Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tähtitomu näkyyhän se...mutta eipä tästä nyt taaskaan mitään tuu. :( Kovin on hailuroita taas. Tässä tänään päivällä testattu:
oEiysb - Image - Aijaa.com

Mie niin tiiän ku on tämä niiiin niin monesti koettu ja nähty..
Toi on kyllä niin syvältä kun tulee vaan hailuraa, kyllähän sen sit jo melkeen tietää mitä tulee :( itekin kokeilen josko seuraavaan siirtoon päästään jos malttais olla testailematta ennenaikojaan.. jaa mää vai :D
 
Onnittelut haamuista ja plussasista:heart:..isot pahoittelut tädin yllättämille:hug:

Kylläpä oli ihanaa olla viikonloppu mökillä ja uida..uida..uida:cool:
..miun sielu vallan lepäsi:heart:..noita "kuumia aaltoja" alkanut tulemaan sen verran että järveen pulahtaminen virkistää ihanaisesti.


Tähtitomu - olipas ikävä kun pahoitit viestistäni mieleis: /..tarkoituksella en ikinä kenenkään mieltä tahdo pahoittaa kun näihin pinoihin kirjoittelen:heart:
..suorasanainen saatan kyllä tarvittaessa olla mutta usein kuitenhin hyvin sovitteleva - en syyttelevä.


Vielä Apteekin omasta..todellakin, silloin 12/09 kun itse plussasin täällä kuumeillessani ekaa kertaa se tulkitsemisaika oli 5min(max).
..mutta mietinhin että olisiko muuttunut 10:stä minuutista sen vuoden aikana juuri tuohon 5:teen minuuttiin?

2007 kaksplussan pinossa näin: Apteekin oma testi-pakkauksessa lukee että 10 minuutin jälkeen eli testiajan jälkeen ilmestynyt viiva ei tarkoita positiivista. Roskishaamu ei siis välttämättä ole positiivinen.
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/779572-apteekin-oma-raskaustesti/

..mutta tämä tästä..;)

Lämpimiä plussatuuloisa jokaiselle!
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur mä niitä viivojen piirtymistä tuijotin minuutti minuutilta, ja olisko ollu 5-6min kohdalla ku alko olla selkeä, näkyvä, toki haalea mut kuitenkin vaaleanpunainen viiva... Mulla oli noita kaks pakkausta, yhteensä 4 testiä, kolmeen ekaan tuli tää "haamuviiva" tai viivanpaikka, viimeiseen ei mitään muuta ku se kontrolliviiva, ei edes tunnin jälkeen. En kyllä tuhlaisi rahaa enää noihin, jatkossa kelpaa halpis-PC-liuskat.. En ymmärrä miks niitä niin hehkutettu, etteivät muka anna mitään viivanpaikkoja..pyhpah.. Muissa testeissä viivanpaikat on sentään valkoisia/harmaita, näissä se oli selkeesti vaaleanpunainen!

Nyt päätin, että en enää testaa ennen ku menkat ainaki päivän myöhässä (jos lasketaan, et pisimmillään kierto ollu 34, miljoonien kemiallisten kohdalla tietty venähtäny jopa 40-50 päivään). Mä en enää jaksa tuijottaa sitä yhtä typerää viivaa :'( Nyt ongelma on vaan se, etten oikeen tiedä, mitä kp eletään.... Oliko ne kahden päivän tuhruttelut muka menkat? Vaikee uskoo..

Huomenna varailen aikaa vyöhyketerapiaan, josko siitä ois apua mulle. Tänään inhoon tätä mun typerää toimimatonta kroppaani äärettömän paljon! :( Sori purkaus.. (taas..)
 
Lilypie lämmin:hug:..olen hyvin pahoillani puolestais:(:heart:

Minähin luulen että kemiallinen raskaus ollut kyseessä..kovasti jaksuja:heart:

Jatkossa ehkä tuo PC:N testi(liuska)on paras jos ei ole ennenkään antanut nega kierroilla kuin korkeintaan valkoisen/harmaan viivasen.

Apteekin oma todellahin saattaa näyttää tulkitsemisajan jälkeen punertavaakin viivasta.(monesti sellainen ohkaisempi viiva)
Itselläni negat olleet negoja - vain 1 viiva..jos punertavaa haamuista, vaikka tukitsemisajan jälkeenhin, kertonut se siinä vaiheessa alkaneesta raskaudesta.

Kahdesti on Apteekin omalla tullut punainen haamuinen tulkitsemisajan jälkeen.
..ekan kerran muistaakseni dpo10..toinen oli tässä keväällä dpo11..

