Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Ei hitsiläinen! Jos tuo eilinen plussa nyt pysyy ja tuosta vahvistuu, voin todeta, ettei ole ollenkaan mahdotonta plussata hyvin pitkästä ja epäsäännöllisestä kierrosta. Lopetin heinäkuussa e-pillerit hurjan vauvaukuumeen puhjettua. Aikaisemmin ilman hormonaalista ehkäisyä kiertoni on huidellut 36-37 vrk:ssa. Nyt kesän tyhjennysvuodon jälkeen seuraavia menkkoja saikin odotella vajaa 4 kuukautta(!), jolloin ne lopulta tulivat marraskuussa terolut-kuurin syötyäni ja vähän lisää odoteltuani.
Tässä kierrossa on nyt meneillään kp44 ja ovulaation oletan sattuneen kp31:lle. Kummallista vielä on se, että harrastimme seksiä 3-4 päivää ennen tuota oletettua ovulaatiota, eikä sen aikana tai jälkeen, sillä mieheni oli tikuttelujeni aikaan reissussa. Varsinaisia selviytyjiä taitavat nuo "simpat" olla :heart:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: nelHM ja Maicy
Elm4 aika plussaltahan tuo näyttää ja toivotaan että vahvistuu. Mä olen kamppaillut pitkien kiertojen kanssa ja sormet kyynärpäitä myöten ristissä plussaa toivoen ja viivoja turhaan tuijotellen. Nyt sitten kp 3 jeeeeee. Edes jotain tapahtuu. Viime kierto olikin sitten vaivaiset 84 päivää. Nyt sitten toivoa ja yritystä kehiin vielä ennenkuin suunnitelmat kohdistuu ihan muihin juttuihin ;) oikein hyvää uuttavuotta , onnellista ja toiveita täyttävää kaikille :)
 
Mä sain kans nrfsu:lla ihan selvän haamun värillä ja en ollu raskaana. Ja sain sen punertavan hennon viivan predictor earlylläkin (oli kyllä aika selvä +) enkä ollut raskaana. Mutta toivon, että sulla näyttää oikein. Olen nimittäin saanut rfsu:n testillä ihan oikeankin plussan ja haalea sekin oli, mutta oikea =). Otappa noista taas selvää :headwall:
 
Aliaana: Hirveästi onnea uuteen kiertoon :)

Ja Hentuntuntulle sekä Mullinmallille toivon myös sydämeni pohjasta, että viivat pikkuhiljaa sieltä putkahtelevat esiin ;)

Itseäni tuntuu nyt siltä, että näen aivan liian ihanaa unta ja pelkään, että joku tulee ja herättää palauttaen todellisuuteen. En vieläkään usko tätä todeksi! Eilen piirtyi kaksi selvää viivaa pregcheckiin<3

Hyvin plussaista uutta vuotta toivottaen
Elm4
 
:headwall: ÄRSYTTÄVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!

Edelleen aamulla negaa näytti First signal testi. En ymmärrä mikä haamuviiva siellä oli silloin aiemmin kun kuvaakin laittelin. Mutta tosiaan nyt ei mitään missään testissä. Vatsa vaan kovenee, rinnat turpoo ja muutenkin on olo ihan omituinen. Nyt siis kp 40/30 eikä tietoakaan että alkais yhtään mitkään menkat. Mietinkin tässä, että pitäiskös kohta alkaa varaileen aikaa jonnekki verikokeisiin vai mitä tässä tekee. Selkäparkakin reistailee eikä oikein uskalla mitään nappejakaan ottaa tuohon kovaan särkyyn... :attn:

Mutta uudetvuodet vaan kaikille!!
 
Olispa säännöllinen kierto. Dpo 6-10 kun kierron pituus vaihtelee ja eilen olin saavani niinku jonkun haamun esiäidin. Tänään aamupissasta sain taas, mut näin sen paljaalle silmälle paremmin. Nyt oli äsken tullut vaaleanpunaista vuotoa ihan vähän, mahaan polttaa.
Kiinnittymisvuotoa ei oo ollu aiemmissa raskauksissa ja ajallisestihan tää kävis nyt sellaiseksi vai meneeköhän mulla vieläkin sekaisemmaks kierrot. :/

Näkeekö joku?
 
Mullinmalli MInä nään jotain, mutta onko väriä, niin siitä en oikein tiedä :confused:. Mut jos sulla oi kiinnittymis ajankohta nyt niin eihän se silloin pitäisi näkyäkkään. Tuo vuoto sopisi kyllä siihen. Mä olen sen kahdesta aiemmasta raskaudesta tuntenut. Mulla ollut dpo6-7 tienoilla kirkasta limaa, vähän kuin toine ovulaatio. Lisäksi melkoiset alamahavihlonnat vuotoon liittynyt. Nyt on dpo 6 tai 7, eilen oli todella ikävät vihlaisut alamahalla jonkin aikaa ja painontunnetta, sitten alkoi sytkyttämään alapäätä ja sen jälkeen parilla vessareissulla limaista vuotoa.. oispa ollu kiinnittymistä! Mitens itä malttaa vielä useamman päivän, ettei pissi tikkuun! Testit tuli eilen postissa ja tuolla polttelee.. mut mun on turha enne aikasesti alotella!
 
Mä taas oon kuullut, että kiinnittymisvuotoa voi tulla vielä jokin päivä kiinnittymisen jälkeen. :eek:

Tämän aamun tikku, ylhäällä testiajalla ja alakuvassa kokonaan kuiva. Haamu vahvistunut. Koskakohan ne näkyy kuvassa. :D



Siinäpä se kun ei voi tietää ollaanko nyt jo dpo11 vai vasta 7. Kärsivällisempi tietty odottelis, mä en. :D Se vuoto lakkas heti.

nelHM, ollaan me kans. Eihän tossa nyt ois ku muutama päivä, mut se aika odotellessa tuntuu ihan hirveeeen pitkältä. Mullakin järki sanoo, et ei näy vielä dpo6, mut miks silti sitte tarttee tikuttaa. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mä taas en ole saanu ikinä mitään dpo11. Vasta dpo 14 alkanut heikkoa viivaa näyttää. Siksi ois vaan mun ainakin järkevin malttaa mieli viikon ajan vielä (ei pysty ei pysty ei pysty..). Mutta niin se on erilaista eri immeisillä.

LAitanpa linkin, varmaan ollut tälläkin sivustolla useasti ja en muista miltä sen itekin löysin vasta, mut mielenkiinoinen on ;)

Pregnancy Tests Results by Day Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

Samaiselta sivustolta voi myös laskea omien päivien mukaan, millo kannattaa testata. Mutta tuo taulukko tuossa linkissä näyttää, milloin on saatu tutkitusti plussia, kun laskettu dpo:sta.

Muoks! Eniten mua koukuttaa katella tolla sivustolla dpo:n mukaan galleroituja testikuvia :D. Oikein mukavaa ajanvietettä näin sadepäivänä!
 
Viimeksi muokattu:
Jeee, kiitos nelHM, mulla onkin tekemistä tänään. Alan heti tuijottaa noita! :D

No siis, mullahan näky viimeksi jo dpo8 haamu. Aika yksilöllistä taitaa tosiaan olla. Kyllä ärsyttää, kun ei tiedä noista päivistä mitään, mut jos ois normikierto (eli vissiin se 28 päivää) niin sitte mulla ois nyt kai dpo9. :)
 

Yhteistyössä