::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon seonnut lopullisesti. Tein aamulla pregcheckin koska mulla on vaan niin outo olo vaikka oli vuotoakin. Nyt on siis vissiin kp14 ei ollu ovistesti vielä yhtä vahva, mutta kokoajan nekin testit näyttää liian vahvoilta mun normaalikiertoon. Noh, anyway..tämmönen tuli iAXZPo - Image - Aijaa.com
Luonnossa näkyy selvemmin, kun en saa koskaan hyvää kuvaa testeistä. Näkkeekös teistä joku myös sen viivan? Vai voinko mä kirjata itseni tonne hullujenhuoneelle?
 
Aamulla tehty taas yks testi ja negaa näytti. Pitää varmaan vaan odottaa. Testit loppuu kohta ja ei ne mitään ilmasia oo.

ikikuume Täälä mies ei tiedä kuinka paljon menee rahaa testeihin tai kuinka usein tetaan, pitäis varmaan ihan pöpipäänä :D
 


tän päivän testi!! Mikähän hiton viiva toi nyt sit on???? Näkyy ihan selkeesti, mutta väriä siinä ei taida olla. Oliks tää nyt sit joku viallinen kappale??

tässä sama kuivana

Mä oon nyt ihan pihalla näitten testien kans!! Jeesatkaa :D
 
Viimeksi muokattu:
ikikuume!! mä nyt työnnän tänne vastaamaa vaikken ketjuss aolekaa mukana, mut itselläni on lähes samanlainen tulos testissä ja näyttäs myö solevan sama testi :D pähkään samaa kun sinä, tosin ite en eroa sun kuvista sitä viivaa, mut en erota kyllä omista kuvistakaa vaikka paljaalle silmälle näkyy ( kaveri kävi vahvistamassa asian vielä xD ) aijemmi oon tällä samalla testillä testannu iha tyyli puhtaat negat, ei mitää viivoja ja nyt pärähti haalea viiva?? :O
 
ikikuume!! mä nyt työnnän tänne vastaamaa vaikken ketjuss aolekaa mukana, mut itselläni on lähes samanlainen tulos testissä ja näyttäs myö solevan sama testi :D pähkään samaa kun sinä, tosin ite en eroa sun kuvista sitä viivaa, mut en erota kyllä omista kuvistakaa vaikka paljaalle silmälle näkyy ( kaveri kävi vahvistamassa asian vielä xD ) aijemmi oon tällä samalla testillä testannu iha tyyli puhtaat negat, ei mitää viivoja ja nyt pärähti haalea viiva?? :O
Joo tää on noita prisman halpoja testejä. Tosiaa ekana tuli ihan täysin kirkas väritön viiva ja kuivuessaan muuttu selkeeks punaseks. ja nyt viiva kadonnu kokonaa. Ei pitäis kattella ollenkaa noita testejä ku on se aika menny umpeen. Onks sulla kuva jossain?
 
ei ole kuvaa ku en vihti mitää laittaa ku en saa kameraa näkyy,mulle kyllä jäi se viiva nyt monen tunnin jälkeeki siihen testiin?
mulla se pikku hiljaa siitä hävis :D Hitto ku olis niin paljon pitkä jänteisyyttä et testailis sitten vasta ku menkat myöhässä. Ei tarttis miettii ja pähkäillä noita viivoja. Mä oon kyl ihan sata varma et noi testit mua vaan huijaa ja täti kurvaa paikalle torstaina! Onks sulla muuten mitkä Dpot:t?
 
ikikuume ja pikkupeikko85 mulla saman pregcheckin kuvat tuolla edellisellä sivulla (muokattuna), antaa tosiaan _testiajan jälkeen_ aika helposti kuulemma noita viivoja/viivanpaikkoja :/ Vaikka muuten onkin kai aika hyvä testi; kunhan ei testiajan jälkeen tuijota :)
 
mulla oli kp 14 ovulaatio ku testailin, kierukka otettu tän kierron alussa pois,eli kierron pituudesta en mene vannomaa xD mut iät ajat 2 mukulanki jälkee ollu kierto 28pvää, et sitä tuo vois vieläkin olla,tai sit venyy? nyt ois kp 28, ruskeaa tuhrua on työntäny lauantaista asti ja olinki varma et menkat alkaa, mut eipä kunno menkkoja vaa näy, ei o mitää suojaakaa tarvinnu et ni "paljon" vuotoa on :/ mene nyt ja sano sit, kai se aamulla o testattava uudellee..
 

Yhteistyössä