Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Hei te kaikki !!!

tarvitsisin teidän mielipiteen... nyt on kp 25/28 ja nega tehty perjantaina...
Viime yönä unta plussasta nähneenä, ajoi se tekemään vielä yhden testin. Tein apteekin oman... Haluaisin teidän mielipiteen nyt että mieli tasaantuis...

muoks. Testi on tehty alle 2h pissasta nyt illasta...

eka kuva alle 5min testin teosta

alle 5min - Image - Aijaa.com

kuva kuivasta testistä

kuiva - Image - Aijaa.com

Iso kiitos teille :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
neiti näpsän äiti Kyl tos "märäs" testis ainakin jotain näkyy. :) en saanut oikein selvää noista kuivista, mutta kyllä niissä mun mielestä jotain viivasta pilkottaa. :)

väpä80 eiks toi nyt oo aika selvä juttu? Sul o kyytiläinen. :heart:
 
Väpä Sullahan on ihan selkee plussa siellä! Onnea kovasti!! :heart:

NNÄ ja Heilanga Molemmilla näkyy iiiihan haaleeta viivasta..tiedä sitten onko vaan viivanpaikka..mulla menny jotenki usko tohon pc-liuskaan kun aina saan niillä jonkinlaisen viivan, olipa kierron vaihe mikä tahansa. : / Mutta tietysti toivon teidän viivoille hurjasti vahvistumista!! :heart:

elokuuntyttö Sulla on kyllä viivat hienosti vahvistuneet! :) Uskaltaisn varovasti onnitella!

Minäkin dippailin..ei tullu ihan yhtä selkeetä haamua ku eilen illalla..valitettavasti. Oli kyllä vaan parin tunnin pissasta ku eilen oli tosi tujua! :D Mutta selitykset sikseen, tässä ois kuvaa: 12728441.jpg - Image - Aijaa.com

Oireet tässä vaan tuppaa lisääntymään..kova repäisykipu tuntui tänään töissä. Ja rinnat on sivuilta kipeet ja jotenki raskaantuntuiset. Tänään siis kp 25/28-30 ja dpo 11. Taidanpa huomenissa kuitenki kipasta kaupasta pc:n..noi davidit on kumminki tunnetusti aika surkeita testejä näin varhaisessa vaiheessa testaillessa ainakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma
Mun testejä taasentaasen. Ilmeisesti mulla ei oo muuta elämää


Mutta tässä testiajan puitteissa




Muutama min testiajan jälkeen.



Kuivana.




tänä aamuna oli heti silmät aukaistua huono olo. Toinen kerta jo parin päivän aikana. Palelee. Muuten ihan normioloa. Ei ole edes tuttua menkkakipuja tai paineen tunnetta jotka jo pitäisi olla nyt olisi dpo 10 tai11
 
Kp 30/23-28 - Image - Aijaa.com

http://aijaa.com/WKxDNp

Huomenia!

Tässä minun tämän aamuinen pregcheck. Aika vaikeaa olla testaamatta joka aamu, vaikka yritys on kova :D

Oireet jatkuvat samalla linjalla, eli vähäisinä, vatsassa hieman erilaista menkkajuilintaa, vihlontaa yms. Kp 30/23-28, Dpo:sta ei mitään hajua enää, voi olla väliä 13-15...

En malta odottaa, että saisin varmuuden tälle asialle!

MiNalo: Näen sinulla kyllä haamujen haamun, toivottavasti vahvistuu :)

Nnä: Jotain siellä näkyy, mutta voihan se olla, että on vain liian aikaista testata, toivottavasti pian näkyy plussa sinullakin :)

Plussatuulia kaikille hätähousuille ;)
 
Viimeksi muokattu:
Minalo Oon kyllä itsekin ruvennut miettimään, että jos se pirun testi on vaan sellainen, että aina näkyy jotain. Testaan sen kohta veteen prkl! Jos siihen tulee viiva niin en kyllä ikinä osta noita testejä enää. BTW mun testit on wondfo one step merkkisiä. Näyttää ihan pc:n testeiltä kyllä. Olisko samoja?
Sulla näyttää kyllä tuo viiva ihan hyvältä, mä en ikinä saa Davidiin viivaa. :)

Neiti Näpsän äiti Musta sun viiva on vahvistunut! Voih, kunpa se olisi sitä.:heart:

Soitin sinne labraan. Menin sanomaan, että voihan olla että ovis oli vasta viime viikolla, sanoivat, että odotetaan nyt siihen dpo12 eli keskiviikkoon. Jos ei siks ala, niin otetaan verikoe. :/ Höh! Noh, joo ...toisaalta ihan järkevää.
Ittellä mieletöntä menkkajuilintaa. Oon jo vähän toivoni menettänyt. Pitäishän sen jo näkyä paremmin, jos siellä jotain on?
 
Onnea elokuuntyttö ja väpä08 plussista :heart:

Haamulaisia näyttää monen testissä kurkkivan, vahvistumista niille!

