Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Millä dpo:lla ootte aloittaneet testauksen? Täällä dpo 5 - matkapahoinvointia havaittavissa ja etomista myös. Esikoista odottaessa autoilu oli se mitä ei kannattanut juuri harrastaa, sillä sitten iski huono olo. Vielä en voi testata myöskään, kun sain irrotus piikin ja se voisi näyttää plussaa siksikin.
 
Iltaa! :) Tää nyt on tosi epätoivosta ja mä tiedän jo etten ole raskaana. MUTTA, koska oon himotestaaja niiin tein tossa äskettäin yhden Davidin. :D PC:t mulla on loppu. Ja koska en mielestäni ole ikinä saanu kyseiseen testiin yhtään mitään ja nyt luulen saaneeni jotain näkyviin...niin kysyisin teiltä arvon hätähousut, onko tässä kyseessä nyt se surulloisen kuuluisa viivanpaikka?
Ensimmäinen kuva testiajalla otettu..

Ja toinen testiajan jälkeen (noin 30min kuluttua)
 
MiNalo Kyllä viivasta näkyy alimmassa testissä,,, joko harmaa palkki tai toosi hailukka haamu :heart: Onhan se David testi?
Mulla meinaan alko kanssa tuollei ja siitä pikkuhiljaa vahvistui,,, jospa sullakin on niin toivon kovasti sinulle viivan vahvistumista :kiss::heart:
Minulla nuo David testit eivät reakoi ees viivanpaikakalla jos ei sisällä tapahdu mitään ;)
 
MiNalo Ikvä kyllä se minun mielestäni olla viivanpaikka, ainenkin mun silmääni se on ihan valkoinen

Täti tuli tänään käymään, mutta silti en suostu uskomaan, että en olisi raskaana (epätoivoistako?) Onneksi huomenna on se lääkäri ni hän varmasti minut uskomaan etten ole raskaana
 
äiskä Kiitos kaunis! :kiss: Mutta kyllä minä oon ihan varma et tää peli on tän kierron osalta jo pelattu. Dpo on tänään 11 ja pitäisi näkyä selvemmin..Ja kun tosiaan tänä aamuna PC antoi aiempaa heikomman viivan.

jozzuuh Pahoitteluni tädistä! :hug: Tärppionnea uuteen kiertoon! :heart: Nään itsekin tuossa sen valkoisen palkin, mutta sen vasemmalla puolen näkyy se testiviivan paikka sellasena harmaana..Tuossa Davidissa se testiviiva tulee mielestäni kauemmas kontrollista kuin esim. pregcheckissä. Mut oli miten oli! Raskaana en ole, niin valitettavaa kuin se onkin. :(
 
Heips.
Mä olen taas ihan ulalla, oisko ovis voinut jo tapahtua.. toi neljänneks alimmainen tikku on vahvin ja siitä sitten lähtee taas haalenemaan.. vai onkos se puhdas nega? Haaleampi se on kun kontrolliviiva, mutta mutta.. kertokaaaaa.. miten tulkitsisitte omalle kohdalle? :)



Jahas, ja kuva meni väärinpäin.. eli neljäs tikku oikeelta.
 
Äiskällähän on jo ihan selvät viivat, ettei tartte tihrustaa tai nojautua lähemmäksi näyttöä :) Onnittelut!

Heilanga: mulla vähän sama juttu sen suhteen että tuli eilen juotua lonkeroa ja punaviiniä-noh oksensin sit kunnolla yöllä, hyi hitto! Tää oli niin jäätävä päivä.. Tosin en oo ehtiny testaa ku piti mennä töihin ja ei oo testejä ja kaupat kii.. Huomenna sitten testaan..taas. Mut ihan järkyttävä toi huonovointisuus, JA iltalämpö: 37,5'c !!! Mutta mulla on kp:t jo 32/29 oisko...
 
  • Tykkää
Reactions: äiskä-73
Tällä puhelimella oli niin vaikee lisätä kuvaa :( Saati ottaa kuvaa :( Mutta, onko kuvassa vain viivanpaikka vai näkeekö kukaan punaväriä? Saako joku selvemmäks tota kuvaa, kun puhelimessa ei oo mitääs asetuksia siihen :( On kyllä niiiiin huono. Uskon ite että on viivanpaikkoja nuo testit ny vaan antanu. Tänää aamulla sain digillä negan, mutta tikkuihin tulee tollasta outoa koko ajan.. Kakkoja tikkuja varmaan :D

katso liitettä 18918
 
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä-73;28587580:
Tässä tulis vielä mun tän aamun dippiä

NgTJU0 - Image - Aijaa.com

Eiköhän se nyt ainanki oo päässyt kiinnittymään
Ihana viivanen.




muoks. Tein Pc testin ja aika selkeä viiva tuli. menkat päivän myöhässä jesss.
plussa puhureita kaikille! Onnea plussanneet.

