Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Iintetsa, näen keskimmäisessä ja alimmassa viivat :) onnea <3
Carolina30+ sielläkin näkyy viivanen,varovainen onnittelu sinnekkin :)
Oonpa mä lahopää ku noin väärin muistin, heh :D tänään kp 34/28-31 ja menkkoja ei näy eikä kuulu, huoh. Munasarjat vihloo, alavatsassa tuntuu repäisyjä ja olo on tosi etova. Tää on ärsyttävää, kun mä kyllä olen taitava psyykkaamaan myös itselleni noi oireet, onhan tässä jo ollut aikaa harjaantua siinäkin..
 
annikaeveliina musta toi ovistesti ei oo plussa :/ Enkä näe läppärillä r-testissäkään mitään...

Tässä omani, vaikka vertailun vuoksi :) Ovistesti on CB:n digi, joka hymyili kp 28/27 iloisesti minulle. Viivat näytti silloin tuolta:


Vasemmalla on kontrolliviiva, oikealla testiviiva. Kuvasta erottaa aika hyvin, että testiviiva on reilusti kontrollia tummempi.

Ja samana iltana Clinicin r-testi näytti tältä:



Pahoittelen huonoja kuvia, kännykässäni on surkea kamera ilman zoomia/tarkennusta :(

Huomenna teen vielä r-testin nähdäkseni, että viiva on lähtenyt vahvistumaan - vaikka olo onkin mitä raskautunein, kuvotuksineen ja tissisärkyineen :D Nyt on menossa rv 4+5...
 
20131222 151903 - Aijaa.com
En tiedä näkyykö kellekkään taas, aika huolella raiskaa aijaa kuvalaadun. Mutta siis. Rfsu antoi punaisen selvän haamun. Pregcheck ihan haaleista haaleimman, just ja just nähtävän. Mihin sitä nyt pitäis uskoa? Tein vielä toisenkin rfsu:n. Sama juttu, taas viiva. Ja näkyvät kuivuneenakin.. masentaa! Ovistestikin tosiaan huomattavasti vahventunut, on kontrolliviivan vahvuinen mut jos sen nyt pitää olla vahvempi niin.. ja noilla rfsu:illa oon testannut aiemminkin tässä, ja en oo saanut kun haaleeta viivanpaikkaa aiemmin.. huoh :/
 
Muista en tiiä mut mie vannon apteekin oman nimeen. Sillä sain nytkin selvän haamun DPO 10 kun herkistä herkimmällä ei näyttäny mitään. Ei oo mulle koskaa antanu vääriä plussia eikä viivanpaikkoja. Mut kokemuksia on erilaisia.
 

Yhteistyössä