Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Minalo so, so happy 4 U. :heart: Mä niiiiiiiin pidän sulle peukkuja, että tää pysyis mukana. Mikä dpo sulla onkaan?
Jospa itsekkin sais jotakin viivasta. :ashamed: Tänään vissii ovis (Ainakin testien mukaan) ja hyödynnetty on. :p Toiveet ei silti oo kovin ylhäällä. On tää semmosta jännäämistä...
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
Kiitos Heilanga! :heart: Dpo:sta en oo varma ku en tikuttanut tässä(kään) kierrossa, mutta vahva veikkaus on et tänään olis dpo 10 tai 11. Kp 22/(26)28-30. Jospa tämä kyydissä pysyis..vaikka pelkään tietysti ettei pysy. Jos tää nyt on totta niin tää olis mun 4. alkanut raskaus 2,5 vuoden sisällä. Edellisestä plussasta on siis jo yli vuosi aikaa. Olis jo aika saada vauva syliin asti!
Toivoisin niin että sinäkin saisit kunnon viivan ja pian! Pidän kovasti peukkuja! :)
 
Minalolla niin selvä viiva siellä jo että huhhuh! Täällä ollaan hengessä mukana! Nyt olis jo sun vuoro herranjestas! Tsemppiä nii paljon kun vaan mahdollista! Millon meinasit digiin sortua? Kyllä tolla viivalla pitäs jo sieltäkin se toivottu tulos saada :heart: ;)
 
  • Tykkää
Reactions: MiNalo
evaparadise Kiitos sinullekin tsempeistä! Jotenkin ihan huikeeta kun niin monet elää mukana tässä. Kaikkien sanat kuulostaa niin sydäntä lämmittäviltä. :heart: Jos viiva jatkaa vahvistumistaan, niin digi ois vuorossa varmaan torstaiaamuna. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Mariah33
MiNalo Hyvällä omallatunnolla vain kuvia tulemaan =). Kyllä hienosti vahvistuu! Toivotaan että lento päättyy elokuussa pieneen nyyttiin :heart:

Minä täällä kelailen vielä mahdollisuuksiani.. Typerää, mutta tuosta cb:n digistäkin löytyy monenmoista kommenttia ja kokemeusta, myös sitä, että ei näytä kovin alussa oikein.. huoh :headwall:
 
MiNalo Mua ihan hävettää täällä toivoa, kun käsittänyt, miten vaikeaa sinulla tuo raskautuminen on.. :ashamed: ..ja eihän me edes olla yritetty nyt. Mutta raskausoireeseen havahduin ja täällä sitä ollaan taas.. mieskin jo ajatukselle vähän lämmenneenä. Minä niin vielä kaverin kuopukselle haluisin ja jos keho alkaa siihen suuntaan sekoilee niin toivohan siinä herää.. mutta varmaan turhaan. Taidan silti toivoa niin kauan, kunnes jotain konkreettista toiseen suuntaan tapahtuu :ashamed:
 
nelHM Ei sun todellakaan tartte hävetä höpsö! :heart: Toki minulla on pitkä taival takana tässä ja se onnellinen loppu ei ole koskaan itsestäänselvyys minulle..niin monta kertaa raskaus on päättynyt kyyneliin. Mutta ihan yhtä lailla kuka tahansa voi potea vauvakuumetta ja suurta kaipuuta vaikkei olisi kauaa kuumeillutkaan. Minäkin iloitsen aina aidosti muiden saamista plussista ja olen pahoillani kun joku kokee keskenmenon. Ei tässä ole auttanut katkeroitua eikä toivoansa menettää, vaikka välillä on ollukin tosi vaikeita hetkiä. Elämä ei ole aina reilua, sen minä oon oppinu..mutta toisten onni ei ole minulta pois. Joten pidä vain toivoa yllä ja haaveile sydämesi kyllyydestä! Jokaisella meistä on siihen oikeus. :)
 
  • Tykkää
Reactions: nelHM
Mulla näkyy tuon minionin tekstikappaleen alla pelkkää tyhjää. Ei siis mitään "painiketta" tms.?

mur-mur Todella paljon voimia koitokseen ja siitä toipumiseen! :heart: Kuten jo aiemmin kirjoitin niin olen hieman vakoilua harrastanut ja tosi hienoja asioita olet jo saavuttanut. Tsemppiä!
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Mulla näkyy tuon minionin tekstikappaleen alla pelkkää tyhjää. Ei siis mitään "painiketta" tms.?

mur-mur Todella paljon voimia koitokseen ja siitä toipumiseen! :heart: Kuten jo aiemmin kirjoitin niin olen hieman vakoilua harrastanut ja tosi hienoja asioita olet jo saavuttanut. Tsemppiä!
Kiitos ihuna:kiss:..olen mie ittestäin hieman ylpeäkin:rolleyes:
..ei ihan helppo matka kumminkaan, täytynyt mietiskellä ja punnita asioita, sekä tehdä tosissaan työtä tämän eteen(painon pudotusta yht. -27kg)ennen kuin olen tässä nyt.
Siun pienen pinelleis suojelusenkeli mukaanettä jaksaisi pitää lujasti kiinni:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Täälläkin odotellaan MiNalon dippailua =)

On: Pakko ihmetellä ääneen. Näin kahvinarkomaanina on erittäin epätodennäköistä että aamukahvi ei maistu. No nyt ei, eikä koko aamupala, kävi kuvottamaan koko touhu ja sitten meni maha iha sekaisin. ja kirkasta vuotoa tulee ihan reippaasti :O. Tulispa ne testit tänään postissa.. :ashamed:
 

Yhteistyössä