Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Itse suosin apteekin omaa.. mulle se ei ole väärää tulosta antanut suuntaan eikä toiseen. Tossa likä meni keske se anto ennen selvempää viivaa roskishaamua. . Piirti viivaa sit testiajan jälkeen ja oli siis plussa. Pc on kans minjsta hyvä testi.
 
Eka viesti tähän ketjuun mutta nyt on pakko kysyä että näkeekö kukaan muu tässä mitään? Viivanpaikka?Testinä davidin liuska (joka ilmeisesti ei parhaasta päästä?). Dpo 7-9?
En osaa laittaa käänteisvärejäkään että voisi katsoa sillä. Saa kommentoida mua myös sokeaksi, sitä plussaa toivois vain niin paljon :D


NelHMllä näen ihan selvän haamun :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: lintetsa
Unno: kyllä siellä näkyy viivanpoikasta =)!

Ja kiva ku muutki näkee.. Välillä tuntuu että on viivalasit päässä mutta tuon kyllä näin jo heti testiajalla, kuivuttuaan vaan tummeni. Dpo9 on kyllä enkka mulla saada mitään muuta ku plankoja! Pitää toivoa että vahvistuu! Viimeks vahvistui tasaisesti ma-ke, ke digi 1-2vkoa kans.. la viiva yhtä haalee ku ke ja su iltana tuli eka klimöit ja ma alkoi kunnon vuoto. Että tietääpähän mitä odottaa jos ei ala vahvistua.
 
Tulin töistä kotiin ja katsoin uudemman kerran apteetin predictor early testiä ja siihen oli piirtynyt haalea plussa....testiajan ulkopuolella...

Luin ohjeista että testiajan ulkopuolinen plussa ei ole plussa...mistä se johtuu, että plussa viiva syntyy jos kyseessä ei ole istukkahormooni?
 
Tulin töistä kotiin ja katsoin uudemman kerran apteetin predictor early testiä ja siihen oli piirtynyt haalea plussa....testiajan ulkopuolella...

Luin ohjeista että testiajan ulkopuolinen plussa ei ole plussa...mistä se johtuu, että plussa viiva syntyy jos kyseessä ei ole istukkahormooni?
Mulla on tullut Predictor earlylla vääriä positiivisia joka kerta kun oon sen erehtyny tekemään : ( Mutta noissa sun muissa testeissä on selvä haamu, joten eiköhän se viiva ala siitä vahvistumaan. Ja toisaalta, monillahan on ollut plussa, jos viiva tulee testiajan jälkeen, koska hormoni kertyy niin hitaasti. Mut ton testin kanssa en sanois juuta enkä jaata, tulee tosiaan vääriä positiivisia, vaikka sun kohdalla se voi olla oikea positiivinen : )
 
Mut niinhän se menee että hcg tuplaantuu about 48h välein.. ja kyllä tuo boboon testi on eh vähä vahvistunut. Ja hentuntentullakin haamusta pukkaa.

Ite katoin sillä käänteisvärilläkin ja kyllä sen mukaan mulla väriä ois.. on vaan niin outo olo. Aamulla oli aikamoiset limavuodot (enemmän kuin oviksesta) ja nyt jomottelee iha ku menkat alkas just. Mutta tää väsymys on vaan niin kamalaa ja se limainen vuoto outoa että ne ei kuulu menkkoihin.. muut olot vois kyllä liittää menkkoihin. Että otapöa taas selevää :O
 
Heipparalla hätähousut!

Siä on taas viivaa ja kaikkee muilla... Onnee niistä!!

