Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Alinella hieno plussa!!

Hentuntentulla ehkä jotain pientä siel on.. toivottavasti huomenna jo vahvempi!

Hirveesti teki mieli tehdä testi nyt illalla mut sain pidettyä itteni kurissa. Väsyttää niin sikana että imettäessä sammuin tyttö tissille istualteen ja siitä siirryin peliä kahtomaa, eli nukkumaan, sohvalle. Ei yhtää meikäläistä tällanen. Kunpa ois aamulla jo vahvempaa viivaa. Tuulosia meille kaikille <3
 
Noniin.... Ainakin aamupalaksi syömäni myslit lensi kaaressa pönttöön. Voin kertoo, että mysliä onkin kiva oksentaa! Testiä en nyt tehnyt aamupissasta ainakaan, kun ajattelin, että tänään en testaa, kun eilen ihan negaa näytti... Kirkas valkovuoto jatkuu ja jatkuu, tissejä aristelee ja nyt oksensin aamupalat kunnolla pihalle... Nyt kp 35 ja oviksesta ei niin tarkkaa tietoo oo mutta oliskohan dpo noin 13... Laskeskelin, että kuun vaihteessa ainakin oli ovismaisia tuntemuksia... Nyt sattuu mahaan tää rankka oksentelu...
 
One step antoi ihan puhtaan negan äsken.. en tehny kyllä eka pissasta mut ei liene väliä. En ymmärrä kun eilen jo niinkin "selkeä" viivanen :O. Tarvii hakea pc:n liuskoja. Hitokseen rassaavaa! Oireiden perusteella vlisin hyvinkin olla raskaana ja eilinen testi kyllä vahvisti epäilystä mut nyt sitten.. :(

Boboolle onnea tasavahvasta viivasta!
Namibihibibilla kuulllstaa kans lupaavalta!
 
NelHMillä taas nään haamulaista, kuivassa eritoten! :)

Mulla on tissit kipeät. Vaaleanpun limavuotoa tuli eilen kerran pyyhkiessä. Pissaan koko ajan ja tänään tein tunnin rakossa olleesta pissasta tällaisen (en voinut pidättää):


Voisin käydä kurkkaamassa onko kuivassa mitään. Toi on testiajalla kuvattu. Pissa oli ihan väritöntä. ????

Muoks. Tällainen kuivana.
 
Viimeksi muokattu:
Näkeekö teistä kukaan tässä mitään? Tein siis aamulla mammaksi herkän testin joka oli nega ja nyt neljän tunnin pidätyksellä tein pc:n joka näyttää mun mielestä haamua. Sain jo eilen pc:llä haamun, mutta tämä oli kyllä vahvempi ja ilmestyi myös ihan 5min sisällä :) Vai onko tämä vain viivanpaikka? Aikaisemmin ei ole pc mulle viivanpaikkoja antanut, puhdasta negaa vaan. Luonnossa viiva on hieman punaisempi ja näkyvämpi.

 
  • Tykkää
Reactions: Kengumamma ja nelHM
Namibihibibi : ainakin valkea viivanpaikka erottuu kyllä.. väristä en tiiä sit..

Iikku: sulla iha viiva ja puhelimella kun katsoo niin näen myös punaväriäkin. Mulla tuli tollasia sillon viime kierrossa alkuun ja olin raskaana, mut sit alkoi vuoto.. toivottavasti vahvistuu!
 
Ja Iikku: mulla kans samoja mammaksilta tilattuja erittäin herkkiä. . Ja ne anto iha selvää viivanalkua eilen ja tänään negaa. Pc ei ole mullakaan näyttänyt negakierrossa ku negaa ja ku oon raskaana ollut kiin hyvin haaleella alottanut.. ja apteekin oma antoi viimeks ns.roskishaamua enne oikeeta viivaa. Mutta kun täällä pyörii niin moni saanut kaikilla ed.mainituilla testeillä myös vääriäkin haamuja.
 
^^ haamu näkyy tossakin. Pitäskö nyt iha vertailun vuoksi laittaa kuva tosta viime kierrosta mistä plussasin ja meni kesken/kemiallinen.. siinä ei pc lähteny vahvistuu vaikka digillä tuli 1-2vkoa. . Ni saadaan vertailla :D
 


Kummasti tuo väri levis,onko muilla ollu vastaavaa? N.tunti tekemisen jälkeen, ihan selvä viivanen näkyy.. tein sitten pari lisää,niissä ei väri levinnyt,mutta silti haamuilee niinku neIHMillä, huomenna teen taas ni laittelen kuvia jos syytä on :) tein pregcheckin puikonkin,siinäki haaleeta haamulaista.. nyt kp 22, olettaisin että dpo about 10 :)
Teillä kovin monella nyt haamuilee,vahvistumista niille <3
 
Annikaeveliinalla kyllä silti värikertymän alla oikealla kohdalla vahvempi "kertymä", oisko haamu? :)

Hätähousuna tein toisenkin. Hassua ku kaikki aina sanoo, et ei saanut oikein kuvaan näkymään niin mun pitää nyt sanoa, et kuvassa näkyy paremmin ku livenä. ???? Yllä märkä ja alla kuiva.
 

Yhteistyössä