On: En vielä ole testannut tän aamun testiä. Mutta oon ottanut kuvia edellisistä testistä. Yks homma onkin hankalampi saada kuvat liitettyä tänne tällä Lumialla. Toivoa on et helmivauva tulossa kun menkat ollut vaan kerran myöhässä viikon epäilen et sillon olis ollut kemiallinen. Vuoto oli todella hyytynyttä ja paljon riekaleita oli.
 
Viimeksi muokattu:
pölö minäen kyllä valitettavasti nää oikein mittää, mut voi olla et on vielä niin uniset nää silmät. :)
äiskä oi, että super hieno viiva. Mikä dpo sulla olikaan?

Omanapa. Vituttaa. Ihan suoraan sanottuna. Tässä testi n. 5min kohilla niin oli pieni haamunen ettei kameraan suostunut tulemaan S1LsZp - Image - Aijaa.com ja näköjään vielä huonommin näkyy nyt...noh seuraava on sitten n. 20min kohilta oZBI4A - Image - Aijaa.com
Miksi mä ees testaan aamuisin. Tyhmä tyhmä tyhmä. Oon kyl jo eilen aloittanut tän psyykkamisen, et noi on ollu vaan viivanpaikkoja ja täti tulee kohta ja että elämä jatkuu silti. Tavoitteet pysyy samana ajankohta vaan siirtyy. Saiskin itsensä uskomaan ton. :'(
*muoks* eihän noissa näy mitään, kun täältä tietsikan ruudulta katsoo. :(
 
Viimeksi muokattu:
Minalo: Sitä itsekkin ihmettelen, mutta en ole varma tuosta dpo:sta. Mä nään sun testissä haamun! Toivotaan ettei ne menkat nyt alkaisi ja viiva vahvistuisi!!:heart:

Äiskä73: Hienot viivaset! ONNEA:heart::flower:

Heilanga: Mä nään puhelimella sinun testeissä jotakin!


ON: Niin ja taas ollaan tässä tilanteessa, mun pitäs alkaa syömään tänään primolutteja taas(ensimmäinen "luomuton" kierto). Kp 15 on nyt. Mutta testit haamuilee?? Mitä nyt uskaltaisin tehdä.. Lämmötkin on kyllä yhtäkkiä noussu 37.2 ?! Itse epäilisin että ovulaatio olis tapahtunut kp 6-7, mutta voiko se olla mahdollista niin aikaisin?? En siis tikuttanut silloin, mutta kauheat alavatsa kivut + limat. Nyt nimittäin kp 11-15 en ole saanut bongattua ovista cb:n digitaalisilla ovulaatio testeillä. Tai sitten ne ei näytä mulla sitä? Huoh, nyt on pää kyllä niin sekaisin... Kiitos jos joku jaksaa vastailla:heart:

Tässä vielä tämän aamuisesta testistä kuvat:
Muokkaamaton gGy1lm - Image - Aijaa.com

Muokattu Eb2N6V - Image - Aijaa.com

Näkeekö kukaan noissa edes mitään?! :confused:
 
Viimeksi muokattu:
hiulu, Pregnylin 5000 iu varoaika on 10 päivää, joten missään nimessä sitä ennen ei kannata testata. Kiinnittyminen tapahtuu yleensä noin viikko hedelmöityksestä ja yleensä siitä pari päivää menee siihen, että testissä jotain näkyy. Mulla testipäiväksi on aina annettu dpo 14, mutta yleensä hätähousuilen siinä dpo 11-12 maissa ekaa kertaa.
 
Oli kyllä oudoin läääkärikäyn i aikoihin.Se ultrasi mut ja ainoat asiat mitä se sanoi oli että kyllä täällä vielä näkyy limakalvoa joka ei oo poistunut ja että ei näe kohdun ulkoista raskautta. Ja sit määräsi raskaus verikokeet. Häiritsee ku se ei mitään muuta siitä kohdusta sanonut..
 
Hydra, juu mullekin annettiin 14-16päivää ovulaation jälkeen ja tiedän, että tällä viikolla ei kannata , koska jos haamun saan niin se on pregnyl haamu. Mutta sitä kysyinkin, että kuinka aikaisin voisi se oikea haamu näkyä aikaisintaan? Hätähousuilija kun olen :D Esikoinen näytti mulle vahvistuvaa haamua vasta rv 5+, mutta jo viikkoa ennen plussaa olin silloin aivan varma, testi oli lähinnä miestä varten. Mutta hätähousuilin silloinkin muutaman negatestin.
 
hiulu, mä luulisin, että ei ainakaan ennen dpo 7 voi näkyä mitään. Tuolla Clomittarissa kun ihmisillä on tarkkaan hoitojen takia oviksen ajankohta tiedossa, niin yleensä siellä on haamuja saatu vasta dpo 11-12. Omakohtaisia kokemuksia ei ole... :(
 

Yhteistyössä