Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;28877361:
Mulla taas viime kemiallisessa tummu samallai...
mut lohduttavaa on se että joillakin aamupissa vaan on laimeempaa ja tulee hailakammat viivat kun päivällä. Usklataisin kyllä väittää tuota EI kemialliseks.
Kenelle sie tän kommentoit?
Miulla on vahva tunne kemialisesta...

vauvalan haukuttulla liuskalla testattu. Selkee toinen viiva.
yNmfIK - Image - Aijaa.com
Vielähän ^^ tuo kai haamuksi lasketaan...
RSFU tuhlattu kans. Siihenkin selkee haamuli.
Jos huomenna iltapäivällä tuhlais yhden PC:n...
Sit vois vähän rajoittaa hetkeksi...

Noita vauvalan testejä mulla on kyllä paaaaaljon, että niitä voin tuhlaa aina yhden illalla....
Aina siihen asti, kun vuoto alkaa.
Mä oon niiiiiin varma, et vuoto alkaa.

Ihan järkky selkäkipu taas...
 
Viimeksi muokattu:
Negaahan tuo näytti :'( miksi mua sitten piinataan tälläsillä oireilla? :O nyt tekis mieli kiroilla.. ja plajon.. hmm.. toki ei kai peli vielä oo menetetty kun on kiertoa jäljellä.. mun kiertopvät on siis nyt 28/30-33 olin aiemmin laskenut väärin, eli saa päivittää.. laskin kahdet edelliset kun löysin kalendäärin.. viime kiertokin oli hurjat 33 päivää :O
 
Hei ihunat hätäpöksyiset!:wave:

Monestihan alkuraskauden oireet juurikin, kuin menkkaoireet: selkää pakottaa, mahaa/jalkoja repii, huonoa oloista jne.
Eli - moni kuvittelee, että eipä tärppi käynyt ja se akan hupakko tulossa:(..
..m u t t a pylläri olihin ihan nurkan takana.:):heart:

Puuuuuh++++++++:whistle::heart:tänne
 
Viimeksi muokattu:
Älkää ystävät hyvät tuijottako liikaa oireita, mä tein niin jokaisessa nega-kierrossa ja joka kerta olin varma tärpistä. Mutta kappas, mitään oireita ei sit yhdessä kierrossa tullutkaan, ei niin mitään! Ja plussahan sieltä pärähti dpo11. Oireet alkoi vasta muutama päivä plussan jälkeen..niinkuin yleensä kuuluukin, koska silloinhan sitä hCG:tä vasta alkaa olla tarpeeksi oireiden aikaansaamiseksi :)

En siis tahdo yleistää enkä lytätä haaveita, toivon teille kaikille plussaonnea ja tarrasukkia :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
PiipaKaa - kyllähän nuo Vauvalanhin testit sen tärpin näyttävät ihan hyvin.:):heart:
Näköjään... Mä en kyllä tuohon tod odottanut noin selkeetä.
Vaikka haamuhan tuo vielä...
Nooh katotaan mitä huomenna. Raaskiskohan apteekin oman tuhlata...
Eeeen, jos noita vauvalan testeja tuhlailis, kun niitä on niiiiiin monta ja ehkä yksi PC illasta huomenna.
 
Näköjään... Mä en kyllä tuohon tod odottanut noin selkeetä.
Vaikka haamuhan tuo vielä...
Nooh katotaan mitä huomenna. Raaskiskohan apteekin oman tuhlata...
Eeeen, jos noita vauvalan testeja tuhlailis, kun niitä on niiiiiin monta ja ehkä yksi PC illasta huomenna.
Haamuhan se tuossa vaiheessa saa vielä ollakin.
Ihan normaalia on se että tulee selkeämpi viivanen vasta dpo14-15..
Jokaisen HCG:n nousu on omanlaistansa ja raskauksissa samalla naisella on eroja myös HCG:n nousussa.

Dippaile vaan noilla samanmerkkisillä Vauvalan testeillä, niin voit sitten käyttää edellistä testiä(kuvaa)vertailuna, vahveneeko viivanen.=)
..ei nimittäin kannata vertailla viivan vahvistumista eri merkkisten testien välillä .
 
Viimeksi muokattu:
Tänään testasin tällaisen RFSU:n testillä mutta en tiiä uskaltaako tähän luottaa kun oon joskus saanut viivanpaikkoija näihin(en tosin tällasta selkeenpää viivaa ikinä, oli luonnossa vielä vähän selkeämpi kuin kuvassa) kuivuttuaankin on vielä viiva olemassa. Mutta sanokaahan onko tämä nyt se kuuluisa viivanpaikka kun näyttää aika värittömältä vai kannattaako lähteä ostamaan huomiseksi uusia testejä?? Nyt vasta dpo 9..tulos tuli testiajan loppupuolella n.20-25 min..

ngFRXR - Image - Aijaa.com

Ja kertokaapas samalla joku luotettavamman raskaustestin merkki? Tiedän kyllä että näin aikaisin ei välttämättä mitään näy mutta kuitenkin :)
 
Viimeksi muokattu:
Ei toi kyllä oo viivanpaikka.. Viivanpaikka on varmast sellanen et sitä testii pitää käännellä puoleen ja toiseen ja harvoin varmasti kameralla sais ees taltioitua.

