Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Oodikas kiitti =). Mietin jo että onko mulla vasta nyt ovis kp27.. mut ei mua nippaile muniksiin yhtään, kipu on keskellä ja alapäätäkin välillä tuikkii. Tuo vuoto on omlu tosi runsasta.. sitä kyllä ollut raskauksissa mulla. Ääh.. odottavan aika on pitkä, varsinkin kun öitää odottaa että odottaako sitä :D
 
Onko sulla otettu Tähtitomu kontrollilukemia siitä hcg:stä? Jos se oli kivuton vuoto, niin en usko että hätää!
Ei meillä mitään hct:tä mitata. Tai no kai pääsisin jos pyytöisin mutta kun se on täällä aina niin nihkeetä ettei jaksa kinuta. Viimekskin pari vuotta sitte annettiin kun tarpeeks kauan kinusin mutta vaan yhteen kokeeseen. Seuraava kannattaa kuulemma ottaa vasta viikon päästä ja sithän mulla olikin jo ultra joten ei sinänsä mitään hyötyä :/
 
^^ oisko sulla iltapisu vahvempaa? Mutta mä aion kans apteekin oman hakea jos saan vahvemman viivan vielä noihin liuskoihin.

Boboolla hienosti vahvistuu.

Mä kun mietin ed.kiertoa mistä se varhanen km tuli, niin en oireillu läheskään näin voimakkaasti. Toivottavasti nyt viivakin vahvistuis. Mä oon nii väsynyt ettei tosi! Ja päänsärkykään ei lopu.. joka päivä alkaa puolilta päivin. Alamaha jomotukset jatkuu vaihtelevasti. Ei onneks nii kovia ku eilen. Jännää mitä tuleman pitää.. =)
 
neIHM kyllä sulla mun mielestä on testit vahvistunu. :) eikös sulla viimekskin aika myöhään rupes jottai kunnon viivaa näkymään?

Itsellä ei ovulaatiosta tietoakaan ja kp20 käynnissä. Huoh. Niin se taas tääkin kierto menee ilman ovista. Hyvä puoli on se, että testejä säästyy, kun ei turhaan testaile. :) jospa sitten ensikierrossa. :)
 
Namibihibibi: kyselitnsiitä limavuodosta.. googletappa niin paljon löytyy keskustelua alkuraskauden limaisesta vuodosta ;). Voi kun ois sitä tää meidän limoittlu :D
Juu mää selasin sitten ihan roppakaupalla niitä juttuja ja ihan samanmoisia tuntemuksia on monella ollutkin... Eilen oli ihan todella outo kipuilu alavatsassa. Siis ihan tajuton. Olin ihan varma, että kohta toosa räjähtää ja se oli sitten siinä. Otin ihan paratabsin, jotta kipuilu lakkais. Siskokin katto, etä olen ihan vaivainen. Olo oli siis ihan semmonen, että takuuvarmasti menkat alkais, mutta eipä vaan tullut mitään. Kirkas vuoto jatkuu vaan ja testi oli ihan puhdas nega aamulla. Pidän nyt muutaman päivän taukoa testailusta nyt... Ainakin yritän pitää :D
 
Heilanga: joo dpo 18 tuli viimeks iha haalee viiva. Mutta luulen että oli vasta dpo12, koska ovisn
oli varmaan sillo myöhemmin. Tiiä häntä mutta iha tyytyväinen olen dpo11 ja ees tuollanenkaan tuli. Nyt pitäs vaa alkaa vahvistua että vois iloita. Liian tuoreessa muistissa kun testit ei vahvistukkaan.. Ja sulle Heilanga iha älyttömösti tsemppiä ja haleja!
 
^^ oisko sulla iltapisu vahvempaa? Mutta mä aion kans apteekin oman hakea jos saan vahvemman viivan vielä noihin liuskoihin.
Komppaan tätä. Ootko ravannu entistä enemmän vessassa, juonu enemmän ennen testausta tai vähemmän. MÄ oon nyt ravannu öisinkin 1-5kertaa pissalla joten aamupissat ei oo aina ollu vertailukelpoisia. Iltaisin oon saanu paremmat viivat kun töissä ei aina muista juua riittävästi.
 
Namibihibibi: meillä tuntus olevan paljon samanlaiset olot. Mähän eilen kans ihmettelin järkyttävän kipeetä jomotusta alamahalla.. tänään onneks vähemmän jomotellut. Väsymys kyllä pahenee ja tissit kipeytyy enempi.. imetys alkaa taas olla aika epämiellyttävää, nännit todella arat. Mitenkäs sitä malttaa aamuun taas testailuja odotella :O
 

Yhteistyössä