Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

annikaeveliina Toivotaan että se rupeis sinulla vahvistuun pikkuhiljaa!! :hug:
 
Kiitos <3 eihän nuo vahvempia vielä ainakaan näytä, tai no tuo mikä nyt tuli tehtyä oli vähän selvempi mutta silti ihan haamu.. aamulla särki maha siihen malliin et menkat alkais, nyt kun kävin vessassa niin tuli kauheesti valkkaria, vielä ei ainakaan menkkoja näy eli toivoa on! (Sama juttu joka kuukausi :D)
 
heissan naiset!

ihan kyselen kokemusta. minulla on nyt kp29/27-29 hoidollisissa kierroissa. muuten mennään pitkälti yli kp. tänään on noin dpo 12 olen testaillut dpo 7 lähin en joka päivä mut kumminkin melkein kaikkiin saan viivapaikan. ja ne tulee testiajalla ja jää. tänään aamulla ihan hiukan tuhrua ja siinä se illast ei enää edes pyykies.ei menkka kipuja ei mitään. Olen testaillut first signal ja cittarin halppiksella siis. antaako ne useinkin viivapaikkoja? niin oisin toivonut tämän kierron tuottavan tuloksen ja joo menkat ei oo alkanut mut en uskalla luottaa
 
Toivotaan että hyvin aj saatte ihanan joululahjan :heart:.

Mulla eka kierto.. öö.. ikuisuuteen. Voi kertoa että ekat menkatkin oli ihan kamalat, mutta normilyhyet (3pvää). Nyt tässä ootellaan ovuloinko.. ja sekin voi tapahtua sit vaikka ihan kohta tai normisti kp12-15 välillä. Tosiaan viimeks tärppäs kierrosta, jossa ovulaatio jo kp5-7. Enköhän mä täällä hössötä taas nopeammin kuin uskookaan taas :headwall::D.

Mutta siihen asti: plussatuulosia teille :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: carolina30+
Heipsis!

Testasin tänään ihan perus markettien testillä töissä kun kaupan kautta käväsin ennen iltatuuria ja sain sitten ihan haaleen viivan testiajalla ja kuivuttuaan ei enää erottanut niin, että olisi kuvasta mitään näkynyt. Nyt olen ihan sekaisin ja en tiedä mitä uskoa. Viiva oli siis enempikin harmahtava ja oikeen haamujen haamu... Taidan testailla aamupissasta vielä ja jos ei mitään ilmene niin odottelen viikonlopun yli, niin jos silloin olis ne menkatkin jo myöhässä vähäsen... Tänään ollu koko päivän ihmeellistä vihlontaa ikäänkuin menkat olisivat alkamassa, mutta mitään ei ole tullut ja vihlonta kuitenkin jotenkin erilaista kun menkkojen aikana... Lämmöt edelleen päälle 37... Semmosta kaikkee kivaa päätä sekoittamassa... Kunpa täällä saataisiin se maailman ihanin joululahja ja plussa testiin vihdoin... :)
 
Viimeksi muokattu:
orm
Täällä ois yks hätäilijä.. Kp21 ja testejä tehty jo urakalla :D tänään viimeisin, selkee nega. :(

Oireita kuitenkin on:
- jatkuva pissahätä
-alavatsassa kouristuksia, pinkeyttä, pistelyä, pallomaista tunnetta
-nälkä
-pientä etovaa oloa, välillä
-jatkuvaa valkovuotoa
-outoa oloa
-nännit pikkuriikkisen arat
-aivastelua /välillä flunssaa

Tietysti on kaikkea huippausta yms, mutta voihan nuo oireet ja muut johtua mistä vaan? Iltaisin oireet paremmin havaittavissa ja silloin onkin selkeä tunne että olen raskaana... Oudointa on tuo valkovuoto. onko muilla tietoa olisiko se "selvä merkki" raskautumisesta? Yleensä minulla kuivaa ennen menkkoja... Tiedä häntä.
Ei kai se auta kun odottaa ja odottaa.
 