Uskon kuitenhin että Apteekin oma on hyvä testi, ei välttämättä niitä herkempiä..mutta oikein käytetynä/tulkittuna luotettettava.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Voi Lilypie :hug:
Minalo : Jos ei tälläkertaa niin ensikierrosta sitten.
Onnea plussanneille <3:heart:

ON: Täällä voidaan aamusin pahoin ja illasta masu on kuin potkupallo.
Menkkoja ei oo näkynyt ja olen malttanut olla tekemättä testiä. Odotan ja odotan et menkat sen 2viikkoo myöhässä ja sit päräytän Cb-digin heti suoriltaan :) Toiveet on taas niin korkeella ja aikamoinen mahalasku tulee jos testiin pärähtää nega ja menkat alkaa.
 
Lilypie ja MiNalo :ashamed: :hug: Plussatuulia toivoisin teille niin kovasti. Ei tätä ainaista surua.


Tammosta tanaan. Voiko One Stepissa ilmestya viivanpaikka samantien? Heti tuli hailuraa tikkuun ja vahvistui sitten vahasen puolen tunnin sisalla. Viimenen testi tata laatua perjantaina (ehka) jos ei menkkoja siihen mennessa kuulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lilypie
Minnu sen kun osaisinkin sanoa. Kierto on muuttunut epasaannolliseksi alkukevaalla, ennen alkoi 28. pva, nykyaan saattaa tulla viikko-kaksi myohemmin. Jos kuitenkin nyt ovulaatio olisi ollut siina 28-29.6 (koska oli vahan sellainen olo vaikka en ole aikaisemmin tulkinnut), voitaisiin olettaa etta menkat eivat viela olisi myohassa ja tassa oltais liian aikaisin helisemassa - tai sitten jos olisikin ollut aikaisempi ovulaatio niin sitten olisi jo ainakin kaksi paivaa myohassa.

Perjantaihin asti on siis viela lisaaikaa. Toivottavasti tasta sai jotain selkoa. :)
 
Minnu07 Sullahan on pokkaa ku maltat olla testaamatta! ;) Todella toivon et menkkoja ei kuulu ja saat plussasi! :heart: Ihailtavaa tollanen itsevarmuus!

Babette Toivotaan et jälkimmäinen vaihtoehto ois totuus ja hätähousuilet vaan! :D Jotain minäkin nään tuossa sinun testissä..Puhkun täältä siihen lisää punaväriä! +++++puuuuuuuh! :heart:

mai- Pahoittelut negasta! :hug: Toivottavasti seuraavasta kierrosta tärppäisi!

Omaa napaa...Vaikka oonkin jo luovuttanut tän kierron osalta niin silti pitää kiusata itteensä. :ashamed: Muokkailin siis noita kuvia mun eilisiltaisesta testistä. Kyllä niissä näkyy viivasta, varsinkin kirkkautta ja kontrastia säädettynä, mutta on ne vaan niin hailuja. Eilen kumminkin jo dpo 11. On se vaan kumma et kun saman on kokenu monen monta kertaa, mutta silti vaan ei haluis uskoo järjenääntä...Tässä vielä nuo muokatut kuvat, kuvattu paaaaaljon testiajan jälkeen. Toisessa kuvassa on myös ovistesti.
6hbdqb - Image - Aijaa.com
dNzA1U - Image - Aijaa.com
 
  • Tykkää
Reactions: Babette
MiNalo se on kyllä kumma. Vaikka järki sanoo mitä, niin niitä tikkuja pitää silti kattella ja muokkailla, ja selitellä itselleen miks se ei oo vahvempi.. Hmh.. Toivotaan kuitenki ihmettä, että siun viiva vahvistuis. Se on raskasta katsella joka kierrossa kun viivat ei vahvistu. Vaikka onki vaan pari kemiallista miulla takana, niin oon niihin hailuihin jo ihan kypsä!! Halirutistus sinne :hug:
 
Minnah88 Kiitos sulle! Juuri tuolta minustakin tuntuu..turhauttavalta! Useimmat ihmiset kun saa jonkin näkyvän haamun esi-isän testiin, niin yleensä se lähtee hienosti vahvistumaan. Vaan ei mulla, ei sitten millään. :(
 
mur-mur Pakkohan mun oli testata tänäänkin..Mutta ei mitään muutosta vieläkään. Samanlaista lähes olematonta viivaa tulee. Toi eilinen testi oli Wondfon ja tänään testasin PC:llä.
Tässä kuva testiajalla (kamalan punertava tuo koko tausta kyllä):


Ja tässä n. 15 min kohdalla:
 


Mä taas hätähousuilen.. Vanhan kierron mukaan nyt on 30/28, mutta ovis taisi olla vasta 10 päivää sitten. Tänään tein tämmösen. Mitä sanotte?