Kannattaahan se testata uusiks vaikka eri merkkisellä? Ite mietin et perjantaina kävisin ostaa apteekin oman taas, nyt noi liuskatestit näyttäny kaikki haaleen viivan :)
 
Älkää ystävät hyvät tuijottako liikaa oireita, mä tein niin jokaisessa nega-kierrossa ja joka kerta olin varma tärpistä. Mutta kappas, mitään oireita ei sit yhdessä kierrossa tullutkaan, ei niin mitään! Ja plussahan sieltä pärähti dpo11. Oireet alkoi vasta muutama päivä plussan jälkeen..niinkuin yleensä kuuluukin, koska silloinhan sitä hCG:tä vasta alkaa olla tarpeeksi oireiden aikaansaamiseksi :)

En siis tahdo yleistää enkä lytätä haaveita, toivon teille kaikille plussaonnea ja tarrasukkia :heart:

Miulla taas just meni niin, et kahen ekan (tyttöjä molemmat) kohalla ei ollu mitään oireita, muuta kuin se et kuukautiset myöhässä :) Tän kanssa on sit just noi kaikki klassiset oireet :D Jospa tää oliski sit poika ;) Heheh.
 
Mun mielestä vahvistunut tinttu 85! Itse kävin tänään verikokeissa, kun tosiaan tuli lauantaina plussa, ja sen jälkeen kaksi negaa, vaikka ovistesti huutaa plussaa. Neuvolaan soitin ja laittoivat lähetteen ja pääsin heti terveyskeskukseen ja verinäytteeseen. Tulokset tulevat huomenna tai torstaina... Jännitän...
 
Mun mielestä vahvistunut tinttu 85! Itse kävin tänään verikokeissa, kun tosiaan tuli lauantaina plussa, ja sen jälkeen kaksi negaa, vaikka ovistesti huutaa plussaa. Neuvolaan soitin ja laittoivat lähetteen ja pääsin heti terveyskeskukseen ja verinäytteeseen. Tulokset tulevat huomenna tai torstaina... Jännitän...
 
Testailuja taas...
Vauvala eilen:
yNmfIK - Image - Aijaa.com
ja tänään:
MQ05tz - Image - Aijaa.com
Onpas pimee tuo eilinen kuva... Nooh selkee ero kuitenkin. Tänään vahvempi!

Sitten tuo PC siinä ei niin selkeetä eroa eiliseen...
Mut tässä siis PC:stä tämmönen toissapäivän, eilen ja tänään kuva:
SGF6fd - Image - Aijaa.com
ja sit PC ihan itsekseen tänään:
Lofpri - Image - Aijaa.com
ja PC itsekseen eilen:
CJMxA2 - Image - Aijaa.com

Mie en osaa sanoa onko noissa PC:n testeissä vahvistumista vai ei...
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Malttamattomana tein toisenkin testin tänään pregcheckillä ja aika hailuraksi jäi jos oikein kuvittelen niin jotain siinä oli. Testailen vielä huomenna tai ylihuomenna jos vahvistuis. On kuitenkin vielä 4-5 pvää oletettuihin kuukautisiin! Kiitos mielipiteistä :) katotaan kuin käy!
 
Minähin vanha kana tuon testiäni tyrkylle..;)


Kuvattu n. vajaa 1h dippauksesta.
Kontrasteja(tummui paljon)säädelty myöskin, ei muuta.

..testiviivasen kohdlla hiukka pikkasen punertaa, ei kuitenkaan milään tavoin palkkimaisesti selkeästi viivaa..ja onpa siellä joku lommohin eksynyt testiin..

Mie en ole viivanpaikkoja itse dipatessani PC:n testeillä huomannut - tulkitsemisajan jälkeenkään, mutta toisillehan nämä niitähin antaa.

Kerta ollaan lemmitty tällä kierrolla 11.8 - eli nyt siittä tuleepi tänään 9vrk.
..oletin oviksen olleen kuitenkin 17.8 dippailtuani noilla halppis Find Out testeillä(1.90e/14kpl)tuli vahva viivanen 16 ja 17.8..

Kunhan joutessain noilla Fertesin testeillä dippailin kun tuli hankittua halavalla:D en mitenkään kuumeillen enää:)
..ja 2kpl noita PC:n testejähin raskin peräti tilailla;) toisen säästelenhin tuonne jonnehin oletettuun kierron loppuun.

Puuuh puuuh vahvistuvia+++++++++:whistle:viivasia tänne edelleen puuhkun ja puhisen.:wave::heart:
 
  • Tykkää
Reactions: smooth
APUAAAA... Mä teinRFSU:n testin... Eka se oli negojen nega, mutta kyllä.. Ihan aikojen sisällä siinä on sittenkin, sittenkin toinenkin viivalainen.. Ai että pännii kun en saa kuvatuksia laitettua teille.. Ei, mä en olekkaan hullu jolla on joku tauti joka laittaa oksentaan ja etoo ja nälättää ja pissittää ja kaikkee.. Ainakin mä luulen näin, vaikka tuo onkin haamujen haamu niin se on silti mun kolmas haamujen haamu! Aiemmat tullu haamujen haamuna vasta sillon kun kuukautiset ollu TOOOOSI myöhässä ja tuossa ne häärää.. Uuhmama.. Oisko se sittenkin näin! Nyt tarrasukkia ja vauvaliimaa ja vaikka jeesusteippiä mjos ei muu auta :D
 
  • Tykkää
Reactions: smooth

Yhteistyössä