Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Täällä mennään dpo 11 ja ovistesteillä testaillut nyt noin viikon verran. Eiliseen mennessä oli viiva jo haihtunut aika olemattomaksi ja päätin tänään kokeilla, että onko kokonaan hävinnyt, mutta tulos oli tämä Dpo12 - Image - Aijaa.com Mitähän tostakin ny sit vois ajatella? Näyttääkö noi pregcheckin ovistestit helposti viivoja? Tää tuli kyllä ihan testiajan sisällä, eli alle kolmessa minuutissa.

Huomenna ois tarkotus tehä Pregcheckin raskaustesti aamupissasta, se sit todennäkösesti kertoo totuuden, et onko noilla ovistestin viivoilla mitään perää. Aattelin kyllä vielä hakea päivällä apteekista apteekin oman testin ja testata sillä lauantai-aamuna, mikäli menkat ei oo vielä alkanu... Tosin oon aika satavarma, että täti kurvaa kylään.

HUOM! Linkissä lukee dpo12, vaikka tosiasiassa pitäs olla dpo11.
 
Neinäsä: mä sain tuollaisen viivan ovistestiin kun olin raskaana :) Seuraavana aamuna sain Pregcheckiin haalean punaisen viivan ja sitten seuraavana päivänä viivan Apteekin omaan testiin ja Raskaana 2-3 digitestiin :)

Mustang79 ja papu 11+3
 
Eltsu81 mikä dpo sulla on? Sulla on jo komea viiva!!!

Joo, mun mielestä kans tossa apteekinomassa jotain näkyy :) Huominen varmaan näyttää oliko se haamu vai joku viivanpaikka :)
PAkko varmaan hakee apteekista pari testiä lisää. kauheesti himottain ostaa joku digi mut se on niiiin armoton...
 
Pähkäilijä kyllä näen. Itse tässä taas pohdin, että näyttääkö tuo perskutin pregchek r testi taas vaan oviksen??(niiku viime kierossa ja kuvakin täällä) Toisaalta 23 kp menossa. Eli ei kait se nyt voi..ken tietää, mutta ei kerro :vampire:
 
Ananke..jokin siellä kurkkii selvästi. Toivotaan toivotaan kovasti!! Minä tein aamulla uuden pregchekin ja tulos oli ihan sama kuin tuossa eilisessä.Ei vahvempi eikä hailakampi. Toistuu viimekuun kuviot. Eli siis ovis siellä. parin päivän päästä ei näy mitään ja sitten voinkin alkaa odottamaan tätiä. Onkohan se miten yleistä että joillakin ovis näkyy r testissä? Sitten kysyisin täältä ...kärsiikö kukaan kilpirauhsen liikatoiminnasta? Kävin verikokeissa jokin aika sitten ja yllätykseksi löytyi mittaamattoman alhainen tsh arvo. Lisätutkimuksia ja vastaaineita ei kuitenkaan löytynyt eli jokin muu(mikä) aiheuttaa nyt tuota liikatoimintaa. Aiheuttaako se varhaisia keskenmenoja? vaikuttaako r testin tulokseen haittaavasti.. paljon kysymyksiä...Mulla kontrolloidaan verikokeella ensikuussa ja jos tulos on edelleen huono niin jatko tutkimuksiin. Outoa on se että vajaa vuosi sitten oli samainen tsh ihannelukemissa.
 
Viimeksi muokattu:
Ok, mä en noista liikatoiminnan jutuista ole niin perillä, vaikka mullakin epäillään Basedowin tautia, kun vasta-aineet oli koholla (vajaatoiminta siis on diagnosoitu), mutta suosittelen käymään Kilpirauhasfoorumilla, siellä on tosi hyvää infoa. Täällä myös hyvä artikkeli raskauteen liittyen http://www.terveyskirjasto.fi/xmedia/duo/duo91211.pdf

Sen tiedän, että sekä (hoitamaton) vajaa- että liikatoiminta aiheuttaa usein kuukautishäiriöitä, vaikeuttaa raskautumista ja lisää keskenmenoriskiä.
Toivottavasti olet jonkin hyvän endokrinolgin tai sisätautilääkärin hoidossa, niin asiat selviävät!
 
Tässä tämän aamuinen apteekin oma testi 12766084.jpg - Image - Aijaa.com Emmä tiedä onks toi ihan puhdas nega vai näkyykö siinä joku haamujen haamujen haamu? Menkat kuitenkin on tipotiessään ja alakerrassa oikealta puolelta juilinu enempi. (Nyt aivastellessa vähän vihloskin hiukan ja olo on kyllä vähän sellanen, et ois flunssa tulossa) Vessassa ravaan koko ajan varmistamassa alkaako vaiko eikö.. Mul on yleensä hyvinki säntillinen kierto ollu aina ja tää on nyt oikeesti outoa. Lämmötkin mulla on edelleen pysyny siellä 36.9, et jos tässä kuukautiset alkais ni pitäs niidenki jo romahtaa...
 
En minä näe mitään mutta en kyllä ole mikään ekspertti. Netissä sanottiin että vasta viikon kuluttua kun menkat pois kannattaisi testata koska joillakin se hcg nousee hitaampaa ja arvot hyvin erilaisia eri ihmisillä.
 

Yhteistyössä