Täällä ois yks hätäilijä.. Kp21 ja testejä tehty jo urakalla :D tänään viimeisin, selkee nega. :(

Oireita kuitenkin on:
- jatkuva pissahätä
-alavatsassa kouristuksia, pinkeyttä, pistelyä, pallomaista tunnetta
-nälkä
-pientä etovaa oloa, välillä
-jatkuvaa valkovuotoa
-outoa oloa
-nännit pikkuriikkisen arat
-aivastelua /välillä flunssaa

Tietysti on kaikkea huippausta yms, mutta voihan nuo oireet ja muut johtua mistä vaan? Iltaisin oireet paremmin havaittavissa ja silloin onkin selkeä tunne että olen raskaana... Oudointa on tuo valkovuoto. onko muilla tietoa olisiko se "selvä merkki" raskautumisesta? Yleensä minulla kuivaa ennen menkkoja... Tiedä häntä.
Ei kai se auta kun odottaa ja odottaa.
Mullakin ihan samanlaisia oireita ja siihen lisäks vielä kuumeilu. Tänään kiertopäivä 28/30 ja negaa näytti sofi merkkinen herkkä testi mitä netistä oon tilannut. Eilen RFSU:n testi näytti ihan haaleetaki haaleempaa viivaa mitä ei saanu kännyllä otettua kuvaan niin, että olis enää erottunut mitenkään. Olot jatkuu ja vihlontaa mahassa ja välillä oikein repäiseväkin vihlaisu tuntuu. No, odotellaan vaan, että menkat ovat joko myöhässä tai sitten alkavat...
 
orm
namibihibibi: onko sulla "tunne" että olisit raskaana? vai vaihteleeko?
Itellä tunti sitt eoli fiilis että oon, nyt tuntuu taas että en oo.

Mulla väsymyskin on semmosta aaltoilevaa... päivällä haukotutti ja väsytti hiiirrrveesti, mut sit meni niinku "ohi" kun vaan keksi jotain tekemistä?

En tiijä. Viikko on pitkä aika.
 
Vähän niinkin... Välillä on oikein vahva tunne, että siellä mahassa on pakko olla jotain ja sitten taas toisinaan olo on aika normaali. Nyt on jo kolmatta päivää ollut vähänväliä pientä vihlontaa ja olen jo uskotellut itselleni senkin mahdollisuuden, että ne menkat sieltä seuraavaksi tulee, mutta ei ole silti tullut yhtään mitään. Jännätään nyt ainakin viikonloppu niin jos ja kun niitä menkkoja ei näy, niin sitten voisi sanoa niiden jo olevan myöhässä...
 
orm Aiemmin luulin kanssa että nuo oireet on raskaudesta, mutta jopa menkkojen alkujen lähestyminen voi aiheuttaa samankaltaisia oireita jopa montakin kiertoa. Ei aina silti ole "ei raskaus", eli kunnes menkat EI ala on TOIVOA!!!! Itsellä oli 2pvää myöhässä täti ja tiesin etten nyt ainakaan ole raskaana kun mies on 6vkoa reissussa ja 2 kotona ja nyt oli ovis reissussa olo aikaan (seuraava on kyllä kotona oloaikaan) eli jos en ole neitsyt Maria en ole raskaana (kuten en olekaan)
Anteeksi, väsymys, ennakoiva korjaus ja " päähän ottaminen" aiheuttaa helposti kirjoitusvirheitä....
 
Olin liian hätänen. Tosin olin laskenu ku tänne päivittelin myöskin kp:t väärin. Eli nyt onkin 32/28-31. Luulin jo eilen et menkat alkaa, kun pari kertaa tuli pyyhkiessä vähän verta. Mut nyt ei ole tullut ku pari kertaa oranssia/rusehtavaa limaa paperiin.. sain myöskin pregcheckiin viivan, tosi haalean mutta viivan kuitenkin. Se näkyy vieläkin, jopa ilman että laitan taustalle mitään, eihän ton testin pitäis turhia viivoja antaa? Kai se tarvii taas testikauppaan lähteä.. niin kauan elän toivossa kunnes(jos) menkat alkaa! On tää jännää..
 
Annikaeveliina mä pidän peukkuja! Ei kai noiden testien tosiaan pitäs näyttää vääriä positiivisia. Jos sitä hcg:tä ei ole niin sitä ei ole. Kai? Mä testasin ihan varmuudeksi vielä eilen Sofin OneStepillä kun nyt sattu olemaan kaapissa, kröhöm. Kyllä siihenki tuli ihan selkee plussa. Tuntuu että oireet on vähentyneet niin pakko saada jotain varmistusta asialle :D Työpaikalla on vielä yks testi.. ;)
 
orm
carolina30+n : annan anteeksi kirjoitusvirheet :D ehkä toivoa on, ehkä ei... enää en niin vouhkoa asiasta, odottelen vain.

eilen oli fiilis etten ole raskaana, luulin että valkovuotokin loppu. tänäaamuna kuitenkin vuoto jatkui vaan, maha sekasin ja pientä etovaa oloa :) toivoa siis on.
 

Yhteistyössä