Mulla olis tällanen todella mielenkiintoinen kysymys... :
Elikkäs te, jotka ootte joskus plussanneet, olleet raskaana ja sillai, niin onko teillä ollu jossainkohtaa mahdollisen oviksen jälkeen kirkasta limaa? Siis oikeen sellasta että housut märkänä jos ei suojaa käytä? Muistaisin, että toisesta likastani odotusaikana oli pakko käyttää suojia, muuten oli housut läpimärkänä kokoajan! Eli nyt on mulla ollu tosiaan kamalan runsasta kirkasta vuotoo. Nyt kp 33 ja nega oli testi vielä aamulla. Tai voi olla et saatto ihan tihrustamalla jotain ihan hailuraa nähdä, mutta koska ainakin mun päkoppani on kiero ja sen mieli ja järki ei tee yhteistyötä, niin saatto olla todellakin mielikuvituksenki tuotos se muka viivanen, joten viskoin senkin testin menemään... Totesin, että sillon se vasta plussa on, kun siinä selkein silmin näkyy kaks viivaa jonkun muun, ku meikäläisenki silmissä....

Nyt ei oo ollu muuta ihmeempää oiretta, kun tuo kirkas vuoto ja paikoin rinnat tuntuu nipisteleviltä ja alavatsa kovalta...
 
Namibihibibi: mä oon kolmee viimesintä raskautta ja sitä edeltävää aikaa siis tarkkaillut. Kolmessa viimesimmässä ollut ennen plussaa tuo limavuoto, jota siis tulee ja välillä tuntuu onko ovis taas mut ilman muita ovisoireita. Nytkin mulla limaa tulee ja housut märkänä ja veskireissulla pyyhkiessä kunnolla. Tullu oviksen jälkeen.. lisääntynyt vain viime päivinä. Nyt oletetusti dpo10.
 
nelHM Mää kans ajattelin, että onkohan se ovis nyt sitte muka, mutta kun niitä ovistuntemuksia oli jo tossa viimekuun loppupuolella ja tän kuun alkupuolella ja sillon oli ihan erilaista limaa... No... Odottelen vielä ja testailen ja testailen, kunnes taas järki menee...
 
^^ Mulla ei ollut siinä varhaisessa km:ssa väsymystä voimakkaana ja se ollut joka raskaudessa aiemmin. Nyt toiveet nous vähän kun tää on iha törkeetä tää väsymys. Ja tissit on kipeet ja nää alamahatuntemukset kans erilaisia kun normikierrossa.. mut en tiiä. Pitää jatkaa testailuja. Mulle kans viiva mitä ei tartte tihrustaa, riittää todistamaan vasta raskauden.
Mulla on iha törkeet alamaha kivut.. kohdun tienoille ja todella kipeetä juilii.. peräpäökin jo kipee. Mitähän lie?
 
Viimeksi muokattu:
Tissilöistä sen verran että aina ne on kipeytyneet raskautuessa. Siinä km:ssä loppu tuo maito kun imetin ja imettäminen sattui. Imetän edelleen, nännit on arat mutta kärsin kuitenkin imettää ku enää montaa kertaa päivässä imetä eikä maito nyt ole loppunut. Sellaset arat noi kannut on. Eniten härkkii just nyt tää alamahan poltto!
 
nelHM Mulla oli siinä keskenmenneessä raskaudessa alavatsakipuja ensimmäiset viikot. Ensin pelkäsin, että menkat alkaa ja sitten, että menee kesken. Välillä oli lieviä menkkakipujen tapaisia tuntemuksia, mutta toisinaan tuntui repäisyä, viiltoja ja mitä lie kramppeja niin pahoina, että oli vaikea olla normaalisti. Kerrankin piti anopin jaarituksia kuunnella ja mulla sattui mahaan ihan hulluna enkä pystynyt keskittymään ollenkaan. Kun sitten lopulta kivut loppui, niin alkoi todella voimakas pahoinvointi. Mentiin siis vähän niin kuin ojasta allikkoon. Että mystiset alavatsakivut voisivat olla raskausoire. Lisäksi mulla oli kans ihan kauheaa väsymystä koko ajan alusta asti ja rintojen arkuutta, mutta se ilmeni vasta jossain 9-10 viikon kohdalla.
 

Yhteistyössä