Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

mymosa
Mä en enää jaksanut.. varasin itelleni ultran yksityiseltä ens maanantaiksi.. Noh, ei sekään hyvä.. nyt sitten pelottaa tosi paljon vaikka tiiän etten ole raskaana, niin se totuus sattuu kuitenkin..

Nyt vaan pitäs saada viikonloppu menemään..
 
Mymosa: miks et ole raskaana? Sullahan nousee hienosti se arvo. Paljo sulla viikkoja maanantaina? Tuo gyne kellä kävin km:n jälkeen ni väitti että 5+..5 viimestään näkee sykkeen. Varmaan pitää olla hyvät laitteet sit. Mä niin toivon että sun huoli on turha! Vieläkö oot r-testiejä tehnyt? Vahveneeko viiva?

Oodikas : sulle kans iha hitokseen tsemppiä ja jaksuja ja hermoja ootella.
 
mymosa
En vaan luota olevani, olen varautunut siihen tuulimuna tuomioon. Viikoista ei ole mitään hajua, kun viime menkkojen mukaan pitäs olla jo rv7 ja sen mukaan ois varma keskeytynyt keskenmenokin, koska ultrassa olisi pitänyt jo alkio näkyä.

Tänään sain davidin liuskaan lähes tasavahvat viivat r-testiin.

mutta jos on niinkuin epäilen, että r-testi näytti oviksen niin nyt ois jotain rv5+? mutta mulle riittää, että saan tietää onko tuulimuna vai ei.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mymosa Mulle neuvolan täti sanoi, ettei ultrassa vielä näy mitään näillä viikoilla... Mulla pitäisi olla 5+0 nyt, jos olisin raskaana. Mutta ei kai sulla mikään tuulimuna ole, jos viivatkin vahvistuu ja hormonin määräkin nousee. Vaan odotellaan "tuomiota" ja sitä odotellessa pidetään peukkuja, että kaikki on reilassa.
 
mymosa
Mutta nimenomaan tuulimunassa on täsmälleen samat oireet kuin normaalisti kehittyvässä raskaudessa, viivat, hcg nousee, oireet ym.. kun onhan se istukka kuitenkin kiinni.. olen googlettanut itteni kohta tuulimuna-maisteriksi.

Ja kyllä siellä pitää jo alkion alkua näkyä jos se siellä on.
 
Mulle sanottiin kolmatta odottaessa rv6+3 että tuulimuna kun näkyi vain ruskuaispussi. Rv8 kuitenkin sydän sykki hienosti. Tuolloin tais laskettu siirtyä ultrassa vajaan viikon eteenpäin. Jos sitä sykettä odottaa niin välttämättä ei vielä näy. Hitsi että ontrillä kahella piinaa nyt :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yrittäjä J;29542743:
toiveissa2 haamua pukkaa :)

Jotain olematonta näkyy livenä. Testinä pc. Herkät one stepit loppui eilen. dpo 11 - Aijaa.com
Kyllä haamu siellä orastaa :) monesko kp menossa?
Toivotaan että vahvistuu.
Vuosi meni täällä plussan saamiseksi, kävin lääkärissä joulukuun puolessa välissä ja tutkivat labroja jne. Lääkäri soitti labroista ja totesi että kaikki kunnossa, että josko se hormonitoiminta vaan uinuu. Ja puhelusta parin viikon päästä haamu tuli.
Plussaa sulle toivon <3
 
tähtitomu Sinä se taisit kysellä tuulimunan oireista, niin kyllä siinä on kaikki oireet ihan kuin normissa raskaudessa. Itsellä oli tuulimuna a olin niiiin onnellinen kun oli raskausoireet ja kaikki, mutta sitten ultrassa se totuus selvisi.

Miten muuten ovistesti reagoi kp 24/28, siis jos tulee vahva viiva enteileekö menkkoja vai voiko näyttää raskautta? siis hiukan tummempi kuin kontrolli (kaiketi se niin oli)
 
Juu kyselin. Sen muistan omasta tuulimunasta että oireet kyllä oli ja ne loppu kun seinään. mutta jotenki muistelen että sillon ei ois repäsykipuja ollu tai jos oli niin nekin loppu siinä samassa rysäyksessä kun muutkin. Kun taas kaksosista kun oireet aina toisinaan hävis niin repäsyt kyllä pysy.
 
Onnea plussanneille! :)


Täällä dpo8, kolmatta päivää tehnyt sofin testeillä ja kirkasta negaa. Ähääh.. Loppuu taas aika kesken.. :( Dpo10 asti luultavimmin päästään, sit aukeaa hanat. Ei siis nytkään ole selvästikään tärpännyt... Testailen nyt huomenna ja maanantaina kuitenkin. Onpahan testejä jäljellä että mitäpä muutakaan niillä tekisi..

Miksi on niin vaikeaa?
 
mymosa
Mitään muuta kuin tummanpunaista verta vaan.. tulis vaan nyt kaikki jos meinaa tulla, ettei tarvii lähtee tyhjennykseen tms.. Aika rauhaisa mieli kuitenkin, jos en ois sitä testiä tehnyt niin luulisin vaan, että kierto on sekasi vieläkin.
 
Ja ettei ois liian helppoo niin iski huolenaiheen :/
Kun nyt sit taas piti sitä tikkua uittaa ja viivahan jäikin eilist haaleammaksi :/ Tosin kontrolliviivakaan ei ollu niin tumma kun tähän asti. Mutta siis kun miettii noita aiempia vahvoja viivoja niin oisko se haalistunu vuorokaudessa vai voiko noissa testeissä olla nuo värisysteemit jotenki erilaisia vaikka kysessä on saman merkkinen testi.
Tqi voiko noin vahvoilla viivoilla vielä vaikuttaa pissan laimeus? vaikk yhtä tujulta se kyllä näytti kun tähänki asti :D
 
Tähtitomu Mä ainakin huomasin silloin testaillessani tätä raskautta, että kontrolliviivan vahvuudella/värisävyllä on merkitystä. Ainakin PC:ssä. Jos kontrolliviiva oli haaleampi kuin toisessa testissä, myös testiviiva oli vastaavasti haaleampi. ne oli kuitenkin tasavahvat viivat, vaikka selvä sävyero olikin toiseen testiin verrattuna. En usko, että sulla on aihetta huoleen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tähtitomu

Yhteistyössä