Itsellään tänään kp 22/28, jonohan sitä huomenna usklataisi testailun aloittaa vai malttaisiko mielensä edes keskiviikkoon asti :ashamed::popcorn:
 
Väpä08 Ihan selvä juttu! :) Sitäpaitsi liuskoilla testatessa ei sen viivan kuuluukaan vahvistua kovin nopeesti. Hcg kun tuplaantuu 48-72 tunnin väleinköhän se oli. :D Mut anyway, ONNEA!!! :flower:

elokuuntyttö Sulle kans nyt ihan virallisesti onnittelut! :flower:

Nnä Mun on nyt pakko sanoo et tuo näyttäsi olevan pc:n viivanpaikka. Itse oon sen sata kertaa varmaan sillä testillä sen saanut..mutta nyt kun taas lähes vuoden! tauon jälkeen sain siihen näkyviin tänään oikean haamun, eron näkee selvästi. Mutta, kuten elokuuntyttökin jo totesi niin toivottavasti on vain liian aikaista vielä testata ja plussa tulee näkyviin myöhemmin! Kovasti kovasti sitä sinulle toivon! :heart:

Heilanga Ne wondfon taitaa olla aika lailla samoja ku pc:t..kapeampia vain! :D Sama herkkyys niissä ainakin on..Ja mitä tohon haamun näkymiseen tulee niin mulla tosiaankin on tänään dpo 12 ja vasta nyt tuli näkyviin selkee haamu. :) Joten toivoa todellakin on!

Elikkäs elikkäs..mä sain kuin sainkin aamulla davidiin vahvemman haamun ja nyt iltapäivällä PC:n liuskaan ihka oikean punavärisen haamun! :heart: Ai, miten ihanalta se tuntuukaan..edellisestä plussasta on jo 11 kuukautta aikaa! En muistanukaan miltä tuntuu nähdä ihan aikuisten oikeesti jotain väriä testiviivassa! :rolleyes: Mutta..ja se on ISO mutta se. Katsotaan vahvistuukokaan tämä koskaan KUNNON plussaksi. Kemiallisiakin on nähty jakoettu ja tosiaan tämä viimeisin raskaus meni kesken rv:lla 6 ja testiviivat ei siten ikinä tasavahvoiksi vahvistuneetkaan. Mutta jotain :heart: siellä kohtupesässä nyt tapahtuu..

Tässä aamuinen David (herkkyys siis 25):



Ja tässä heti sitten tehty PregCheck (testi vielä märkä) ja kuvassa näkyy myös kuivana aamun David:



Ihan huima ero noissa testeissä..Tarkotan et PC näyttää kyllä paljon selkeempää viivaa jo! :O

Ja tässä kuva kuivasta PC:stä (reilu 30min dippauksesta):



muoks. Pahoittelut huonoista kuvista..kännykamera. Livenä viivat paaaaaljon selkeempiä! :)
 
Viimeksi muokattu:
Heilanga, pakko oli tulla katsomaan miten sun kävi - meidän esikoinen näkyi dpo 18-21...Ehkä...Ovista en tiedä, mutta ei se voinut muutakaan olla. Dpo 12 on aikaista, yleensä dpo 13-15 tulee menkat, jos tulee. toki yksilöllistä.

NNÄ Minusta tuo on selvästi haamu, toivottavasti vahvistuu siitä <3
 
Joo kone sekoilee, joten nopea toteaminen; illan testissä ei edes haamulaista. Täsä se nyt mun osalta oli. Mä painun nyt takaisin itsesäälin maailmaan ja äijälle mitättömistä asioista räyhäämään.
Onnittelut kaikille plussan ja haamulaisen saanneille. :heart::)
 
minalo hieno haamu varovasti jo onnittelen :)


Ja ei mun testeihin kannata vastata kaunopuheella :) kun itsekkin tiefän että noi on vain viivanpaikkpja jota toi pc mulle melkein aina antaa.
Mutta joinakin kertoina siitä se on vahvistunut haamuksi.. joka kuihtunut pois.

Nyt vaan huvin vuoksi noita testejä teen. Kun olen jo suht sinut sen kanssa että toidta ei meille taideta suoda. :)

Muutaman päivän saatte todennäköisesti mun testejä vielä kestää ennenkuim vuoto alkaa. Vieläkään tosin ei oireita ole siihen suuntaan. Vaan jotain outoa tuikkailua on nivusalueella. :)


Heilanga harmi jos haamuilut loppuivat. Pahoittelut :hug:
 
Jokohan tää kone toimii...siis..
Minalo minäkin voisin varoen jo onnitella. Komias on haamulainen. :)

hiulu Minulla on tuo kierto niin, että joka kerta ( kun oviksen oon bongannut) dpo12 alkaa menkat. Se onkin ainut asia mikä tässä kehossa toimii kellon tarkasti.

Neiti Näpsän äiti eihän viivanpaikoissa kuulu olla väriä? Ja minusta noissa on väriä, eli älä heitä kirvestä kaivoon ihan vielä. :)

Mulla on kyllä aika ihana mies...kiukutteluistani huolimatta teki hän minulle tortilloja ruuaksi. Olo parani heti, kun sai kullan tekemää ruokaa masuun. :heart:
Silti, varaan ajan gynelle ja pyydän lähetteen tutkimuksiin. Jos sais vihdoin jotain tolkkua, että missä vika kun ei meille edes yhtä suoda.
 
Voi kiitos kaikki mutta elekää vielä onnitelko...Oon tosi tosi varpaillani, koska en halua rakentaa mitään pilvilinnoja ja joutua sitten putoamaan korkeelta. Nimimerkillä "useita kemiallisia ja 3 keskenmenoa". Katsotaan mitä testi näyttää huomisaamuna..voi olla et koko haamu on hävinny ku pieru saharaan. :ashamed: Toki toivon ettei ole..
 
NNÄ minusta tuossa on selvästi väriä ja on heikko viiva, uskoisin että on jotain on mahasa tapahtunut, mutta toivottavasti viiva vahvistuu ja mahdollinen kyytiläinen pysyykin matkassa. Oireesikin viittaavat siihen suuntaan. Esikoisesta mun ensimmäinen oire oli tunne, että "menkat ei oo alkamassa pitkään aikaan vaikka pitäis" .
 

Yhteistyössä