Oireita ei ole ollut samanalailla kuin muissa kierroissa on (valeraskaus sillon).. Paitsi, että noin viikko oviksesta alkoi kovat menkkakivut, jotka aina välillä loppuu ja välillä jatkuu. Ja ovislimamainen vuoto on jatkunut nyt jo yli viikon oviksen jälkeen ja sitä TULEE paljon. Mietin meneekö kuvittelun piikkiin, mutta toinen rinnoista tuntui painavalta ja isommalta kun toinen...
 
Viimeksi muokattu:
Voi Minnu ja MiNalo, olette te ihania. :flower: Puhkun teille paljon Ranskan plussatuulia ++++ ja punavaria. Kumpa se MiNalon hailuliini pian vahvistuisi ja sinne Minnun digiin pomppaisi hyvia uutisia! :hug: :heart: Kauan viela aikaa etta testaat?

Mulla myos potkupallo maha iltaisin eika pahoinvointikaan helpota vaan aaltoina tulee.

mai-lle tarppia ensikiertoon! Kylla se siita ihan varmasti. =) :flower:

Rosebudlion haamuliini siella :heart: Punavaria puuh!
 
Voi Minnu ja MiNalo, olette te ihania. :flower: Puhkun teille paljon Ranskan plussatuulia ++++ ja punavaria. Kumpa se MiNalon hailuliini pian vahvistuisi ja sinne Minnun digiin pomppaisi hyvia uutisia! :hug: :heart: Kauan viela aikaa etta testaat?

Mulla myos potkupallo maha iltaisin eika pahoinvointikaan helpota vaan aaltoina tulee.

mai-lle tarppia ensikiertoon! Kylla se siita ihan varmasti. =) :flower:

Rosebudlion haamuliini siella :heart: Punavaria puuh!
Huomenna meinasin testata :) Millon sie meinasit uusiks?
 
Vahvistumista viivasille, niille kellä niitä näkyy. :)

Mä tästä kyselin jo aiemmin, mut ei tuntunu kukaan reagoivan.. Kaikenmaailman kikkakolmosia tuntuu olevan, ja itsekin kokeillut mm. greippimehua, vitamiineja, gelee royalea, macaa, yms yms yms... Onko kukaan kokeillut munanvalkuaista? Luin tosi monta onnistumistarinaa täältä: Using Eggwhites in TTC

Kai sitäkin vois yrittää, vaikka hullulta kuulostaakin! En ymmärrä miksen löytänyt yhdeltäkään suomalaissivustolta tietoa asiasta..
 
Lilypie, suosittelen jatkamaan tuota greippimehun juontia edelleen ja sit foolihappoa, ite söin niin foolihappoa kuin monivitamiinia ja tadaa, raskauduin 2v yrityksen jälkeen :) ! Munanvalkuaisesta en ole itekkään aikaisemmin kuullut :eek:, kannattaahan sitä kokeilla sillä ei sillä mitään menetä :) ! Tsemppiä hirmuisesti matkaan :) !

Niinu & Piiperi 36+5 <3
 
Viimeksi muokattu:
Heippa taasen! :)

Onnittelut plussanneille!! :flower:

Minulla olisi taas tämä vaihe kierrosta.. Nyt dpo 9-10 ja testit näyttää tältä..
Cl7Wel - Image - Aijaa.com Vasemmanpuoleinen on muokattu, oikea ei. Näkyykö mitään?? Minusta tuntuu, että on eilisestä vahvistunut, kun tein saman testin. Nämä siis tilattu vauvala.fi ja on niitä todella herkkiä.. Vai voiko "viivanpaikkakin" vahvistua tarkoittamatta, ettei ole raskaana?? :headwall:

Tässä vielä se eilinen 953ZVG - Image - Aijaa.com, luonnonvalossa otettu niin sinertää vähän. Mitä olette mieltä onko vahvistunut??

MUOKS. Tuossa kuvassa vasemmalla puolella näkyy se vaalea läntti, sitä en tarkoita sitten viivaksi. Se viiva on sen vieressä!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kettula
Yemina jotain siellä näkyypi mun mielestä, ainakin tuossa muokatussa. Sille kovasti vahvistumista :heart:

Muille vahvistumista haamuille, ja tsemppiä niille, joilla ei vielä ole tärpännyt!
Täällä on ihan vaan taustailtu tuosta kemiallisesta lähtien, viime kierto kun meni ihan hukkaan munasolun irrotessa vasemmalta puolelta, josta mulla siis poistettu munatorvi :attn:
Tunteeko miten monet muut muuten ovulaationsa? Mulla on toisinaan oikeen selkeät kivut, ja enempi kipuilee juurikin tuolta vasemmalta puolelta irrotessa, välillä ihan niin, että saa napata särkylääkettä.

Anyways... Kierto edelleen sekasin, joten saa nähä, oisko seuraava yritys sitten viikon, vaiko vasta kahden päästä. Tuskasen pitkiä nää viisviikkoset kierrot, kun tottunu siihen max. 30 päivään :kieh:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä